Johnny Depp is travestiet
Moderator: Moderators
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
Johnny Depp is travestiet
19/09/06 11:18 - Johnny Depp kleed zich graag als vrouw. Althans, tijdens de opnames van de film 'Ed Wood'. Voor de film moest Johnny zich als vrouw verkleden en dit vond hij zo leuk, dat hij het in zijn vrije tijd ook bleef doen!
'Ed Wood'-regisseur Tim Burton maakte zich ernstige zorgen over Johnny en zijn kledingkeuze.
De onthullingen over Johnny's liefde voor vrouwenkleding zijn openbaar gemaakt in het boek 'The secret world of Johnny Depp', geschreven door Nigel Goodall
'Ed Wood'-regisseur Tim Burton maakte zich ernstige zorgen over Johnny en zijn kledingkeuze.
De onthullingen over Johnny's liefde voor vrouwenkleding zijn openbaar gemaakt in het boek 'The secret world of Johnny Depp', geschreven door Nigel Goodall
Dan hadden ze geen betere acteur kunnen vinden voor deze rol, lijkt mij. Ik heb die film al een paar keer gezien en ik heb hem ook op VHS. Toen ik die film voor het eerst zag, was ik helemaal uit mijn bol. Ik wou vroeger ook altijd films maken, dus was ik een tijdje nogal in de ban van Ed Wood. Ik wist niet dat Johnny zelf ook een trava is.
Die films van Ed had ik jaren lang in de videotheek overgeslagen. Ik dacht bah, gekke C klasse horror films uit het jaar 0! Glenn or Glenda had mij zeer gefascineerd. Ik wou dat ik die film eerder had gezien.
De film Ed Wood laat heel duidelijk zien, hoe moeilijk het is om een film over mensen zoals ons te financieren. Als Ed Wood de bankrekening van Howard Hughes had (Aviator, Dicaprio) dan waren zijn films heel anders geweest. Maar goed, Ed had geen vader met een diamanten boorkop.
Mandy
Die films van Ed had ik jaren lang in de videotheek overgeslagen. Ik dacht bah, gekke C klasse horror films uit het jaar 0! Glenn or Glenda had mij zeer gefascineerd. Ik wou dat ik die film eerder had gezien.
De film Ed Wood laat heel duidelijk zien, hoe moeilijk het is om een film over mensen zoals ons te financieren. Als Ed Wood de bankrekening van Howard Hughes had (Aviator, Dicaprio) dan waren zijn films heel anders geweest. Maar goed, Ed had geen vader met een diamanten boorkop.
Mandy
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Als ik zo rondkijk op www.imdb.com is er nu toch een aardig cult-publiek voor de films van Ed Wood.
Z'n biografie is het lezen waard.
http://www.imdb.com/name/nm0000248/bio
Er wordt beweerd dat hij als militair in de Tweede Wereldoorlog damesondergoed onder zijn uniform droeg.
De man was z'n tijd ver vooruit wat betreft travestie, zowel in zijn leven als in zijn werk, zoals de film 'Glenn or Glenda' en de boeken 'Death of a Transvestite' en 'Killer in Drag'.
Dorothy.
Z'n biografie is het lezen waard.
http://www.imdb.com/name/nm0000248/bio
Er wordt beweerd dat hij als militair in de Tweede Wereldoorlog damesondergoed onder zijn uniform droeg.
De man was z'n tijd ver vooruit wat betreft travestie, zowel in zijn leven als in zijn werk, zoals de film 'Glenn or Glenda' en de boeken 'Death of a Transvestite' en 'Killer in Drag'.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Arike,
Je kunt het een doen zonder het ander na te laten
Groetjes,
Frederique
Je kunt het een doen zonder het ander na te laten
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- isabel
- dagelijks aanwezig
Er is een website van iemand die foto's bewerkt met in acht name van wat medisch goed haalbaar is, om een mannengezicht te vervrouwelijken.
Het doel hiervan is om te bepalen welke ingrepen het meeste resultaat zouden hebben en hoe een en ander er dan ongeveer uit zou komen te zien.
Toevallig staat de heer Depp al heel lang in de gallery van Virtual FFS als voorbeeld van wat FFS voor iemand kan doen, vlak onder Leonardo Di Caprio
Zo ziet hij er mogelijk uit als hij doorslaat in zijn nieuwe "hobby" en er wat centjes tegenaan gooit:
Nog steeds een lekker ding
groetjes,
Quinty
Het doel hiervan is om te bepalen welke ingrepen het meeste resultaat zouden hebben en hoe een en ander er dan ongeveer uit zou komen te zien.
Toevallig staat de heer Depp al heel lang in de gallery van Virtual FFS als voorbeeld van wat FFS voor iemand kan doen, vlak onder Leonardo Di Caprio
Zo ziet hij er mogelijk uit als hij doorslaat in zijn nieuwe "hobby" en er wat centjes tegenaan gooit:
Nog steeds een lekker ding
groetjes,
Quinty
Voor Juliette: Het idee is heel goed, maar ik denk dat de wereld niet zal veranderen. Men zal altijd over ons blijven denken zoals ze dat zelf willen. Natuurlijk zijn zij beter, want zij zijn niet zo!
Je weet hoe het in Hollywood gaat. Vandaag liggen de miljoenen op straat, morgen kotsen ze over je heen. Een ster moet voorzichtig omgaan met wie hij werkelijk is en wat de massa wilt, want hij moet zijn marktwaarde op pijl houden.
Je weet hoe het in Hollywood gaat. Vandaag liggen de miljoenen op straat, morgen kotsen ze over je heen. Een ster moet voorzichtig omgaan met wie hij werkelijk is en wat de massa wilt, want hij moet zijn marktwaarde op pijl houden.
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
―Centurion to Anakin
―Centurion to Anakin
Er zijn natuurlijk best wel filmsterren die op een zeker moment vinden, dat ze geld genoeg hebben en dan kritisch worden m.b.t. de rollen die ze aannemen en kritiek durven te leveren op overheidsbeleid.Anakin_TS schreef:Een ster moet voorzichtig omgaan met wie hij werkelijk is en wat de massa wilt, want hij moet zijn marktwaarde op pijl houden.
We leven tenslotte niet meer in het McCarthy tijdperk, waarin het genoeg was door een gerucht te verspreiden dat een bepaalde acteur/actrice communist was, om deze buitenspel te zetten.
Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
[quote="Anakin_TS"]Voor Juliette: Het idee is heel goed, maar ik denk dat de wereld niet zal veranderen. Men zal altijd over ons blijven denken zoals ze dat zelf willen. Natuurlijk zijn zij beter, want zij zijn niet zo! [/
quote]
Natuurlijk is dat wel zo, maar ik hoop dat er gewoon iemand, al is het maar 1 persoon, beseft dat wij niet die nichterige show dames zijn die je altijd op tv ziet. Ook 1 iemand, is iemand.
quote]
Natuurlijk is dat wel zo, maar ik hoop dat er gewoon iemand, al is het maar 1 persoon, beseft dat wij niet die nichterige show dames zijn die je altijd op tv ziet. Ook 1 iemand, is iemand.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"