Snor

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

lara69
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 6:01
Locatie: Brugge

Snor

Bericht door lara69 »

Als beginnende travestie zit ik met eenklein probleem. Ik heb een lichte snor en van mijn vrouw mag ik hem niet afdoen. Hoe kun je hem camoufleren als ik mij wil omtoveren tot vrouw.
Ben beginnende travestie en zoekt soortgenoten om gezellig onderonsje.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik weet dat er een goedje bestaat wat lijkt op een soort was. Geen flauw idee hoe dat heet. Daarmee kun je als het ware die snorharen plat tegen de huid plakken. Camoufleren en je bent klaar. Of het echt mooi is...

Je zou voor dat materiaal eens moeten kijken bij Grimas: www.grimas.nl

Liefs, Kitty.
Yil
Eredivisie
Berichten: 566
Lid geworden op: ma dec 03, 2001 1:00
Contacteer:

Re: Snor

Bericht door Yil »

Ik zou een smoes verzinnen om toch die snor eraf te krijgen of je zou het zelf willen laten staan,
maar wat ik niet wil aan mijn lichaam gebeurd niet. Niemand kan / mag van mij eisen dat ik mijn snor - baard laat staan of mijn haar kort laat knippen of anders.
Ik weet niet hoe je, je snor netjes zou moeten verbergen..
Ik heb al moeite met de baardschaduw te verbergen.
Groetjes,
Derya
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik kan me niet voorstellen dat iemand het wil, maar als je niet wil scheren zou je kunnen overwegen te harsen ;-) en thuis een opplaksnor gebruiken :-)

Ik zou inderdaad net als Derya wel van die schaduw verlost willen worden.

Irene
Kleine stapjes
Guest0
ForumFan
Berichten: 490
Lid geworden op: wo sep 14, 2005 18:23

Bericht door Guest0 »

Waarom zou je vriendin bepalen of jij wel of niet een snor hebt..

Ik zou er niks over te vertellen (willen hebben) als mijn vriendje zijn snor eraf zou halen..
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

(offtopic) Ik kreeg me ineens het beeld voor me van freddie - I want to break free

:-? Ik laat me haren ook gewoon lang groeien ondanks dat me ouders erop tegen waren, langzaam wennen ze er aan
Weet je vrouw wel dat je (soms) als vrouw wilt voordoen?
misschien houdt ze je tegen omdat ze van niets weet. In dat geval kan ik het wel begrijpen... maar dan toch vind ik dat ze je hoe dan ook accepteren moet
Afbeelding
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

paula22 schreef:(... maar dan toch vind ik dat ze je hoe dan ook accepteren moet


Als je open kaart speelt met je vrouw, kom je verder dan het 'slikken of stikken'. Je kunt toch niet zomaar eisen dat zij je moet accepteren! Ik denk, dat wanneer mijn partner ineens met kaal geschoren benen zou lopen, zonder erover gepraat te hebben, ik dat erg vreemd zou vinden. Bedoel dan in de tijd dat ik niets wist van zijn T*gevoelens.Begrijp wel dat zonder snor mooier is, maar die kun je toch niet zomaar weghalen?!
groetjes elsa.
lara69
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 6:01
Locatie: Brugge

Bericht door lara69 »

Heb het een aantal jaren geleden verteld aan mijn vrouw, maar ze wil er dus niets van weten. Nu begint het bij mij terug te kriebelen, en wil ik beginnen met mijn snor af te doen. Zij vindt het mooi zo. Ik wil hem zo snel mogelijk weg, maar wil haar niet kwetsen.
Ben beginnende travestie en zoekt soortgenoten om gezellig onderonsje.
phoneutria021
is nieuw hier
Berichten: 5
Lid geworden op: vr aug 04, 2006 3:14

Bericht door phoneutria021 »

Kitty mermaid bedoelt de eyebrowplastick, dit kan idd maar voor je snor zou ik het niet doen.
Ik doe het op mn wenkbrauwen, en er moet verplicht make up over anders blijf je het zien.

