Pruiken

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

Plaats reactie
S-imone
is nieuw hier
Berichten: 2
Lid geworden op: do apr 25, 2002 3:13
Locatie: Hoorn

Pruiken

Bericht door S-imone »

Hoi Hoi,

Weet iemand een goed adres waar je pruiken kunt vinden, ik heb al wel adressen op internet bekeken maaar dan lijkt het allemaal zo nep heb hier niet echt ervaring mee.

Hebben we in nl ook nog winkels hier in of weet iemand een internet shop waar ze wel goed zijn.

Hoop van jullie te Horen

Liefs en groetjes
Simone :wink:
Gebruikersavatar
Bibi
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Randstad
Contacteer:

pruiken

Bericht door Bibi »

Hoi S-imone,

Paula heeft haar pruik bij Mariposa gekocht en is er zeer tevreden over ( kost wel een paar centen) Ik zelf vind het ook hele mooie haartjes, maar neem wel een gevulde portemonnee mee :lol:

Travisage heeft ook pruiken en daar kun je op afspraak lekker shoppen en wordt je in alle rust geholpen. Hun prijzen weet ik niet maar die vind je vast op www.travisage.nl

http://www.wigs.com/nl/ is ook wel wat, maar das op het oog, heb er geen goeie of slechte ervaringen van gehoord. Dan kun je misschien al een keuze maken, want ze hebben een boel. Moet je vooral hun faq page ff doorspitten, daar staan goede tips in.


Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Loraine_cd
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:38

Bericht door Loraine_cd »

Hoi,

De goedkoopste pruiken heb ik gezien ik Aken.
Als ge naar de warm water bron kijkt de straat aan uwe linker kant.
Daar hadden ze vorig jaar een lange zwarte pruik voor 150 mark.

Ik heb nog altijd spijt dat ik ze toen niet gekocht heb.

Loraine
jannie
ff weer wat posten
Berichten: 39
Lid geworden op: zo mar 07, 2004 2:18
Locatie: Friesland

pruiken

Bericht door jannie »

kijk ook eens op marktplaats.nl hebben wij een gekocht, staan regelmatig pruiken voor redelijke prijs,ook met echt haar.
veel succes,
partner van Hendrika
Gebruikersavatar
Mariska-S
daar ben ik weer
Berichten: 14
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 15:54
Locatie: Enschede

Re: Pruiken

Bericht door Mariska-S »

S-imone schreef:Hoi Hoi,

Weet iemand een goed adres waar je pruiken kunt vinden, ik heb al wel adressen op internet bekeken maaar dan lijkt het allemaal zo nep heb hier niet echt ervaring mee.

Liefs en groetjes
Simone :wink:
In de meeste grote steden bestaan afro hair shops.
Daar hebben ze meestal wel een groot aantal pruiken voor heel weing geld, voor zo'n 40 Euro heb je al keus uit een hoop modellen
En het zijn meestal vlotte moderne pruiken, geen T-mutsen :)
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Op www.lkgtent.nl worden een aantal T-vriendelijke pruikenshops genoemd. Bij één van dezen, Pelatti in Utrecht, heb ik mijn laatste pruik gekocht.
Eerst telefonisch een afspraak gemaakt, waarbij ik uitgelegd heb, dat ik een man was, maar een damespruik wilde hebben. Was geen probleem en ik ben netjes geholpen. Ze zijn wel duurder (250 euro) dan de gemiddelde internetshop. Maar de pruik is van betere kwaliteit dan de pruiken die ik tot nu toe heb gehad van Wehkamp en Neckermann voor prijzen van gemiddeld 150 gulden.
Persoonlijk zal ik nooit meer een postorderpruik willen kopen, want als je zelf gaat passen, zie je pas of hij je goed staat. Bovendien krijg je ook gelijk een "second opinion" van de verkoopster.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
angeliqeu
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za nov 27, 2004 19:05
Locatie: flevoland

Bericht door angeliqeu »

http://www.diamondwigs.nl/Diamond11.htm dit is een internet side heel discreet en heel belangrijk thuis eerst bekijken en dan pas betalen of terug sturen
Gebruikersavatar
angeliqeu
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: za nov 27, 2004 19:05
Locatie: flevoland

Bericht door angeliqeu »

en dat vergat ik nog betaalbaar en ik heb geen aandelen hierin
Victoria
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: zo mei 22, 2005 20:46

Bericht door Victoria »

In Rotterdam zit een winkel die d-display heet. Daar verkopen ze allerlei spullen voor etalages, zoals poppen, maar dus ook pruiken.

http://www.d-display.nl/
Plaats reactie