Paar fotos van mij
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Hallo Luciel,
Als jij al moeite hebt om naar buiten te gaan, dan kan ik me maar beter opsluiten (was ik trouwens niet van plan hoor ). Als je al nagekeken wordt zal dat niet zijn omdat je negatief opvalt, maar door dat de mensen denken ''He, is dat niet het jongere zusje van Helen Hunt"
Irene
Als jij al moeite hebt om naar buiten te gaan, dan kan ik me maar beter opsluiten (was ik trouwens niet van plan hoor ). Als je al nagekeken wordt zal dat niet zijn omdat je negatief opvalt, maar door dat de mensen denken ''He, is dat niet het jongere zusje van Helen Hunt"
Irene
Kleine stapjes
Na wat fotos gezocht te hebben van Helen Hunt heb ik inderdaad wel wat van haar weg.Irene schreef:Hallo Luciel,
Irene
Het is meer mijn baard die gewoon erg in de weg zit op dit moment.
Ga eens naar Cosmetic Foundation in Dordrecht, Zij (Petra) kan je perfect laten zien hoe je je baardschaduw weg kan krijgen. Zelf gebruik ik neutralizer en foundation van Make-up studio, en voeg daar een druppeltje "oud roze" van SLAMM aan toe om de blauwe waas weg te krijgen.
Het grote voordeel van deze producten vind ik de aangename prijs!
Ze adverteert trouwens op onze site en organiseert af en toe een cursus voor ons (al is de laatste weer veel te lang geleden!!).
Het leukste is om je een keertje op te laten maken door haar, da kan ze errug goed!
(ik heb geen aandelen hoor )
Greetz,
Nicole
Het grote voordeel van deze producten vind ik de aangename prijs!
Ze adverteert trouwens op onze site en organiseert af en toe een cursus voor ons (al is de laatste weer veel te lang geleden!!).
Het leukste is om je een keertje op te laten maken door haar, da kan ze errug goed!
(ik heb geen aandelen hoor )
Greetz,
Nicole
Let it be..
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Je ziet er heel erg goed uit,niet te veel met make up doen dit is perfect (vind ik persoonlijk),ik wou dat ik 20 jaar jonger was !
Heeeeeee,Je hebt de deur open laten staan.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
Klopt, veel makeup maakt mij 'nep' heb ik gemerkt, alleen die baard he.. grrr.. Klein beetje foundation soms, oogschaduw en mascara doen het al goed bij me.Robinhood schreef:Je ziet er heel erg goed uit,niet te veel met make up doen dit is perfect (vind ik persoonlijk),ik wou dat ik 20 jaar jonger was !
Ik wil toch even mijn nieuwe zonnenbril laten zien!
- Chantal C.
- Forumdiva