Paar fotos van mij

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gesloten
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Toen was de zon weg en lijkt het erop dat het gaat regenen. Dus de zonnenbril kan weer af..

Afbeelding
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Luciel schreef:
Wendy B schreef:Dan kan ik niet achterblijven. 8)

Afbeelding
Zonnenbril van Ozzy Osbourne!! ;)
Die bril is al een jaar of acht oud, maar ik vind hem nog steeds leuk 8)
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Afbeelding

Afbeelding

:)
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Boem!

Afbeelding
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

florieke :O met zo'n foto vraag je toch niet meer of je er mee door kunt :| je ziet er beter uit dan et grote deel van de vrouwelijke bevolking van mn hele school :O en dat zijn modekutjes met 10 kg make-up, volgens mij heb je op die laatste foto niet zo heel veel op :O

by the way, mijn zonnebril heerscht:
http://www.blackbunny.nl/P/foto.php?id=1040&nr=1
wel een slecht plaatje, maarja :-? je kunt mn blonde haar nu wel voor et eerst zien :D
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Hallo tijn,ik zie geen plaatje maar mischien ligt dat aan de compu want het gebeurt vaker.Je haar blond geverfd ,jij durft ,ik durf het niet en dat terwijl ik al grijze slapen krijgt.
Mijn Moeder zegt dat het gedistenzjeerd staat bij mijn edel gelaat,maar volgens mij zeggen ze dat allemaal om hun eigen product goed te praten,haha.
Ik heb wel een blonde en bruine pruik,maar ik heb een hekel aan die dingen.Gelukkig heb jij nog mooi haar waar je alles mee kan doen dat heb ik op die andere foto gezien,echt mooi.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

hehe, bedankt voor de complimentjes enzo, maar om mn haar echt mooi te krijgen moet ik eerst flink wat cremespoeling erin doen en dan een half uur kammen omdat het on-tie-ge-lijk pluizig is :-?
en mn haar is van oorsprong blond ( vroega zelfs bijna wit :-? ) en heb et rond mn 14de zwart geverfd omdat ik kort blond lelijk vindt :P aangezien het nu wel best lang is mocht het zwart er dus weer uit ( wat bepaald geen pretje was, eerst twee ontkleuringsbehandelingen bij de kapper, toen thuis een lading bleek erin en toen verven naar mn eigen kleur ).
kzal straks nog even proberen om dat plaatje te uploaden naar mn eigen site, kan ik vanaf daar wel linken =)
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Als je nu na het douchen eens niet een half uur kamt... als ik een half uur kam is het juist pluizig. Gewoon ff je vingers erdoor. Probeer eens...

En laat verven ook eens achter wege: de pest voor je haar! Allen maar shampoo en conditioner... meer niet.

Kitty.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

het verven hebben we in huize Tijn al afgezworen, mn stiefmam en ik zijn er allebei zat van en et is nu weer mn eigen kleur dus dat zit wel goed

en als ik et niet kam vrees ik dat ik er de volgende dag al helemaal niet meer door kom :| maar kzal et proberen =)
omfgwtfbbq!!one1
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Kleine tip voor jou dan, Tijn. Als je haar wat langer wordt (zodanig dat je een staartje kan maken) kun je baat hebben met wat ik toepas: Ik douche mijn haar s'-avonds, en laat mijn haar drogen, gebruik dan geen fohn. Als het droog is, en je gaat naar bed toe, kam je het zodanig dat je geen klitten er meer in hebt. Heb je een klit, niet aan gaan trekken met je kam, maar even met de hand de klit eruit halen. Leg er dan een staartje in, elastiekje niet te strak, en als je haar nog langer is, ook bij het uiteinde van je staart een elastiekje.

De volgende morgen haal je die staart er weer uit, en je haar is prima kambaar! :D Gauw klaar....!

Liefs, Kitty.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ok, ik zal et es proberen, mn haar komt ondertussen al tot ver onder de schouders dus een staartje leggen is geen probleem meer :P
omfgwtfbbq!!one1
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Tijn schreef:florieke :O met zo'n foto vraag je toch niet meer of je er mee door kunt :| je ziet er beter uit dan et grote deel van de vrouwelijke bevolking van mn hele school :O en dat zijn modekutjes met 10 kg make-up, volgens mij heb je op die laatste foto niet zo heel veel op :O

by the way, mijn zonnebril heerscht:
http://www.blackbunny.nl/P/foto.php?id=1040&nr=1
wel een slecht plaatje, maarja :-? je kunt mn blonde haar nu wel voor et eerst zien :D
Alleen oogschaduw en mascara. :)
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

dat bedoel ik maar weer :P
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Hallo Tijn ik heb ook je site bekeken,en ben ook daar geen freule tegengekomen,wel die foto met je gitaar ,nou als je beroemd word met je band dan kan je die in ieder geval als poster af laten drukken.Ome James van Metalica is er niks bij.
Grappige site overigens ik heb erg gelachen,dat doet een mens goed,ik moest alleen een beetje huilen om AAP!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

mjah, ik rouw nog iedere dag om Aap... ondertussen al weer bijna een jaar geleden :cry: en die foto met mn gitaar, is dat met zwart haar en een blik van "interessant he -_-' " of met heel maf blond haar? kweet even niet welke ik erop gezet heb :P
omfgwtfbbq!!one1
Gesloten