Wat is jullie doel???

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Wat is jullie doel???

Bericht door Franciska »

Hoi Meiden,

Mijn doel is het om gelukkig te worden.
Om dit doel te kunnen bereiken moet ik de transitie door lopen en een zo perfect mogelijke vrouw te worden. Ook moet ik mijn verleden verwerken, wat op dit moment al gelukt lijkt te zijn. Voor mijn gevoel lijkt de transitie maar een bij zaak te zijn. Wat natuurlijk niet waar is want zonder die transitie zou ik nu nog altijd niet van mezelf kunnen houden en het leven van totale onverschilligheid en zelfhaat leven. Ik kan er nog steeds niet over uit dat ik mezelf niet meer als een waardeloze zak met botten zie. Net zo goed als het nog erg onwaarschijnlijk lijkt dat ik steeds weer van het leven kan blijven geniet,zoals ik dat nu kan.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Hoi Franciska

Hartstikke mee eens... die hele transitie... het is een vreselijk belangrijke randvoorwaarde. Maar geen doel op zich. Het doel is inderdaad gewoon een gelukkig leven leiden met plezierig werk en fijne sociale contacten.

't Heeft me trouwens een aardig tijdje gekost voordat ik mezelf realiseerde dat een geslachtsaanpassing de zaak uiteraard mooi afrond, maar dat ik ook mag genieten van het leven tot die tijd. Ik bedoel... de ergste pijn is weg nu er wat gebeurt. En al is het nog verre van perfect... het is allemaal al zo oneindig veel beter dan het geweest is. Ik ben eigenlijk nu ook al wel heel vaak heel vreselijk gelukkig.

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Gewoon happy wezen is mijn doel.
En natuurlijk mezelf zijn.
Een perfecte vrouw zal ik niet worden maar ik kan wel worden wat ik mij van binnen voel.
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hoi Ilona en Joanne,

Nadat ik die gevoelens ontdekte is het me eigelijk allemaal als van zelfsprekend aan komen waaien. Waardoor alles zo verschrikkelijk snel ging dat het een droom lijkt.
Nu de hormoon shock voorbij is kom ik er pas aan toe om me te realiseren hoeveel er al verandert is, ten goede, in mijn leven.
Het klinkt misschien vreemd voor iemand die al 40 jaar op deze wereld rond loopt maar ik leef pas sinds twee jaar. Waardoor ik me soms ook echt een meisje van twee jaar voel.
Ik zal ook nooit 100% perfectie bereiken maar voor zover het basis materiaal dat toelaat zal ik daar wel naar streven.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Gebruikersavatar
Wendy_
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: di feb 05, 2002 1:00
Locatie: Limburg

Bericht door Wendy_ »

Doel ja wat is doel van het leven kun je je afvragen geboren worden ellende meemaken, lol, jezelf leren kennen, verdriet en noem maar op totdat je uiteindelijk weer eindigt zoals je begonnen was, met helemaal niks dus.

Maar ik denk dat je dan maar beter iets kunt maken van die tijd die ertussen zit en het liefst zo gelukkig en positief mogelijk, voor dit moment heb ik gesteld mezelf te ontdekken en zoveel mogelijk te ontplooien en daarna zien we wel weer verder.

Zeker gezien het feit dat ik denk dat ik hier niet volgende week mee klaar ben heb ik dus nog tijd genoeg me daarover te bedenken en doe ik een poging de tijd op de aardkloot zo positief door te komen en als het enigzins meezit sta ik aan he begin van een lange weg waardoor IK steeds dichterbij komt. EINDELIJK!!!!!


Groetjes Wen
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Hoi Wendy...

The road ahead is empty
and paved... with miles of the unknown
whatever seems to be your destination...

En daar stop ik. Welbewust. Je weet wat ik er van denk... over die bestemming van je en zo... Maar dat doet er niet toe. Als je maar nooit, zoals ik lange tijd gedaan heb, geluk inruilt voor (alleszins betrekkelijke) zekerheid. En nooit je eigen ik verloochent. Zonder pijn kan het blijkbaar niet... maar die pijn staat heus in geen enkele verhouding tot die welke je nu voelt.