Er bestaat bij grimas nog iets voor je baard en snor, kijkdaarvoor idd op www.grimas.nl

Phon
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Dat is dan moeilijk Francine, misschien heeft het tijd nodig. Toen ik het pas wist, zijn er ook jaren voorbij gegaan dat het T*gebeuren binnenshuis ( zolder) gebeurde. Intussen is er veel veranderd, ik hoop dat je vrouw er ook anders over gaat denken. Misschien dat zij er over wil praten met partnersvan? Ze kan zich aanmelden, via de partnerlink,
groeten elsa :P
Gebruikersavatar
AmberTV
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo mei 23, 2004 10:38
Locatie: Rotterdam

Re: Snor

Bericht door AmberTV »

TVFrancine schreef:".... Nu begint het bij mij terug te kriebelen, en wil ik beginnen met mijn snor af te doen. Zij vindt het mooi zo. Ik wil hem zo snel mogelijk weg, maar wil haar niet kwetsen.
Ja, Francine ook ik had enkele jaren die gedachten/gevoelens, hoewel het wel MIJN snor was welke ik voor mijzelf had laten staan. Tijdens de vakantie heb ik deze afgeschoren, niks gevraagd, niks overlegd. Een simpel "ik vind het niet mooi meer" was het laatste dat ik er over heb gezegd. Maar ja, elke situatie is anders natuurlijk. Ik wens je veel sterkte met het nemen van de juiste beslissing.

Amber
Be yourself- who else is better qualified?
Tijn
Eredivisie
Berichten: 505
Lid geworden op: zo mar 12, 2006 19:48

Bericht door Tijn »

het is nog altijd jouw snor en jouw gezicht, jij moet er mee rondlopen, dus denk ik niet dat je vrouw daar zoveel inspraak over heeft, hmm?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Elsa schreef:Dat is dan moeilijk Francine, misschien heeft het tijd nodig. Toen ik het pas wist, zijn er ook jaren voorbij gegaan dat het T*gebeuren binnenshuis ( zolder) gebeurde. Intussen is er veel veranderd, ik hoop dat je vrouw er ook anders over gaat denken. Misschien dat zij er over wil praten met partnersvan? Ze kan zich aanmelden, via de partnerlink,
groeten elsa :P
Ja maar niet iedere partner is zo ruimdenkend als jij. Sommige leven met genoeg vooroordelen over T's om ze keihard te laten vallen.

@Paula: ik denk inderdaad dat het een kwestie van wennen is. Verandering is altijd even wennen, dat varieert van een snor tot iets veel groters.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Het vasthouden (figuurlijk) aan de snor van haar man heeft vermoedelijk meer symbolische waarde. Zolang ze aan de snor (symbool van mannelijkheid!) kan vasthouden onderdrukt ze zijn vrouwelijke kant. Hoewel volgens de gangbare theorie vrouwen constant klagen over de negatieve eigenschappen van een man, zijn ze toch niet zo dol op zijn vrouwelijke kant.
Daar komt nog bij dat het beeld dat de niet ingwijden hebben van de T-wereld nogal vertekend is door de extravagante uitdossingen, die nu eenmaal meer opvallen dan een keurige dame met een tikkie teveel testosteron.
Geen vrouw zit te wachten op een hoerig type in huis. Alles wat mannelijk is wordt dan als positief ervaren, alles wat vrouwelijk is als negatief. Het afscheren van de snor is dan een eerste symbolische stap in de richting van zijn vrouwelijkheid en dat is beangstigend.

Irene
Kleine stapjes
Monique
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: za sep 14, 2002 21:58
Locatie: Omg. Utrecht

Bericht door Monique »

Wat Irene schrijft klopt denk ik voor veel vrouwen van T's wel.
Het behouden van een snor of baard wordt, zoals ik dit van dichtbij heb meegemaakt, als een laatse stok achter de deur gezien, om de mannelijke kant te behouden.
Persoonlijk vindt ik dit ook wel begrijpelijk. Iets dat wij eigenlijk ons hele leven al weten, vertellen we, al dan niet met veel schroom, aan onze levenspartner, en verwachten dan van haar / hem dat zij / hij dit zo snel mogelijk en met zo min mogelijk tegengas accepteerd.
Vervolgens willen we dan binnen een bestaande relatie zo snel mogelijk onze gevoelens uiten door ons "anders voor te doen" dan dat onze partner ons al die tijd heeft gekend. Logisch dat dit een complete schok voor onze partner is en dat die een "stok achter de deur" wil, om ons enigszins af te kunnen remmen. Veel partners zijn bang dat we al snel volledig "om" gaan, en dat er van de man waar zij ooit voor gekozen hebben weinig tot niets meer over blijft.
Ik ben van mening dat we binnen een bestaande relatie erg voorzichtig met de mening van onze partner om moeten gaan en hier wel rekening mee houden. Omgekeerd, als onze partner na jaren een andere levensovertuiging blijkt te hebben, dan ons is medegedeeld, zouden wij hier dan ook zo makkelijk overheen stappen...? :roll:
Immers, met stroop vang je toch meer vliegen dan met azijn?

Groetjes,
Monique.
Elke dag is er één, dus leef hem zoals jij dat wilt...
Plaats reactie