Namen.
Moderator: Moderators
Ik heb er een tijdje over na zitten denken en besloten haar deze te geven.
Eerst kwam ze met andere namen die ik echt niks vond. Die heb ik ook direct geweigerd. Met Rachelle kan ik wel leven.
Mijn moeder vind ramona niet bij me passen en idd datgene van dat we al een ramona in de "familie" (ze is (nog) geen familie. Haar vader is de vriend van mun tante) hebben.
Hoe het nu thuis is is echt een verademing. Ik kan als meisje rondlopen en mijn moeder heeft me uitgelegd hoe ik me moet opmaken
Helaas heeft mijn vader nog steeds de hoop dat het over gaat . Ik hoop dat hij snel inziet dat dit blijvend is
Eerst kwam ze met andere namen die ik echt niks vond. Die heb ik ook direct geweigerd. Met Rachelle kan ik wel leven.
Mijn moeder vind ramona niet bij me passen en idd datgene van dat we al een ramona in de "familie" (ze is (nog) geen familie. Haar vader is de vriend van mun tante) hebben.
Hoe het nu thuis is is echt een verademing. Ik kan als meisje rondlopen en mijn moeder heeft me uitgelegd hoe ik me moet opmaken
Helaas heeft mijn vader nog steeds de hoop dat het over gaat . Ik hoop dat hij snel inziet dat dit blijvend is
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Rachelle,
Gefeliciteerd!
En v.w.b. je vader: geef 't tijd. Jij hebt ook tijd nodig gehad om het voor jezelf te accepteren - hij heeft ook z'n tijd nodig.
Groetjes,
Frederique
Gefeliciteerd!
En v.w.b. je vader: geef 't tijd. Jij hebt ook tijd nodig gehad om het voor jezelf te accepteren - hij heeft ook z'n tijd nodig.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Elsa,Elsa schreef:Cynthia, als dit voor tijgertje een probleem is, dan is het toch een probleem?
Ik wil daarmee aangeven dat haar situatie thuis nog maar een week geleden heel anders uitzag. Kun je nagaan hoe het is veranderd. En als nu op hakken lopen als het grootste probleem overblijft mag ze niet klagen.
Cyn.
roltrap?Irene schreef:Inderdaad je hakken tussen de roltrap klinkt toch als een luxeprobleem.
Irene
hadden we dat maar
de trappen bij mij op school zijn van die smalle rottrappen
Als je met hakken niet uitkijkt ben je sneller beneden dan de bedoeling was
waarom zit informatica nu op de 3e etage?
Mijn thuissituatie is idd flink veranderd. Mijn pa zegt wel niks, maar hij doet ook niet afkeurend als ie me a femme ziet
Het irriteerd me wel dat mun moeder zich zo erg met mun uiterlijk bemoeid, maar volgens mij heeft elke tienermeid dat wel
Ik trek wel bekijks op school
meiden zijn nogal zeldzaam in het B-gedeelte op de 3e etage (alleen ICT-opleidingen)