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
no-one
dagelijks aanwezig
Berichten: 140
Lid geworden op: vr jul 27, 2001 2:00

Bericht door no-one »

hoi
wat mijn doel is.

ja erg simpel mezelf kunnen zijn kunnen leven als mezelf dingen kunnen doen als mezelf.
me niet altijd bezig moeten houden met de gedachten van ojee dit wordt niet van mij verwacht of er is iets met me aan de hand ik ben anders.
gewoon kunnen leven met al zijn ups en downs maar wel als mezelf.
en als dat even kan ,graag als mezelf in soul and body.

groetjes joca
Gebruikersavatar
Wendy_
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: di feb 05, 2002 1:00
Locatie: Limburg

Bericht door Wendy_ »

Hoi All,

Over doelen gesproken moet het ff kwijt hoor heb al een belangrijke stap richting mijn einddoel genomen me aangemeld bij het VU.
Weet niet of het hier thuishoort maar moet het gewoon ff ergens kwijt.

Wen
no-one
dagelijks aanwezig
Berichten: 140
Lid geworden op: vr jul 27, 2001 2:00

Bericht door no-one »

hoi

tuurlijk hoort dat hier thuis wendy :D

go girl go :D
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

Hoi Wendy,

Ook ik ben heel erg blij voor je je hebt een moeilijke beslissing genomen maar de eerste stap is gedaan.. zet hem op meid :)
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Oi Wendy Oi...

'k Zeg niet dat het nu makkelijk wordt... maar wel makkelijker. Gefeliciteerd meid. En liefs natuurlijk.

Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »


Schreef Fransiska...

Het klinkt misschien vreemd voor iemand die al 40 jaar op deze wereld rond loopt maar ik leef pas sinds twee jaar. Waardoor ik me soms ook echt een meisje van twee jaar voel.
Ik zal ook nooit 100% perfectie bereiken maar voor zover het basis materiaal dat toelaat zal ik daar wel naar streven.
Zou je mij dan willen uitleggen Fransiska, wat een tweejarig meisje met een vibrator in haar kont doet? :o Begrijp me goed ik heb niks tegen seksuele voorkeuren...maar ik vind de vergelijking van een tweejarig meisje versus die foto, nogal schokkend overkomen. :oops:

'K realiseer me uiteraard dat het op mij schokkend overkomt.
:-?

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 17:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

"destiny__"schreef:
Het klinkt misschien vreemd voor iemand die al 40 jaar op deze wereld rond loopt maar ik leef pas sinds twee jaar. Waardoor ik me soms ook echt een meisje van twee jaar voel.
Ik zal ook nooit 100% perfectie bereiken maar voor zover het basis materiaal dat toelaat zal ik daar wel naar streven.
Mischien dat ik iets gemist heb in deze tread maar wat jij daar nu zegd is inderdaad schokkend vind het gewoon smerig om te horen zelfs..

Hoef niet eens de Foto ervan te zien....bahhh
Ieder's meug zal ik maar zeggen. Wat ik hiermee voor ogen heb is de vraag, "hoe rijm je een nieuw leven als transseksueel...{twee jaar pas zo levend enzo}....met dergelijke foto's. Uit de foto's blijkt namelijk dat Fransiska al langer zo leeft en niet in het minst als aanhanger van tuf luv. Ook prima op zich...maar dan nog? Hoe beleef je dan de liefde hé...voordat je de knoop doorhakt als meisje, zal ik maar zeggen.

Ik begreep de combinatie niet, een nieuw ontwaakt meisje en dan gelijk zo schokkend mogelijk!? :roll:

Maar wie ben ik...een transenmuts...zonder Geraniums.

Verder heb ik niks anders dan vragen...zonder een oordeel te willen vellen, al ontkom ik er niet helemaal aan, als ik de beelden schokkend, zeg te vinden.

groetjes,

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
Franciska
ForumFan
Berichten: 427
Lid geworden op: wo nov 28, 2001 1:00
Locatie: Amersfoort.

Bericht door Franciska »

Hallo Dames,

Wat mijn seksuele voorkeuren betreft ga ik die hier zeker niet bespreken. Dat is mijn zaak en van niemand anders.

Wat de gewraakte foto's betreft had ik die vorig jaar al van mijn site gehaald maar op een onverklaarbare wijze zijn ze er bij de laatste update toch weer opgekomen.

Verder wil ik hier geen worden aan vuil maken.

Groetjes,
Franciska.
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Plaats reactie