Verkeerd voorstellen.

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Verkeerd voorstellen.

Bericht door Elsa »

Hallo.. een nieuwe vraag: is het jullie weleens overkomen dat je, op een T&T-avond bijvoorbeeld, je als vrouw voorstelde met je mannen naam? . Soms ga ik mee met Denise naar een T&T-avond en zodoende heb ik het 'meegemaakt'.
groetjes elsa :oops: :wink:
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Klopt, gebeurde gisteravond nog toen er iemand bij de deur was. Even niet nadenken en ik stelde me voor met mijn mannennaam. Ach... Mijn mannennaam (Frederik) en mijn vrouwennaam (Frederique) lijken redelijk op elkaar, 'k vond het dan ook niet zo erg.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik moest laatst mijn geboorteakte aanvragen in duitsland......ik heb geloof ik voor het laatst mijn oude naam in mijn adres geschreven en de brief ondertekend met juist deze......maargoed, boeie! Die piemel daar in het Standesamt van mijn geboorteplaats moest ja ook de geborteakte met mijn oude naam versturen, welke ook netjes bij mij aankwam, wat maakt het uit.....

......maar ik kan me inderdaad voorstellen, dat ut grappig is, dat je eruitziet als een vrouw en met diepe stem zegt, hallo ik ben Klaus :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Vooral tijdens mijn dubbelleven raakte ik nog wel eens in de war. Voordat ik de telefoon opnam, keek ik op het display wie er belde. Maar als de maatschappelijk werkster van het genderteam belde, kon ik dat niet nagaan. Ik nam dan de telefoon op met: "Hallo" waarop zei antwoordde: "Toe maar. Zeg maar hoe jij heet". :D Op m'n werk is het in het verleden al een paar keer mis gegaan. Gelukkig heb ik daar nooit een reactie op gekregen. Nadat ik full-time als vrouw ben gaan leven, is het tot nu toe altijd goed gegaan. Tot een tijdje geleden. Ik was vermoeid door het warme weer en zat half te dromen op m'n werk. Door de sleur zei ik per ongeluk bijna mijn oude naam. :oops: Ik was meteen weer alert en probeerde mezelf te corrigeren. :-?

Groetjes,
Edith
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Ik heb zelf nog nooit meegemaakt dat ik mijn verkeerd voorstelde, maar iets soortgelijks heb ik wel meegemaakt.

Ik moest naar het ziekenhuis, bezoekje bij m'n endo. Ik was toen voor het eerst als vrouw. Prompt werd ik opgeroepen: "Mevrouw Snel?" Ik kijk om me heen en had veel te laat door dat men daarmee mij bedoelde. Iedereen noemt me Kitty, nooit mevrouw... Nu ben ik daaraan gewend...

Kit.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik denk dat ik me nog altijd veel te bewust ben van mijn vrouwelijke verschijning om me te kunnen vergissen, hoewel, ik heb ook nog nooit op de zaak de telefoon aangenomen met Irene, ook niet als ik volledig omgekleed was.
Blijkbaar altijd alert, moet een keer misgaan natuurlijk :-)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Bianca de milo
daar ben ik weer
Berichten: 10
Lid geworden op: ma mei 22, 2006 10:16
Locatie: Rotterdam (Omg.)

Foutje bedankt!

Bericht door Bianca de milo »

Nadat ik in Moordrecht was geweest lag mijn emotionele huishouding compleet overhoop voor een maand.
Eenmaal heb ik een zelf geschreven memo ondertekend met Bianca.

Gelukkig voor mij zag ik het toen ik de opdracht wilde uitgeven en beriep me op het feit dat ik er een orderfout inzag en hem eerst zou corrigeren.

Pffieuw dat was close (niemand hier kent Bianca).
Ik heb zelfs de snippers apart door het toilet gespoeld om zeker te zijn dat ze niet gingen zwerven.

Alleen Robin kende mij beide namen. :cry:

Liefs,
Bianca de Milo.
Ik zie je aan de andere kant!
Liefs, Bianca

Dare to be different
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Elsa,

vorige week was ik als vrouw gekleed bij mijn broer en schoonzus en toen werd ik met mijn mannennaam aangesproken en dat klonk mij wel vreemd in de oren.
Maar verkeerd voorgesteld gelukkig nog nooit.

Lieve groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

TV-Bea schreef:Wel Elsa,

vorige week was ik als vrouw gekleed bij mijn broer en schoonzus en toen werd ik met mijn mannennaam aangesproken en dat klonk mij wel vreemd in de oren.
Maar verkeerd voorgesteld gelukkig nog nooit.

Lieve groetjes Bea.
Tjonge Bea, dat lijkt mij een vervelende situatie. Je broer weet wel jouw vrouwen naam?
groet elsa
Sem
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 20, 2006 18:37
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door Sem »

Met mailen lukt het nog wel, in het echte leven noemen alleen goede vriendinnen me bij mijn nieuwe naam, en zelf vergeet ik het ook nog al vaak. :)
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Plaats reactie