Ik heb een aantal weken geleden mijn benen geschoren en het valt niemand op! Tenminste er heeft nog niemand raar gekeken sinds ik weer in een korte broek loop. Zelfs mijn vriendin heeft er geen vragen over gesteld en die ziet me toch elke dag onder de douche uit komen...
Hoi allemaal, ik ben een cd/tv van 30+ kom uit de regio Twente en ben altijd in voor een leuk contact.
Ook belangrijk is dat je het niet doet vlak voor je weg moet.
Want bij mij laat het allemaal rode stipjes achter.
Gewoon lekker tot rust laten komen, wat body-lotion erop, en de volgende dag zie je er niks meer van. En ook geen haren haha.
dhiamara schreef:Ik heb op het internet RSS nieuws gelezen dat Philips nu ook met de nieuwe scheerapperaat (ik meen van Bodygroom óf Mansgroom) op de nederlandse markt komt. Ik heb het even bekeken op een engelse site. Het is een tondeuse en scheerapperaat. Wel een mooi model. In engeland wordt hij verkocht voor ongeveer 30 pond.
natuurlijk wervende teksten erbij Geen last van irritatie na het scheren, geen pukkeltjes of ingegroeide haren
ben benieuwd of hij wel voldoet.
Ik zag dat die Philips' "Bodygroom" nu ook op de Nederlandse markt is. Ik ben benieuwd of er na Philips en Veet nog meer producenten de markt voor mannenontharing durven te "ontginnen".
Volgens "onafhankelijk" Philips-onderzoek wil 79% van de vrouwen tussen de 20 en 35 jaar graag een (gedeeltelijk) gladde man (zie: http://bodygroom.philips.com/nl/ ).
Ik heb zo'n ding overigens niet en ben ook niet van plan het te gaan kopen, ik vind scheren namelijk maar niks: je blijft stoppelig
yo die epilady beviel mij prima en nu heb ik m alleen nog maar nodig om heel lichte beharing bij mn bosjes te vewijderen, heel soms, sinds de androcur lijkt mijn bodyhair wel geroofd, like it
en ook nu ik daarmee gestopt ben lijkt t zo te blijven
liefs Nixi
van mij is er maar een, gelukkig, van jullie ook toch ?