Paar fotos van mij
Moderator: Moderators
Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat, hoe de reacties waren, volgens mij heb je geen een reactie gehad, je ziet er gewoon tegek uit. Wauw wat een lekker ding !!!
Dat moet een succes zijn geweest. Ben zelf ook wel eens de straat op gegaan, maar dat is alweer heel lang geleden, geen idee hoe ik mij toen heb gekleed e.d. Ik had toen nog nauwelijks een garderobe.
Laat eens horen hoe het was !!
Liefs Lana.
Dat moet een succes zijn geweest. Ben zelf ook wel eens de straat op gegaan, maar dat is alweer heel lang geleden, geen idee hoe ik mij toen heb gekleed e.d. Ik had toen nog nauwelijks een garderobe.
Liefs Lana.
Of het in Gronignen een succes was? Jazekr wel! Alleen is het eten daar toch wel iets aan de dure kant..Lana schreef:Ik ben benieuwd hoe het nu met je gaat, hoe de reacties waren, volgens mij heb je geen een reactie gehad, je ziet er gewoon tegek uit. Wauw wat een lekker ding !!!
Liefs Lana.
Voor de rest niks aan te merken, leuke Albert Hein in Gronignen ook
Wil je Groningen NOOIT!!! weer verkeerd schrijven!!!Florieke19 schreef:Of het in Gronignen een succes was? Jazekr wel! Alleen is het eten daar toch wel iets aan de dure kant..
Zelf krijg ik niet de indruk dat uit eten gaan in Groningen duur is. Ik denk dat Groningen nog relatief goedkoop is vergeleken met de Randstad. En..., de volgende keer laat ik je nog een leukere Albert Heijn zien.
Edith
Whii!!!11 Hier kun je een broodje Kebap voor 2,95 halen.Edith schreef:Wil je Groningen NOOIT!!! weer verkeerd schrijven!!!Florieke19 schreef:Of het in Gronignen een succes was? Jazekr wel! Alleen is het eten daar toch wel iets aan de dure kant..
Zelf krijg ik niet de indruk dat uit eten gaan in Groningen duur is. Ik denk dat Groningen nog relatief goedkoop is vergeleken met de Randstad. En..., de volgende keer laat ik je nog een leukere Albert Heijn zien.
Edith
broodje kebab
ik ga verhuizen!!
Re: broodje kebab
Ak-al bij het station (stationsstraat) is tegenwoordig 3,50 Niets lijkt op Leidenpaula22 schreef:ik ga verhuizen!!
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
In Groningen (ja ik heb het goed geschreven) koste het bij de meesten 4,50..paula22 schreef:ik ga verhuizen!!
En dat is wel duur
Enschede/Gronau = all
Oh die broodjes zijn hemels. Zullen we keer samen broodje halen Janneke?Janneke schreef:Ak-al bij het station (stationsstraat) is tegenwoordig 3,50 Niets lijkt op Leidenpaula22 schreef:ik ga verhuizen!!
Die Ak-al in de Sumatrastraat betaal je geloof ik 1 euro meer, want ze hebben daar een ander soort vlees volgens mij.
- Chantal C.
- Forumdiva
Wanneer gaan we? Altijd tijd voor Donor-kebabpaula22 schreef:Oh die broodjes zijn hemels. Zullen we keer samen broodje halen Janneke?Janneke schreef:Ak-al bij het station (stationsstraat) is tegenwoordig 3,50 Niets lijkt op Leidenpaula22 schreef:ik ga verhuizen!!
Die Ak-al in de Sumatrastraat betaal je geloof ik 1 euro meer, want ze hebben daar een ander soort vlees volgens mij.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"