Evaringen Silhouette

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Monica Dreamgirl
ForumFan
Berichten: 447
Lid geworden op: wo apr 30, 2003 20:12
Locatie: Rotterdam

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Bowine,

Als er één zaak is in Nederland waar ze aan ons gewend zijn is het Silhouette. Daar komen al meer dan dertig jaar travestieten over de vloer, dus ze hebben het echt allemaal al gezien. Nel & Sandra zijn top, ze stellen je altijd op je gemak en ze helpen je tot je er bij neervalt. Gun jezelf een leuk uitje: gewoon gaan.

groetjes,

Monica
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Bowine,

Als er één zaak is in Nederland waar ze aan ons gewend zijn is het Silhouette. Daar komen al meer dan dertig jaar travestieten over de vloer, dus ze hebben het echt allemaal al gezien. Nel & Sandra zijn top, ze stellen je altijd op je gemak en ze helpen je tot je er bij neervalt. Gun jezelf een leuk uitje: gewoon gaan.

groetjes,

Monica
Hoi dames, wel er vele zaken in Nederland die al hel lang gewend zijn om Trav's te helpen aan leuke pumps of laarzen. En of je dan als man of als vrouw komt is dat ook geen probleem. Ik was zelf in 1980 al bij Sravers in Amsterdam.
Het verschil zit meestal in de soort pumps en laarzen.
Voor het uitgaan en winkelen heb loopschoenen nodig en voor een feestje kun je zitschoenen hebben.
Er zijn door het hele land wel schoenen zaken je kunt ze vinden op www.liannetje.com

Veel plezier ermee groetjes Bea,
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Anne-Claire
dagelijks aanwezig
Berichten: 84
Lid geworden op: wo feb 06, 2002 1:00
Locatie: Groningen

Bericht door Anne-Claire »

Ik ging laatst met mijn vrouw naar Silhouette om voor MIJ een paar laarzen te kopen.
Nou....IK slaagde niet, maar zij ging de winkel uit met een paar schitterende hooggehakte puntlaarzen....hahaha
;-))))

Groetjess,

Claire
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Tijdje geleden met Monica nog geweest. Ik ben zelf heel erg kritisch over schoenen. Gelukkig hebben ze zelfs platte laarzen met punt en ook gewone modellen. Ook vlotte modellen voor ons. De fetish-modellen moet je overslaan. Velen van die categorie zien er te goedkoop eruit. Ze hebben echter alles, ook stijlen die niet in de mode zijn. Het is een leuk, chaotisch winkeltje. Eigenlijk een anachronisme in 2006. Ook veel western en aanverwant :)
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

sillouhette

Bericht door Robinhood »

Ik heb zelf ooit 12centimeters gehaald bij silouhette maatjes 42,maar ik word er echt moe van om er op te lopen.Toen ik daar door de winkel liep had ik er geen erg in maar later heb ik ze nooit meer gedragen,ze zijn nog z.g.a,n.Maar niemand wil ze hebben omdat maat 42 te klein is,zonde van zulke mooie wolkenkrabbers.
En ik durfde niet te ruilen,omdat er natuurlijk niks aan mankeerde.
Maar de winkel was echt leuk,in elk hoekje en gaatje stonden wel zeer aparte modellen ,candystore eerste klas.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Monica Dreamgirl schreef:Hoi Bowine,

Als er één zaak is in Nederland waar ze aan ons gewend zijn is het Silhouette. Daar komen al meer dan dertig jaar travestieten over de vloer, dus ze hebben het echt allemaal al gezien. Nel & Sandra zijn top, ze stellen je altijd op je gemak en ze helpen je tot je er bij neervalt. Gun jezelf een leuk uitje: gewoon gaan.

groetjes,

Monica
Ik heb vandaag de daad eens bij het woord gevoegd en de stoute schoenen aangetrokken. M'n autootje geparkeerd bij de Albert Heijn en toen naar de Silhouette gewandeld. Wat ik eigenlijk zocht hadden ze niet maar Nel liet me een ander paar zien die ik zo mooi vond dat ik gelijk was verkocht. Terwijl we aan het napraten waren kwamen er nog andere klanten in de winkel maar die blikten of bloosden niet, maar ik liep er ook erg casual bij en had ook nergens anders problemen. Nog een complimentje gehad en bij deze nogmaals bedankt voor de service!

- Een tevreden klant -
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Heeft iemand hier ook ervaring met de Silhouette in Noordwijk? Of is het filiaal in het centrum van Rotterdam toch echt de place to be?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Arike schreef:Heeft iemand hier ook ervaring met de Silhouette in Noordwijk? Of is het filiaal in het centrum van Rotterdam toch echt de place to be?
Zit er in Noordwijk ook 1 dan? Dat zou wel heeel makkelijk zijn :D
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ja, op dit adres:

Filiaal Hoofdstraat, Noordwijk aan Zee

Silhouette Schoenen BV
Hoofdstraat 34
2202 GC NOORDWIJK AAN ZEE


Maar ze geven zelf al aan dat ze daar niet zo'n grote collectie hebben, maar wie weet valt dat mee als je dat zelf een keer gezien hebt.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik heb er nooit in Noordwijk schoenen gekocht maar ben een aantal malen binnen geweest. Het is vrij klein en dus is hun collectie beperkt; de typische Silhouette collectie is er wel aanwezig maar zal voor logische redenen waarschijnlijk doorgaans in de wat kleinere maten beschikbaar zijn.

Wellicht zou je kunnen gaan kijken en als er een model is wat je echt leuk lijkt maar hebben ze het niet in jouw maat is het makkelijk te regelen dat er een paar die kan opkomen.

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Lisa met een S schreef:Het is vrij klein en dus is hun collectie beperkt; de typische Silhouette collectie is er wel aanwezig maar zal voor logische redenen waarschijnlijk doorgaans in de wat kleinere maten beschikbaar zijn.
Lisa, bedoel je daarmee alleen het fetish spul of ook de elegante schoenen? (Fetish is niet elegant)
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Kijk op de site van Silhouette en beslis dan voor jezelf Josette

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Fetish in kleine maten dus? Dat past mij niet echt. Dan toch maar eens een reisje naar Rotterdam ondernemen
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
miss-nicky
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 15:46
Locatie: heerlen
Contacteer:

reactie

Bericht door miss-nicky »

hoi ik kwam ook geregeld bij silluette over de vleor maar heb nu een goedkoper adres met meer dan 1000 soorten schoenen en zo goed als allemaal tot de maat 47
is een nieuwe winkel in dordrecht
http://www.erotictreasure.nl
en hij koopt alles in amerika via deze site http://www.pleaserusa.com/showcase/home.asp
als je wat leuks ziet kan je hem bellen of mailen wat de schoenen kosten en dan besteld hij ze voor je
en hij is zeker niet duur is zeker 20% geodkoper dan siluette
nou ik hoop dat je er wat aan heb en ga er is kijken op die site is echt de moeite waard

groetjes van nicky
Groetjes en Kusjes van Miss Nicky
Gebruikersavatar
petrag
dagelijks aanwezig
Berichten: 107
Lid geworden op: vr mar 02, 2007 16:42
Locatie: enschede

Bericht door petrag »

Ik ben in 2005 in Rotterdam bij Silhouette geweest. Leuke wat rommelige winkel met een groot assortiment. ik ben er fijn geholpen.
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Plaats reactie