Paar fotos van mij
Moderator: Moderators
- Erotic Esther
- daar ben ik weer
-
- is nieuw hier
-
- is nieuw hier
Ik zal nog specifieker zijn: je lijkt,op die zwart/wit foto's op mijn ex vriendin. Zij en ik waren allebei model. dat is niet om stoer te doen, maar denk er eens over na, wat ik ermee zeg. En echt, je kan er zeker mee door zo. Ik zou je weleens in het echt willen zien. Bij wijze van spreken. Maak jezelf gelukkig en doe wat je wilt doen.
Sja, mijn gezichtje was veel mannelijker vroeger.twijfelaar schreef:Hey hallo,
Ik wil even melden dat ik verbaasd ben hoe mooi gezichtje jij hebt gekregen. Daar zou ik bijna jaloers op worden. Echt een topper hoor.
Al heb ik nooit echt een heel mannelijk gezichtje gehad, maar het wordt inderdaad steeds vrouwelijker
-
- is nieuw hier
Al heb ik nooit echt een heel mannelijk gezichtje gehad, maar het wordt inderdaad steeds vrouwelijker [/quote]
Je hebt echt een supermooi gezicht. Ik heb in de modellenwereld gezeten en heb heel wat vrouwen gezien. Je kan er zo tussen hoor. Ik, daarintegen, daar is geen beginnen aan. Helaas. Ben veel te lang, echt heel mannelijk,zowel gezicht als lichaam. Groot, breed enz. Maar ja...........Ik vind het wel mooi om te zien hoe jij langzaam je droom verwezenlijkt.. Ik heb er veel respect voor.
Je hebt echt een supermooi gezicht. Ik heb in de modellenwereld gezeten en heb heel wat vrouwen gezien. Je kan er zo tussen hoor. Ik, daarintegen, daar is geen beginnen aan. Helaas. Ben veel te lang, echt heel mannelijk,zowel gezicht als lichaam. Groot, breed enz. Maar ja...........Ik vind het wel mooi om te zien hoe jij langzaam je droom verwezenlijkt.. Ik heb er veel respect voor.
Je hebt echt een supermooi gezicht. Ik heb in de modellenwereld gezeten en heb heel wat vrouwen gezien. Je kan er zo tussen hoor. Ik, daarintegen, daar is geen beginnen aan. Helaas. Ben veel te lang, echt heel mannelijk,zowel gezicht als lichaam. Groot, breed enz. Maar ja...........Ik vind het wel mooi om te zien hoe jij langzaam je droom verwezenlijkt.. Ik heb er veel respect voor.[/quote]twijfelaar schreef:Al heb ik nooit echt een heel mannelijk gezichtje gehad, maar het wordt inderdaad steeds vrouwelijker
Thx Fotoshoot lijkt me straks wel leuk, maar ik heb geen droom om een model ofzo te worden. Wel een droom om een normale vrouw te zijn.
Gister heeft me mams nog wat fotos gemaakt, we hadden een bbq met de familie.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik zie inderdaad een echte vrouw, gefeliciteerd!
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !