forced feminization

Algemeen

Moderator: Moderators

ninetdejong
daar ben ik weer

forced feminization

Bericht door ninetdejong »

Hallo allemaal. Ik heb even het volgende:

Ik zou graag eens een weekeind / week volledig als vrouw door het leven gaan. Maar dan wel onder druk / gedomineerd worden, geen keus hebben om wat anders aan te hebben dan vrouwenkleding. Bijvoorbeeld 24/7 handboeien dragen of zoiets. 's avonds / 's nachts worden opgesloten of spread eagle worden vastgebonden op bed. Kortom volledig onderdanig met geen opties. Ik wil echter geen pijn en geen sex!! en al helemaal niet met mannen!!!
Ik wil ( als ik al keus heb natuurlijk ) wel allerhande klusjes doen als compensatie.

Maar nu het moeilijkste: het moet betaalbaar zijn en ik moet de personen kunnen vertrouwen.

Wie kan me hier iets aanbevelen. Dit is een lang gekoesterde droom.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

? :o

Dunnow, is eh laten we zeggen niet m'n ding maar ik kon het niet laten om niet te reageren...

Als je echt eens "druk wil voelen", probeer eens onopgemerkt als vrouw in de samenleving op te gaan voor 48 uur aaneengesloten achter elkaar ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb daar in mijn zoektocht door de krochten van het internet ook wel eens over gefantaseerd, maar juist dat dominante versus onderdanige stond me tegen.
Ik zou echter best een duwtje kunnen gebruiken om eens een poosje 24/7 als vrouw door het leven te gaan.

Irene
Kleine stapjes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Een lang weekend ertussen uit gaan met alleen vrouwenkleding in je koffer?
En natuurlijk de creditcard thuislaten om te voorkomen dat je stiekem gaat shoppen op de herenafdeling :wink:
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dat risico is verwaarloosbaar klein volgens mij:-)

Irene
Kleine stapjes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Kim_E schreef:Een lang weekend ertussen uit gaan met alleen vrouwenkleding in je koffer?
En natuurlijk de creditcard thuislaten om te voorkomen dat je stiekem gaat shoppen op de herenafdeling :wink:
Neuh die moet mee omdat je "geforceerd" moet gaan shoppen op de damesafdeling van een van de betere warenhuizen. meerdere warenhuizen mag ook overigens hoor. graag fotokopieen van je aankopen op het forum posten (ccard nummer mag je laten staan :P )

geen "spread eagle" die het kan opnemen tegen het almachtige gat in de hand :wink:

Overigens, neem me alsjeblieft niet serieus!
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Irene schreef:Ik zou echter best een duwtje kunnen gebruiken om eens een poosje 24/7 als vrouw door het leven te gaan.
Misschien helpt dit, Irene :wink:

Irene: komend weekend ga jij als vrouw leven! Nee, ik wil geen protesten of smoesjes horen!

Joyce
P.S. Mail je hoe het was?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Da's geen duwtje Joyce :-)

Irene
Kleine stapjes
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

*zucht* ... daar was ik al bang voor, Irene
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Lieve Irene,

Misschien kun je even je adres mailen. Bel ik eenkringloopwinkel. Zeg lekker niet welke, maar wel in de Regio Breda. Té ver weg is zielig voor je. Halen ze al je mannenkleren op.........:wink:

Je kunt het jezelf zo moeilijk maken als je wilt. Heb je mij daar echt bij nodig?

..... Ik mag eigenlijk niks zeggen, ben zelfs nog nooit naar buiten geweest.

Sorry...
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Overigens, Ninet;

Onder druk? Gedomineerd?

Ik kán je het adres van m'n moeder geven.......
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Martiene
dagelijks aanwezig

Bericht door Martiene »

Dames toch, ik denk niet dat ze dit bedoelde.
Ninet, forced feminisation is iets wat best wel vaker gevraagd wordt alleen niet hier.
Het probleem en dat schrijf je zelf ook al dat je iemand moet kunnen vertrouwen zeker als je je vast laat binden.
Voor dit soort verzoeken kom jetoch al snel in het SM circuit terrecht.
Bijvoorbeeld bij bdsmzaken.nl kan je een advertentie neerzetten. Dit is een vrij serieus en voor zover ik weet eerlijke site. Er zitten niet veel "verkeerde" personen tussen, maar ook daar moet je voorzichtig blijven.

Je mag me ook een prive bericht sturen, dan kan ik je misschien wat verder op weg helpen.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
mandy tv
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door mandy tv »

Wijze worden Martiene. Zoiets doe je niet zomaar ff, dar denkt je goed overna. Ik denk dat er meerdere ervan dromen om zoiets te doen.

Joy
gast
Eredivisie

Re: forced feminization

Bericht door gast »

ninetdejong schreef:Hallo allemaal. Ik heb even het volgende:

Ik zou graag eens een weekeind / week volledig als vrouw door het leven gaan. Maar dan wel onder druk / gedomineerd worden, geen keus hebben om wat anders aan te hebben dan vrouwenkleding. Bijvoorbeeld 24/7 handboeien dragen of zoiets. 's avonds / 's nachts worden opgesloten of spread eagle worden vastgebonden op bed. Kortom volledig onderdanig met geen opties. Ik wil echter geen pijn en geen sex!! en al helemaal niet met mannen!!!
Ik wil ( als ik al keus heb natuurlijk ) wel allerhande klusjes doen als compensatie.

Maar nu het moeilijkste: het moet betaalbaar zijn en ik moet de personen kunnen vertrouwen.

Wie kan me hier iets aanbevelen. Dit is een lang gekoesterde droom.
www.madieanne.com

Ik kan die droom ook wel voor je uit laten komen, ik ben immers ook nog meesteres. Echter, ik zit nu midden in m'n transitie en heb nu even andere dingen aan m'n hoofd. Madieanne ken ik heel erg goed, en je kunt haar blindelings vertrouwen. Oh, ja, en wordt je in de kooi opgesloten, bedenk dan, dat ik die ooit gebouwd heb! (maar toen zag ik er ehh.... iets anders uit dan nu....)

Liefs, Kitty,
ninetdejong
daar ben ik weer

Bericht door ninetdejong »

Dank je Kitty.
Ik zou het erg op prijs stellen als jij, of madieanne deze droom werkelijkheid zou kunnen laten worden. Ik zal binnenkort zeker contact zoeken met Madieanne. Ik heb even op haar webpage gekeken en zag er wel erg professioneel uit. Vaak betekent dit echter ook dat het erg erg duur is.
Ik zal dit verifieren. Ik ben namelijk niet erg rijk helaas . :(. :( Ik zal dus moeten kijken of ik me dit wel kan veroorloven.

Ik zou graag willen dat een en ander op een termijn van 3 a 4 weken plaats vond.
Ik ben gek op panties en maillots. Ben nog niet vaak vekleedt geweest maar draag bijna dagelijks een panty of een maillot
Plaats reactie