vraagje over broeken

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
lovescord
is nieuw hier

vraagje over broeken

Bericht door lovescord »

Hallo allemaal :D
Ik zit met iets waarvan ik niet echt weet wat ik ermee moet.

Het zit zo: Vrouwen in redelijk strakke tot strakke, ribbroeken of vale spijkerbroeken met wijde pijpen vind ik erg sexy, mag dat graag zien.
Wat me de laatste tijd van mezelf opvalt is dat als ik een nieuwe broek wil gaan kopen, ik dan naar vrouwen kijk die zo gekleed gaan en dan ech denk van, zo'n soort broek wil ik ook.
Was vanmiddag weer zo. Meisje, laag model vale spijkerbroek. Ik liep me meteen af te vragen waar ik zoiets zou kunnen aanschaffen.
Later bedenk ik me dat die broek waarschijnlijk vooral zo mooi stond omdat er ook een vrouw inzit, met brede heupen, wat een man nou eenmaal niet heeft.

Ik heb weleens een soortgelijke broek van m'n vriendin aangehad (we hebben dezelfde maat), maar dat zat voor geen meter.

Ik draag het liefste ribbroeken en heb mezelf een paar van zulke broeken gekocht in een unisex-model. De verkoopster die me hielp droeg zelf ook dit model, toen leek het me echt een damesbroek. Maar 't was dus voor beide genders. Op die manier zit nog wel het vrouwelijke in het model, maar kan 'ie ook door een man gedragen worden.
Deze 2:
Afbeelding
Afbeelding

Zijn echt geweldige broeken, maar als ik ze draag ben ik snel geneigd te denken da mensen naar me kijken, omdat ik zulke broeken draag. Best irritant.

Herkennen jullie dit?
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Het enige dat ik in jouw verhaal herken: ik mag ook graag kijken naar een meisje in een laag model spijkerbroek :lol:

Nog een vraagje:
draag je die broek dan gewoon in je mannelijke gedaante of doe je ook aan travestie?

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
lovescord
is nieuw hier

Bericht door lovescord »

nee, ik doe niet aan travestie, draag ze gewoon normaal.
Dorothy
ForumFan

Re: vraagje over broeken

Bericht door Dorothy »

lovescord schreef: Zijn echt geweldige broeken, maar als ik ze draag ben ik snel geneigd te denken da mensen naar me kijken, omdat ik zulke broeken draag. Best irritant.
Er zit een groot verschil tussen "denken dat de mensen naar me kijken" en in werkelijkheid ook kijken.
Toen ik voor het eerst overdag in mijn vrouwelijke gedaante de straat op ging, had ik ook voortdurend het idee, dat iedereen naar mij zou kijken.
Maar ze kijken alleen als je zelf ook uitdrukkelijk mensen in de gaten houdt.
Dus gewoon aantrekken wat je leuk vind en kin omhoog en neus vooruit.

Overigens lijken die broeken verdacht veel op de broeken die eind jaren '60 - begin jaren '70 (van de vorige eeuw) in de mode waren. Lage taille en wijde pijpen. Toen werden ze ook door jongens en meisjes gedragen. Ik dus ook, maar dan meestal in spijkergoed, want ribfluweel werd zo gauw lelijk en sleet erg snel.
Ik heb er ook eens één gehad met vertikale strepen, een beetje als een ouderwetse pyamabroek. Daar mocht ik toen niet mee op school komen. :evil:

Misschien kijken de (oudere) mensen dus vooral met een blik van herkenning of jeugdsentiment.

Dorothy (oude knar).
A candle loses nothing by lighting another candle.
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

zijn gewone leuke broeken hoor - kan me niet voorstellen dat mensen daar moeilijk over doen... De broeken die je laat zien komen op mij niet over als super-vrouwelijk. Ik denk dat de "vrouwelijkheid" van de broek met name afhangt van wat je er op en onder draagt (onder=schoeisel)...

Ongetwijfeld zal er wel gekeken worden maar dat gebeurd ook als je een felle kleurencombinatie aan hebt - gekeken en gepraat wordt er toch. Nee, daar zou ik niet van wakker liggen...

Qua model enzo zou ik zeggen: gewoon bij verschillende winkels kijken wat je mooi lijkt en passen. Kijken & voelen hoe het zit. De lijn of het model van kleding varieert enorm, per merk of per winkelketen. Dat is iets wat je moet uitproberen. Bijvoorbeeld: bij C&A is bijna niks getailleerds te vinden - ja als het er is is het tot maatje 34 of zo (okee ietsje groter ook wel maar in ieder geval niet mijn maat ;))...

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Hoi Dorethy

Inderdaad lijken die broeken daar wel op. Alhoewel ik ze toen droeg als zondagse kledij dus zo snel sleten zij niet. Overigens doet mij dit ook denken (en dat is denk ik mijn eerste ervaring met "zachte vrouwelijke kleding") aan een zwart velours broek wat erg laag op de heupen zat en met wijd uitlopende pijpen. Het zat heerlijk strak om je heen en de wijde pijpen zwierden heerlijk om je benen vanaf even onder de knieën (volgens mij was het toen wat spaans georrienteerd.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie