Heb jij iets met (BD-) SM, in welk opzicht dan ook?

Algemeen

Moderator: Moderators

Heb jij iets met (BD-) SM, in welk opzicht dan ook?

Ik wil hier geen antwoord op geven (een keuze hier is anoniem, zelf een antwoord typen niet)
2
3%
Ik heb wel bepaalde fantasieën (gehad)
14
21%
Ik ben wel eens op zoek (geweest) naar dat soort dingen (bijv. via internet)
5
8%
Ik heb er weleens mee geëxperimenteerd, maar niet meer dan dat
6
9%
Ik ben er VROEGER wel meer mee bezig geweest
1
2%
Ik ben er zo nu en dan real life mee bezig
9
14%
Het is een stukje van alles wat ik in mijn leven doe en ervaar
5
8%
Het is iets wat voor mij een belangrijke plaats in m'n leven heeft
11
17%
Waar gaat dit allemaal over?????
13
20%
 
Totaal aantal stemmen: 66

tv_sarah
is nieuw hier
Berichten: 1
Lid geworden op: ma nov 19, 2001 1:00

Bericht door tv_sarah »

Het omkleden, vrouwekledij, de jartellen, ... Als hetero zijnde leerde ik het ontdekken tijdens het smspel. Reeds enkele jaren ga ik naar een commerciele Mrs die me steeds een transformatie bezorgd. Steeds tel ik de dagen af om terug een transformatie te ondergaan bij Haar ... Het laat me echt niet meer los en soms lig ik overhoop met mezelf. Is dit een fetish, travestie feelings, ... (des te meer dat ik hetero ben), een relatie heb met mijn vriendin. Ik dus een soort dubbel leven moet leiden, echt niet gemakkelijk. Mijn Meesteres is nu bezig om op maat een corset te maken voor me ...

Misschien zijn er nog mensen uit België die zich hierin herkennen, ze kunnen me altijd contacteren via mail om hierover te praten ...
Gebruikersavatar
Nixi O
ff weer wat posten
Berichten: 51
Lid geworden op: di sep 05, 2006 11:02
Locatie: Leiden

Kinky Auto S-M

Bericht door Nixi O »

Kinky Auto S-M

om meteen maar met de deur in huis te vallen
zo noemde ik bepaalde spelletjes met mezelf, eenieder mag haar fantasie de vrije loop laten :roll: ikzelf heb nooit een tekort gehad aan ideeen, en in mijn vroegere eenzame frustratie en afgeslotenheid van mijn diepere
echte zelf heb ik bepaalde dingen uitgetest, nu ik eindelijk onderweg ben heb ik er geen enkele behoefte meer aan, net zomin als aan travestie, wat nu zou inhouden in mannenkleding ! la maar.
maar goed wurgsex had wel iets, paar keer bijna de pijp uit :oops:
en er kan er maar een mijn Meester(es) zijn, en ook maar een mijn slavin
ikzelf dus, ben ik nu erg hautain? :o dat is dus verleden tijd, blij toe
k zal wel een weirdo geweest zijn ooit, maar dr ook goed doorheen gerold in the end

zo dat zijn we ook weer kwijt, lekka

liefs Nixi 8)
van mij is er maar een, gelukkig, van jullie ook toch ?
pammetje
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo sep 06, 2006 16:10
Locatie: Drenthe

(BD)SM

Bericht door pammetje »

mireille schreef:Tja, ik heb "waar gaat dit over ????" gekozen. Ik mag dan wel een eigen willetje hebben en een soort feminist wezen, ben nm faliekant tegen de onderdrukking van de vrouw! (dus impliciet ook tegen BDSM ) maar maakt mij dat ook gelijk "dominant" ?
hmmm.. De onderdrukking die jij bedoelt, is binnen de SM een heeel andere vorm van onderdrukking... SM (ja, ik heb er zeker wat mee; al jaaaren) is in mijn ogen een erg mooie en intense vrijwillige ongelijkheid. Denk niet dat de dominant alle vrijheid heeft; er zijn vooraf duidelijke afspraken en daar heeft een dominant zich maar aan te houden. Ze niet, dan is dat niets meer dan een ernstige vertrouwenscrisis... Hoe gewelddadig SM op buitenstaanders overkomt, het is en blijft allemaal op vrijwillige basis. Verder heeft een dominant ook zelf de plicht na te denken over bepaalde handelingen. Wil een onderdanige iets wat in feite te ver gaat (wurgsex is erg op het randje, bv) dan moet een Dom. daar goed over nadenken. En ook een Dom. heeft z'n grenzen.
Dat maakt het vinden van een speelpartner vaak ook moeilijk: zeker binnen de SM-wereld zijn behoorlijk specifieke wensen aan de orde. Vindt daar maar eens een partner bij... Er zal vwb al die wensen en fantasieën op een bepaald moment een flinke "overlap" zijn tussen de beide spelpartners, en meestal kunnen die zich daar wel in vinden. Oftewel: je bent tevreden met hetgeen de ander wil en kan bieden. Er blijven bepaalde fantasieën en wensen over, maar die laat je dan voor wat het is. Of je zoekt door; liefst met instemming van de ander.
Want dat is enorm belangrijk: wees open en eerlijk naar elkaar toe. Maar ach; wanneer geldt dat nou niet.
En ja, ik hoop ook een spelpartner te vinden. :)

Leuk onderwerp, Isabel!
anna_r
dagelijks aanwezig
Berichten: 187
Lid geworden op: zo okt 12, 2003 13:04

Bericht door anna_r »

een Dominant hoef niet noodzakelijk een man te zijn het kan ook een vrouw zijn, dus de stelling dat de vrouw onderdruk word gaat in deze wereld niet op.
ik ken zat Dominas die deze wereld hun mannelijke subjes hebben, het is jammer maar BDSM kan heel mooi zijn vertrouwen in elkaar staat toch hoog in de vaan van de BDSM wereld.
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Bericht door San10 »

Nee, SM niet, meer bepaalde fetish dingetjes bij mij.
Lakrokjes, alhoewel, is dat wel fetish, of waar ligt de grens?
Voor de rest ben ik ook nog een Looner, ach...ieder z'n meug.
;) Sanne
Ik droom, dus ik ben.
Plaats reactie