Klopjacht naar man in jurk

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Dorothy schreef:Even een oude draad opgevist . . .

En wat denk je dan van dit recente artikel uit Vrouwenforum van Amnesty International?
Vrouwenforum schreef: ...een heel "gezellig" verhaal...
Ik heb nog altijd op mijn "verlanglijstje" staan om een keer een roadtrip te maken dwars door de States (ik las net een mooi reisverhaal op een ander forum). Maar dat moet ik misschien maar niet als T doen :wink:
Ik ben er nog niet uit of de grote steden of toch "small town america" T-onvriendelijker zijn, maar bij beide heb ik zo mijn twijfels. :(
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Dorothy
ForumFan
Berichten: 396
Lid geworden op: za feb 02, 2002 1:00
Locatie: Het Oldambt

Bericht door Dorothy »

Arike schreef:Ik heb nog altijd op mijn "verlanglijstje" staan om een keer een roadtrip te maken dwars door de States (ik las net een mooi reisverhaal op een ander forum).
Moet je ook vooral doen! De V.S. is een geweldig mooi land, qua natuurschoon dan vooral.
Laat je niet afschrikken door mijn bericht. Ik heb het gepost om het hoera-verhaal (waar heb ik dat meer gehoord :wink: ) van Lisa te nuanceren en mijn punt nog eens te illustreren.
Ook het artikel moet je nuanceren. Het gaat vnl. om mensen aan de rand van de samenleving, die kwetsbaar zijn voor het willekeurige optreden van de politie.
Zolang je niet opvalt en geen aanleiding geeft, zal de politie je daar ook wel met rust laten. Houd er wel rekening mee dat in de V.S. minder aanleiding nodig is als in Nederland.
Ga dus gerust, maar laat je goed voorlichten. Zorg voor een goede reisverzekering, met name qua ziektekosten en rechtsbijstand en houd het telefoonnummer van de Nederlandse ambassade bij de hand.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik denk dat de VS toch nog wel een van de meest veilige bestemmingen is van mijn wensenlijstje. Grotendeels zal dat wel een droomlijstje blijven. Helaas groeit het geld niet op mijn rug, en is er verder ook nog genoeg waar ik mijn geld aan wil/moet uitgeven.
Ik ben wat dat betreft nog best wel jaloers op die presentatrices van die reisprogramma's. Dan denk ik, hoe krijg ik zo'n leven :-?
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie