Makeup makkelijk verwijderen?

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Denise_trava
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door Denise_trava »

make-up remover pads met olie van het kruidvat of baby-olie en daarna een goeie facewash erover! Ik krijg er zelfs mijn theater grime mee af (ben meer een drag)

Liefs,

Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but.............. :-)
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Klopt, en ook bij de Etos :)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Van die nivea doekjes van de plaatselijke super werken ook prima. En ze laten geen vette laag achter.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Francisca van Bommel
is nieuw hier

Make-up makkelijk verwijderen?

Bericht door Francisca van Bommel »

Make-up bevat over het algemeen een hoop vettigheid, dus dat los je dan ook met vettigheid op (hier spreekt de oud- chemisch analist). Je kunt dus een grote pot van de goedkoopste Nivea crème kopen, flink insmeren en dan met Kleenex tissues afnemen. Dat is een quick and dirty methode.

Zelf gebruik ik tegenwoordig reinigingsmelk van HEMA en DeMakUP pads om de boel te verwijderen. Ik behandel mijn hele gezicht na met reinigingslotion, eveneens van HEMA. Oog make-up haal ik er af met Oogmake-up verwijderaar van HEMA. In het verleden heb ik ook van doe ronde oliepads van HEMA gebruikt, maar daar ben ik mee gestopt omdat ik irritatie rond mijn ogen kreeg met sterk opgezwollen oogleden als gevolg. Kan ook zijn dat ik wat allergisch ben voor een bepaald soort oogschaduwpotlood van HEMA. Leek me handig, zo'n lichte kleur aanbrengen onder de arcadeboog, maar kennelijk zit daar iets in dat geen goede combinatie vormt met die oliepads.

Als alles is afgewassen gebruik ik een gezichtscrème van Olaz. Met bijna alles geldt: oppassen dat het niet IN je ogen komt, want branden doet het goed!

Wat ook handig is en die ik bijna altijd meeneem zijn de Zwitsal vochtige washandjes. Er zitten er 25 in een pakje en zijn altijd erg handig voor onderweg als je niet direct een wasbak met een waterkraan in de buurt hebt.
Groeten,

Cisca
Plaats reactie