aandacht voor de partners

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
zelda-1
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: di nov 27, 2001 1:00
Locatie: zuid-holland

aandacht voor de partners

Bericht door zelda-1 »

zoals jullie ongetwijfeld gelezen hebben, kunnen wij partners ook eens onze mond opendoen.
ik ben zo'n jaar geleden fanatiek mee bezig geweest de bladen te interesseren voor ons als partners van een t*. alleen had men toen geen interesse.
wat er nu aan de hand is kan ik niet helemaal volgen, maar het lijkt erop dat we ineens "hot item" zijn.
ik heb ondertussen contact met drie tijdschriften, waarvan er dus twee op het prikbord staan. ik vind het niet zo nodig om drie keer ondervraagd te worden.
is er iemand die wil gaan reageren? of heeft er iemand gereageerd? kom op partners dit is onze kans!
Gebruikersavatar
Bibi
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Randstad
Contacteer:

reactie

Bericht door Bibi »

Hoi Lady,

Tsja, ik heb ook op die oproep gereageerd van de journaliste van de Libelle, maar ik pas niet in het profiel. (was overigens na lang twijfelen hoor). En als ik zo de volgende oproep eens lees pas ik wederom niet in het profiel........

Heb anders zat te vertellen :( :( :(
Maar ja het is nu mijn straf dat ik het al zo vroeg in onze relatie wist :lol: :lol:
Nee hoor, ik kan hier ook mijn ei wel kwijt al heb ik wel eens de neiging om het tegen iemand te zeggen die van niks weet. ( Al was het alleen maar voor het schokeffect :evil: ) Brr soms ben ik bang van mezelf ..........

Maar als je de derde doorstuurt of even attent maakt op mijn persoontje dan hoor ik het graag..........

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
zelda-1
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: di nov 27, 2001 1:00
Locatie: zuid-holland

Bericht door zelda-1 »

eindelijk een goede one-liner kunnen jatten (of is het in jouw geval een interliner?)
zelda-1
ff weer wat posten
Berichten: 27
Lid geworden op: di nov 27, 2001 1:00
Locatie: zuid-holland

Bericht door zelda-1 »

nou bibi ik heb je mailadres doorgegeven en je hebt als het goed is bericht van mij ontvangen.
en nou maar zien wat ervan komt!!!
Gebruikersavatar
Bibi
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Randstad
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Hoi Lady,

Bedankt, ik hoop dat er iets leuks uitkomt. Als dat zo is zal ik het laten weten, ook middels dit forum, en ik neem aan dat jij ons ook op de hoogte houdt ? (niet dat ik nieuwsgierig ben ofzo :o :o )

Die oneliner kon ik niet weerstaan hoor. Die is echt wel gejat maar daarom niet minder leuk :P :P :P

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

hoi Lady en bibi,
Wat Bibi schreef over het niet in het profiel passen...dat gaat voor mij al helemaal op......
Dus dit persoon zal ook al niet geinterviewd worden :lol:
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Wendy_
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: di feb 05, 2002 1:00
Locatie: Limburg

Bericht door Wendy_ »

Hoi Lady, Bibi en Johnn, :wink:

Heb hier eignelijk niks te zoeken vind het alleen jammer dat jullie proberen hier iets van te maken terwijl er weinig of niet gereageerd word.

Helass merk ik dat dat op rest van forum helaas niet anders is maar toch bedankt voor jullie inzet en keep up the good work.

Ja en die bus hihihi hij blijft lache :D


Groetjes Wendy
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Wendy_ schreef:vind het alleen jammer dat jullie proberen hier iets van te maken terwijl er weinig of niet gereageerd word.
Nou... om die discussie dan maar ff te helpen stimuleren... wij T*-s zijn zulke fantastische partners dat er niks over te schrijven valt...

At your service,

Ilona :lol: :wink: :roll:
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
Bibi
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Randstad
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Hoi Wendy en Ilona,

Tsja op het forum zijn er heus wel dingen gaande hoor maar het kan altijd beter, nietwaar. Desalniettemin lees ik toch elke dag nieuwe berichtjes 8)

Weliswaar niet zo veel op het partnerforum als ik zou willen maar och de meeste dingen zijn toch wel wetenswaardig.

En mijn man is inderdaad een fantastische partner Ilona, dat hij T* is doet daar niks aan af, misschien voegt het wel iets toe :D :D . Is toch effies een andere insteek ben ik bang.

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Bibi schreef:Weliswaar niet zo veel op het partnerforum als ik zou willen maar och de meeste dingen zijn toch wel wetenswaardig.
Yep BiBi....

V-string vagina's, klaarkomen in een badpak in een publiek zwembad... ik zou het niet willen missen ;-) Dat zijn wetenswaardigheden waar een mens wat aan heeft, toch? :roll: :wink: :evil:

Ik weet het wel hoor... niet elke TV heeft dit soort liederlijke neigingen en als Paula - wat ik op voorhand geloof, daarover geen discussie - het zodanig aanpakt dat jij het kan zien als een verrijking van de relatie.... prima toch???

Ik zie de T-gemeenschap en hun partners graag als één grote en meestal happy family... Maar soms word ik wel eens in- en in- triest van het niveau van de bijdragen.... of liever... het niveau van de familieleden... zie jij dat anders?

Liefs - Ilona
die een discussie nog steeds niet uit de weg gaat ;-)
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
Joy
Forumdiva
Berichten: 1556
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00

partnerlijst

Bericht door Joy »

hey, voorlopig wat betrefd een partnerlijst, ik heb me samen met bibi aangemeld om te gaan modereren, mijn partner zal het later overnemen, geduld geduld, het komt er:)

shalomm
Plaats reactie