Vraagje over zachte huid
Moderator: Moderators
Vraagje over zachte huid
Hi Allemaal
Even een raar vraagje nou ja...best interressant...waarom vinden we het leuk om een zachte huid te hebben en om helemaal kaal te zijn alleen je hoofd natuurlijk ni tenminste dat vindt ik best goed gevoel wat ik daarbij heb...en nu snap ik ook waarom ze knuffels hebben hihi....maar even serieus wie heeft hier ook iets mee...
Liefs Suzanne
Even een raar vraagje nou ja...best interressant...waarom vinden we het leuk om een zachte huid te hebben en om helemaal kaal te zijn alleen je hoofd natuurlijk ni tenminste dat vindt ik best goed gevoel wat ik daarbij heb...en nu snap ik ook waarom ze knuffels hebben hihi....maar even serieus wie heeft hier ook iets mee...
Liefs Suzanne
Re: Vraagje over zachte huid
Ik denk omdat een zachte huid vrouwlijk is.. Dat je het daarom wil hebben.
Groetjes,
Derya
Groetjes,
Derya
-
- ForumFan
Als je het over beharing hebt dan is het voor mij iets lelijks om als vrouw te willen zijn en dan met een behaard lichaam rond te lopen Pas toen ik voor het eerst mijzelf kaal geschoren heb vond ik het veel en veel meer bij mij passen en genoot ik er ook van. Wat gladde huid betreft, tja één à twee dagen na het scheren beginnen te stoppels alweer dus 't is maar tijdelijk. Maar even heerlijk na het scheren en douchen een bodylotion of iets dergelijks iets hééeeerlijk
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- miss-nicky
- daar ben ik weer
- Contacteer:
hoi
hai nou ik scheer me 1 x per week omdat ik ook een heerlijke zachte huid wil hebben en ik heb daar ook iets heerlijks opgevonden
ik gebruik dove body silk voor droge huid en dit smeer ik elke dag om me benen en armen
hier bklijven ze heel zacht en glad van is echt een aanrader
ja ik heb dan het geluk dat ik geen zware beharing heb een hele lichte ik hof gelukkig maar 1 x per week me te scheren op me benen enzo
dus ja nou ik hoop dat je er iets aan hebt
ik gebruik dove body silk voor droge huid en dit smeer ik elke dag om me benen en armen
hier bklijven ze heel zacht en glad van is echt een aanrader
ja ik heb dan het geluk dat ik geen zware beharing heb een hele lichte ik hof gelukkig maar 1 x per week me te scheren op me benen enzo
dus ja nou ik hoop dat je er iets aan hebt
Groetjes en Kusjes van Miss Nicky
- miss-nicky
- daar ben ik weer
- Contacteer:
reactie
ja daar ben ik het gewoon helammal mee eens
en trouwens ook schaamhaar vind ik vies scheer ik me ook is veel schoner en frisser
en trouwens ook schaamhaar vind ik vies scheer ik me ook is veel schoner en frisser
Groetjes en Kusjes van Miss Nicky