Paar fotos van mij

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gesloten
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Tijn schreef:Miss Groningen is voor mij weggelegd
Je hebt geluk dat ik niet in Groningen kom en de afstand te groot vind. Anders kon je nog wel eens een probleem hebben haha.
Cyn.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Edith schreef:
Cynthia schreef:Luciel

Jew moet er gewoon voor gaan. Wat je nodig hebt is niet een perfect uiterlijk, maar zelfvertrouwen. Wanneer je dat uitstraalt, kom je veel verder dan wanneer je onzeker bent en denkt dat iedereen naar je kijkt en op je let.

Ik was pas een paar weken aan het klussen. Ouwe mannenkleren aan, inclusief klusschoenen. Maar bij het boodschappen doen tussendoor was het toch mevrouw voor en mevrouw na. Ik sta er dan ook nooit meer bij stil wat anderen denken als ze mij zien. Ik ben nu eenmaal vrouw en zo gedraag ik mij. Dat het van onder nog niet 100% klopt ziet immers niemand.

Dus gewoon doen als je dat wilt.
Cynthia,

Ik geef je helemaal gelijk wat het zelfvertrouwen betreft. Zelf heb ik m'n uiterlijk niet echt mee. En miss Groningen zal ik wel helemaal niet worden. :wink: Maar toch word ik vanaf het begin van de RLE alleen maar met mevrouw aangesproken. Ook ik weet niet wat anderen van mij denken en daar wil ik me ook helemaal niet druk over maken. Mijn RLE is geen reden om niet naar buiten te treden. Ik sta er helemaal alleen voor dus ik heb geen alternatief. Wel probeer ik me als vrouw te gedragen en dat schijnt goed te lukken. Florieke, je ziet er vele malen beter uit dan ik maar waarom heb je nog steeds niet voldoende zelfvertrouwen? Je mag er best wel zijn meid dus kop op en ga er voor.

Heel veel liefs en kus,
Edith
Edith

Ik haalde dat stukje alleen aan om Florieke (/Luciel!) het verschil te laten zien hoe zij behandeld werd, en hoe zij Tijgertje behandelde.
Het was niet mijn bedoeling dat inhoudelijk op de quote werd ingegaan.

Overigens heb ik nog steeds geen reactie gezien van haar.
Cyn.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

paula22 schreef:
Tijn schreef:bitchfight :D
:) hihi, Tijn jumps also into the pit
*klapt z'n/d'r nagels uit, springt erop af en is diep teleurgesteld omdat er geen fight meer is :( *

nee, dat is gemeen *klapt nagels weer in*
Cynthia schreef:Je hebt geluk dat ik niet in Groningen kom en de afstand te groot vind. Anders kon je nog wel eens een probleem hebben haha.
Keep on dreaming :wink:
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

*Janneke kijkt nog eens goed naar Tijn en beseft dat die nagels niet veel meer zijn dan 5 plectrums (ofzo) vastgezet met een kapodastertje (of weet ik hoe je dat schrijft :P )*

En wat betreft de Miss Groningen verkiezing.., Tijn word Miss Groningen Platt'nlaend en Edith Miss Groningen Staad. Probleem opgelost :P
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Janneke schreef:En wat betreft de Miss Groningen verkiezing.., Tijn word Miss Groningen Platt'nlaend en Edith Miss Groningen Staad. Probleem opgelost :P
Nou Janneke, Je bent goed op weg wat de Groningse taal betreft. :D Nog ee'm en doe kist mitdoun mit de Grunneger toalverkaizing'n. :D

Moi hè,
Edith
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Janneke schreef:*Janneke kijkt nog eens goed naar Tijn en beseft dat die nagels niet veel meer zijn dan 5 plectrums (ofzo) vastgezet met een kapodastertje (of weet ik hoe je dat schrijft :P )*
sssst! niet doorvertellen! muts :P :lol:

