sporten

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Florence
ff weer wat posten
Berichten: 75
Lid geworden op: do nov 10, 2005 10:14
Locatie: noord Belgie

sporten

Bericht door Florence »

Beste vriendinnen,bij het vorige onderwerp heb ik naar jullie beroep of werk gevraagt,dit is dikwijls ingegeven door de ouders ,vrienden of omgeving,maar de sport die je beoefend,is meestal een zelfgemaakte keuze,Mijn vraag is dan ook welke sport beoefenen jullie.

Ik zelf doe al meer als 15 jaar aerobic,en sinds 2 jaar is er af en toe nog een man bij de groep,maar deze man toont wel macho gedrag.

groetjes Florence
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Mijn opleiding en beroep heb ik zelf gekozen, net zoals ik er voor heb gekozen om niet te sporten. Althans niet op een georganiseerde wijze of in clubverband.
Vroeger op mijn werk heb ik wel veel getafeltennist in de middagpauzes en soms ook na afloop van het werk. En fietsen naar het werk heb ik ook zo'n 15 jaar volgehouden, totdat ik verhuisde en de afstand te groot werd.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik ga regelmatig zwemmen en fitnessen in het sportcentrum van het plaatslijke van der Valkhotel en verder fiets ik ook erg veel......nu komende tijd gaat het zeker veel minder worden ivm werk :roll:

groetjes
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb jaren lang niet fanatiek getennist, maar sport op het moment helemaal niet (zou ik eigenlijk wel weer moeten doen)

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 841
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

ik doe 5 dagen in de week een hindernisparcours van anderhalve kilometer afwerken met ongveer... 3 kilo bepakking. Het heet "openbaar vervoer halen" :D
(ik zou iets echt moeten doen, zodat ik zonder puffen op 3km boven zeenviveau kan klimmen)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Ik doe geen moer! :oops:

Ik zit alleen maar met die dikke ass van me op m'n scooter en achter de pc...

Nou ja, ik werk ook 40 uur per week en daar loop ik heel erg veel. En ik dans veel in het weekend als ik uitga....

Maar echt sporten zou ik eigenlijk wel weer willen doen...

Maar wat?? Ik heb er zo'n hekel aan!
Gebruikersavatar
Richelle_
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: do okt 07, 2004 16:29
Locatie: Zoetermeer

Bericht door Richelle_ »

Atletiek (hardlopen) en wielrennen (liefst bergop met mijn mountainbike), dat zijn mijn sporten. En dat dan vier keer in de week. Voordeel van atletiek en wielrennen is dat ik een 'excuus' heb om mijn benen glad te houden. Maar eerlijk gezegd is dat niet meer dan een leuke bijkomstigheid. Sporten, ik vind het gewoon leuk.....stom hè :D
Je leeft maar één keer; doe het goed!
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

mireille schreef:ik doe 5 dagen in de week een hindernisparcours van anderhalve kilometer afwerken met ongveer... 3 kilo bepakking. Het heet "openbaar vervoer halen" :D
(ik zou iets echt moeten doen, zodat ik zonder puffen op 3km boven zeenviveau kan klimmen)
Zo'n hindernisparcours dat ken ik ook! Ik moet wel echt iets anders gaan bedenken. Ik stap binnenkort over op de auto, dus ik moet oppassen dat de kilootjes er niet zo snel weer aanvliegen dat niets mij meer past. :-?

by the way: Mireille, ik vind klimmen boven de 3 km met puffen al een hele prestatie :P
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Antje
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:13
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Antje »

Richelle schreef
Atletiek (hardlopen) en wielrennen (liefst bergop met mijn mountainbike), dat zijn mijn sporten. En dat dan vier keer in de week.

Dat lijkt sterk op mijn voorkeur. Het leuke van lopen is dat je door endorfine-aanmaak goed gaat voelen (het duurt even voor je dat bereikt), maar het werkt wel en lopen/fietsen is bovendien gezellig. O ja, het is ook goed voor de lijn, maar in mijn geval werkt het te goed :wink:

Liefs van Antje
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi,

ik vind het heerlijk om op m´n racefiets te klimmen en lekker een eind stevig te trappen! Ook wandelen vind ik heerlijk: m'n partner en ik proberen iedere dag een uurtje of meer te wandelen, en het is inderdaad goed voor de lijn! Bovendien kun je tijdens het wandelen fijne gesprekken voeren, en dat is bij ons meestal het geval.

Liefs,

Babette.

De liefde voor de vrijheid is de liefde voor anderen.
Gebruikersavatar
AmberTV
dagelijks aanwezig
Berichten: 85
Lid geworden op: zo mei 23, 2004 10:38
Locatie: Rotterdam

Bericht door AmberTV »

Ik fitness 2x in de week. Dat doe je dan voor "je lol" :lol: Maar het geeft me inderdaad een goed gevoel (zou het de endorfine zijn ??) Bovendien verlies ik er wat kilo's door Mooi meegenomen toch ? Voeg ik daar nog dagelijks een half uur wandelen met de collega's bij, dan heb ik het idee dat ik best wel gezond bezig ben.
Amber
Be yourself- who else is better qualified?
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Hahaha.....mijn sport is tranSPORT 8)
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Mara schreef:Hahaha.....mijn sport is tranSPORT 8)
Moet dat eigenlijk niet TRANS SPORT zijn Mara?
Cyn.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Cynthia schreef:Moet dat eigenlijk niet TRANS SPORT zijn Mara?
Jip.....tis maar un spelfout :wink:

Hahahahaha :D
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Plaats reactie