Een bos bloemen voor het genderteam

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
isabel
dagelijks aanwezig
Berichten: 99
Lid geworden op: za aug 07, 2004 17:10
Locatie: provincie Zeeland

Q

Bericht door isabel »

Chantal C. schreef:Als je het niet bevalt ga je toch ergens anders "shoppen"... Of je doet gewoon je mond open bij het genderteam!
Lekker makkelijk gezegd hoor, maar waar dan? Je kan in Nederland nergens anders terecht, zonder zelf diep in de buidel te tasten. Als ik naar schoonhoven moest was ik 90 euro en 5 uur reistijd en een smak benzine-geld kwijt voor 45 minuutjes babbelen met een kopje thee erbij.

Alle operaties en reiskosten enz. enz. hebben me uiteindelijk minstens 20.000 euro gekost, en hoewel ik het elke cent waard vond had ik het niet en moet daar nog lang financieel voor bloeden.
Chantal C. schreef:Of je doet gewoon je mond open bij het genderteam!
Dat werkt helemaal averechts, want die heb ik *echt* wel open gedaan.

groetjes,
Quinty
- die de hele behandeling van het VU schgandalig en mensonterend vind, en wat je er als je dat doorstaat voor terug krijgt zwaar onder de maat.
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Bericht door tijgertje »

goh waarom doet het VU mij aan school denken?

daar krijg je ook niet waar je voor betaald
Gebruikersavatar
Nixi O
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: di sep 05, 2006 11:02
Locatie: Leiden

pro's en con's van t genderteam

Bericht door Nixi O »

heb een heel wisselende ervaring in Adam
met Jos kan ik wel door een deur, al heeft ie t veel te druk
dr Trotzenberg is echt een lieverd en hij kent frau dr Krege wel ?
dr Eeckhout (psychiater) vin ik helemaal nix, geeft me eerst groen om daarna weer te twijfelen, te laat telaat zei Winnetou
dr Bouman kwam ik bij Virgin tegen en die beweerde Krege en haar methode niet te kennen, ook niet terwijl Belgie die ook gaat overnemen
die domme belgen toch weer
nou ja als ik mn moontjes maar krijg en de verwijzing naar essen

liefs Nixi O[size=18][/size][color=red][/color]
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: pro's en con's van t genderteam

Bericht door Mara »

Nixi O schreef:.....en de verwijzing naar essen
Nou, daar mag je zonder verwijzing naartoe.....het genderteam gaat niet moeilijk doen, ze zijn alleen blij erom, want zo hebben ze minder mensen hier op de wachtlijst staan.....trouwens is de wachtlijst 15 maanden in Essen en nogmaals 3 maanden voordat je het voorgesprek hebt.....tis handig dus dat je meteen je groen hebt, je een afspraak gaat regelen in Essen, ben je netjes na verloop van de RLT op de vleesplank bij Frau Krege.....aanmelden daar kan met de groenlichtpapieren.....srs-verklaring kun je net voor de operatie opsturen of meenemen ernatoe :wink:

Trouwens houdt Frau Krege zich correkt aan de afspraken en je krijgt vroegtijdig de datum genoemt om alles te regelen.....vergoed wordt het in de meesten gevallen, had nog nooit gehoort dat een nederlandse ziektefonds moeilijk ging doen.....tis europa en dus zijn ze verplicht te vergoeden, je hebt zelfs merdere argumenten in het geval een ziektefonds het afwijst.....je bent meer dan een jaar vroeger aan de beurt in Essen en niet pas 1 tot anderthalf jaar na de RLT......
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Nixi O
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: di sep 05, 2006 11:02
Locatie: Leiden

genderteam<>essen

Bericht door Nixi O »

hoi Mara

ja tof hoor daar bij Frau Susanne Krege, was daar dus in juli voor te kijken wat mogelijk zou zijn, heb letterlijk mijn lot en geslacht in haar handen gelegd, voor t bureau en de tafel ben ik te lang, en mits mijn trombo goed gaat, wat ie doet, ist in augustus de eerste op :lol: maar de samenwerking met de vu lijkt verder goed, dr Meuleman gaat overleggen met Krege over de orchi, niet dwars door mn schaamlipjes snijden please :evil: , wie weet wat er uit deze kontacten nog voortkomt, kan alleen maar positief zijn toch, hoop ik
heb al te lang gewacht, dombo/bangerd

liefs Nixi
van mij is er maar een, gelukkig, van jullie ook toch ?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Patricia27 schreef:misschien een stomme vraag, maar hoe gaat daar in Duitsland de anesthesie? Ook met een ruggeprik? Of kan je kiezen.
.....stomme vragen bestaan nie....alleen domme antwoorden, maar deze hier is niet stom:

Ja het is un ruggeprik, was tenminste bij mij zo bij de eerste ingreep......het valt zeker ook over te praten daar :wink:

groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie