Tijn schreef:eigenlijk heb ik ook al wel een voorsprong op edith denk ik, kwerd op m'n examenfeest verkozen als vervang-Miss Fairytale voor wanneer de echte Miss Fairytale niet bereikbaar is
Dat zullen we nog wel eens zien. Laatst werd ik al gevraagd door een studente van de kunstacademie of ik wel fotomodel voor haar wilde zijn. En op de T&T avond weet de camera mij ook steeds te vinden. Foto's van de T&T avond in juni. En de foto's spreekt iedereen wel aan. Laatst bij Humanitas-Virgin in Amsterdam hoefde ik me niet eens meer voor te stellen. Iedereen zei tegen mij:"Jij bent Edith uit Groningen" Ik ben over een tijdje na Kelly de bekendste transseksueel van Nederland.
Groetjes,
Edith
heh, verpest het nou niet voor jezelf joh, zo spreek je jezelf alleen maar moed in die je allemaal verliest nadat ik gewoon miss grunn wordt
over een jaar of 5
Ik denk dat je Miss Grunn wel kunt vergeten. Wie kiest er nou voor een Miss Grunn die boos kijkt.
Wendy B schreef:Ik zal nooit miss Grunn worden ...
Ik woon veel te ver weg.
Wel nee joh. De afstand Grunn - Randstad is net zo ver als Randstad - Grunn hoor? Het is voor Groningers een minder groot probleem om naar de Randstad te komen dan andersom. En als het nou gaat om studenten of om toeristen: Als ze eenmaal Groningen hebben ontdekt dan zijn ze heel erg enthousiast over deze oase in noord Nederland. En nog iets: Groningen is uitgeroepen tot de stad met de beste binnenstad van Nederland. Nou, wat wil je nog meer. Misschien zijn de Randstedelingen misschien iets te verwend omdat alles binnen handbereik ligt en daarom Groningen te ver weg is. En wij Groningers zijn niet zo stug als wel eens wordt gedacht hoor.
Ik zou zeggen: Jullie zijn van harte welkom in Groningen.