Discotheek Zenith=op zoek naar professioneel entertainment

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Is in ieder geval beter dan the three degrees playbacken, hier voldoe ik in ieder geval aan een van de drie eisen, kan namelijk maar moeijk mijn mond houden :-)

Irene
Kleine stapjes
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Als het voor "Café Tante Leen" is, dan zoeken ze vast iemand met een echt Amsterdams accent. Er zijn wel karrevrachten aan verschillende dialecten langs gekomen in deze draad, maar zat daar ook veel Mokums tussen :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik wist wel dat ze niet op mijn (Brabantse) kletspraatjes zaten te wachten :P

Irene
Kleine stapjes
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Koppelen aan Café Tante Leen? Met een ketting om je nek aan de deurknop ofzo?

....Nee, gekheid. Ik heb heel lang geleden al in de praktijk ondervonden dat entertainen best leuk is om te doen, maar het heeft ook z'n 'downsides' en daardoor was bij mij de lol er snel af. Niet dat ik een hekel heb aan uitgaan en wat dies meer zei, maar ik hoef hoe dan ook niet in de spotlights te staan.
Aan de andere kant kan ik me wel voorstellen dat een imitatie tante Leen van twijfelachtige kunne op allerlei manieren vreselijk leuk kan zijn.
Hier in Breda hebben we het fenomeen Esther Hofman. Ik heb haar één keer op zien treden samen met Sjon de Manager. Vreselijk camp en vooral leuk om te zien hoe de, laat ik zeggen: 'minder wereldwijze toeschouwers' erop reageren.
Als je het in je hebt en je kunt ervoor gaan: Waarom niet? In een disco van 7000 bezoekers kun je weer een boel mensen laten zien dat 'het' niet besmettelijk enzovoorts is.

Carla
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Denise_trava
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door Denise_trava »

Ik wil wel heel even reageren op de term "professionele travestiet(en)"

ik denk dat ze leuke drag queens zoeken (zoals ik zelf) ik doe zowel travestie als drag. Ik kan dus echt vrouwelijk zijn, maar ook helemaal over de top gaan.

Nou vind ik persoonlijk dat laatste erg leuk, werk al jarenlang in bars, clubs, op feesten en partijen, als gastvrouw, presentatrice, candygirl, gogo dancer etc. maar ik denk dat ze voor het soort entertainment dat ze zoeken beter een boekingsbureau in de arm kunnen nemen... of mij even mailen hihihi :wink:

Liefs Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but.............. :-)
Miss Teddy
ff weer wat posten

Tja

Bericht door Miss Teddy »

Ze zal hier toch echte meer dragqueens vinden dan bij de Albert Heijn.

Check www.missteddy.nl

;)
Plaats reactie