Schuurman Schoenen

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
5
45%
Goed
5
45%
Matig
0
Geen stemmen
Slecht
1
9%

Totaal aantal stemmen: 11

Loesje
dagelijks aanwezig

Schuurman Schoenen

Bericht door Loesje »

Naam: Schuurman Schoenen
Adres: (verschilt per filiaal, zie website)
Plaats: Er zijn filialen in Aalten, Arnhem, Almelo, Borculo, Borne, Coevorden, Colmschate, Dedemsvaart, Denekamp, Doetinchem, Eibergen, Emmen, Enschede, Goor, Groningen, Haaksbergen, Hardenberg, Hengelo, Hoogeveen, Klazienaveen, Oldenzaal, Lichtenvoorde, Losser, Rijssen, Vroomshoop, Westervoort, Winschoten, Winterswijk.
Tel.: 0545-271391 (hoofdkantoor in Borculo)
Website: http://www.schuurman-schoenen.nl/

Producten: Moderne, modieuze schoenen en laarzen tot grote maten. Het aanbod verschilt per filiaal (de kleinere filialen hebben minder aanbod). Geen fetish modellen.
Loesje
dagelijks aanwezig

Bericht door Loesje »

Het aanbod is aan de lage kant, maar ze zitten op heel veel verschillende locaties en de schoenen die ze hebben zijn wél leuk en modieus, in tegenstelling tot het vaak 'truttige' aanbod dat andere winkels hebben. Het filiaal in Enschede (zuid) dat ik bezocht had de collectie in grote maten nog niet uit staan, maar in Almelo hadden ze dat wel. In mijn maat kwam dat neer op twee rekken met schoenen waaruit ik kon kiezen. De prijzen waren normaal (wat wil zeggen: je betaald even veel als een vrouw met een 'normale' maat). Ik wilde er een paar sportieve ballerinas kopen (prijs €62,50), maar ze hadden nog maar één schoen in mijn maat (de andere waren ze kwijtgeraakt).
De werknemers zijn vriendelijk, maar ik merkte toch wel dat ze het niet gewend waren een T* in de winkel te hebben. Desondanks niets of weinig te klagen over de zaak, behalve dat ze die schoen in mijn maat waren kwijtgeraakt :(
Marian van Veen
daar ben ik weer

Bericht door Marian van Veen »

Als man gekleed heb ik in veel filialen van Schuurman damesschoenen of dameslaarzen gekocht. Heb echter slechts in de filialen Westervoort en Haaksbergen en Almelo durven passen omdat het op dat moment relatief rustig was. Men maakte er geen probleem van, maar was het niet echt gewend. De verkoopster in Almelo had het nog nooit meegemaakt maar hielp me toch goed bij de aankoop en het passen van de laarzen. Het assortiment verschil nogal per filiaal vind ik. De prijzen zijn best hoog, daarom een aanrader: ga tijdens de uitverkoop in januari/februari.
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Eind 2004, toen ik nog een jongetje was laarzen gekocht, geen enkele rare blik ofwat..

Paar weken geleden paar laarzen gekocht, wel erg duur helaas. Vandaag nog een paar schoenen gepast voor kerst..

Helaas kan ik net niet in de maat 42 schoenen.. :cry:
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel ik heb als man gekleed er een paar sleehakschoenen gekocht in de uitverkoop. en voor maat 44 is dan 40 euro niet duur. Ze hadden ook wel laarzen in mijn maat, maar ik heb ze dan liever met een wat hogere hak dan die ze in de winkel hebben.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
petrag
dagelijks aanwezig

Bericht door petrag »

Ook ik kom regelmatig bij schuurman op winkelcentrum Enschede-Zuid.
Ik heb er goede ervaringen of ik nu als man of als vrouw kom.
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

De fa Schuurmann heeft Ascona Zwolle overgenomen. Dus Ascona bestaat niet meer.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Vandaag voor de tweede keer in de winkel in Veenendaal geweest. Helaas hadden ze de laarsjes die ik 2 weken terug in mn handen had nu niet meer. Straks maar even op internet kijken bij ze. De prijzen zitten ergens tussen de 40 en 140 euro in, wat redelijk normaal is voor n schoenenzaak buiten de Bristol/Scapino/etc.

Voor hen die in Veenendaal gaan winkelen; er vlakbij zit Bovendeert die nu aanbiedingen heeft. Heb er vandaag een mooie zwarte suede laars gekocht voor 40 euro. En ze gaan tot maat 44...
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Dorothy
ForumFan

Uitstekend

Bericht door Dorothy »

Heb onlangs in het filiaal Groningen tijdens de zomeruitverkoop een paar sandalen met een half hoog hakje van Rieker gekocht. Ik was 'en femme' maar beschouw mijzelf niet als passable, zeker niet bij direct contact. De verkoopster was vriendelijk, maar wel een beetje onwennig. Kreeg een klantenkaart aangeboden, dus ik neem aan dat ze mij graag weer terugzien in de winkel. In mijn maat 41/42, afhankelijk van soort en model, is voldoende keus. Ik vond in ieder geval precies wat ik zocht.

Kortom, een uitstekende winkelervaring.
A candle loses nothing by lighting another candle.
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Gister de gevoerde laars besteld die ze vorige week niet in de winkel hadden...binnenkort dus ook nieuws mbt bestellen :lol: :lol:
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
Plaats reactie