eigenlijk heb ik ook al wel een voorsprong op edith denk ik, kwerd op m'n examenfeest verkozen als vervang-Miss Fairytale voor wanneer de echte Miss Fairytale niet bereikbaar is :D
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Tijn schreef:eigenlijk heb ik ook al wel een voorsprong op edith denk ik, kwerd op m'n examenfeest verkozen als vervang-Miss Fairytale voor wanneer de echte Miss Fairytale niet bereikbaar is :D
Dat zullen we nog wel eens zien. :D Laatst werd ik al gevraagd door een studente van de kunstacademie of ik wel fotomodel voor haar wilde zijn. :D En op de T&T avond weet de camera mij ook steeds te vinden. Foto's van de T&T avond in juni. En de foto's spreekt iedereen wel aan. Laatst bij Humanitas-Virgin in Amsterdam hoefde ik me niet eens meer voor te stellen. Iedereen zei tegen mij:"Jij bent Edith uit Groningen" :wink: Ik ben over een tijdje na Kelly de bekendste transseksueel van Nederland. :-?

Groetjes,
Edith
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Edith schreef: :wink: Ik ben over een tijdje na Kelly de bekendste transseksueel van Nederland. :-?
Dat moet je toch ook niet willen.
Laat mij maar lekker in de anonimiteit blijven.

By the way: kom jij nog morgen?
Cyn.
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Cynthia schreef:
Edith schreef: :wink: Ik ben over een tijdje na Kelly de bekendste transseksueel van Nederland. :-?
Dat moet je toch ook niet willen.
Laat mij maar lekker in de anonimiteit blijven.

By the way: kom jij nog morgen?
Cynthia, hopelijk word ik ook niet bekender dan nu ik nu ben. Vorige maand ben ik naar Virgin-Humanitas geweest. Het is alleen een hele reis van Groningen naar Amsterdam. Toevallig heb ik vanmiddag nog gekeken in de agenda van Virgin. Helaas heb ik morgen niet zo'n leuke dag. Morgen is het precies een jaar geleden dat mijn vader is overleden. Helemaal omdat ik een paar maanden van te voren het contact met m'n ouders had verbroken vanwege mijn transseksualiteit. Maar ik hoop je binnenkort een keertje te mogen ontmoeten bij Virgin. Lijkt me leuk. :D

Groetjes en heel veel liefs,
Edith
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Maar goed dat ik me niet in Grun vertoef, dat zou oneerlijke concurrentie zijn :P :P :P :P :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Dan wens ik je heel veel sterkte morgen.
Mijn vader heeft mij nooit als Cynthia gezien (voor mij helaas, voor hem weet ik het niet), omdat hij overleed 2 weken voor ik full-time ging.
Maar hoewel mijn transseksualiteit voor mijn ouders heel erg moeilijk te accepteren was, is het nooit een reden geweest om mij niet te accepteren zoals ik ben.
Daarom vind ik het ergens best wel jammer dat ik nooit kan zien of hij trots op me zou zijn geweest.

Jammer dat het bij jou anders moest lopen.

Verder ben ik niet zo'n fervente virgin bezoekster. Vorige maand wilde ik de preentatie van Bouman zien, en morgen ga ik het combineren met een bezoek aan Angela (die afgelopen week is geopereerd). Maar daarvoor was ik zeker een jaar niet geweest.
Cyn.
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

mireille schreef:Maar goed dat ik me niet in Grun vertoef, dat zou oneerlijke concurrentie zijn :P :P :P :P :wink:
Je hebt helemaal gelijk. Het wordt een oneerlijke concurrentie. :wink:
Trouwens, volgens de nieuwe Groningse spelling schrijf je Groningen in het Gronings met twee n-en op het eind: Grunn. :D

En nu ga ik echt verder met de afwas. Anders ben ik om twaalf uur nog bezig. :P :P :P
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

En Barbeknoeien is in het Gronings: Dikdoun in toene. :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik denk niet dat je een Groninger vindt die spontaan snapt wat jij met "dikdoun in toene" bedoelt ;-)

"Gronings als spreektaal" kent dat begrip niet, net zo min als "spoigelploatje" als je CD bedoelt.

Groetjes,

Frederique
... Grunninger in 't Westen ;-)
Kijk ook eens op de genderkalender !
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

"Dikdoun in toene" komt overigens wel voor in het Groninger woordenboek: Grunniger Bladzieden. Zo wist ook niet dat "droadbraifie" e-mail betekent en "buutsebeller" mobieltje. Maar goed, ik ben de Groninger taal ook niet machtig.
Gesloten