Ik ben potverdorie gezegend met een maat 44.5/45. Als ik een kleinere maat had, dan had ik mn schoenenkast allang vol gehad.Cynthia schreef:Tja, dat kan natuurlijk ook nog.Bowine schreef:Heb even gebeld, ze waren heel vriendelijk maar gingen helaas maar tot maat 43.
Wist niet dat je op grotere voet leeft.
Maar er zijn hier en daar op het forum diverse adressen genoemd waar je wel terecht kunt.
Succes.
Waar fatsoenlijke grote maat schoenen?
Moderator: Moderators
schoenen
Kijk eens voor normale damesschoenen op www.vanluechene.be een mooie site met heel veel keus in grote maten
Ilse
Ilse
- Carla van Eibergen
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ook in Oldenzaal zit er tegenwoordig een zaak die grotere maten schoenen heeft. Tot maat 45.
Mocata Italian Shoefashion is gevestigd in winkelcentrum:
De Driehoek 19 :: 7571 ET Oldenzaal :: Telefoon: 0541- 539095
De keus is niet zo groot maar toch wel mooie modellen en modieus. Alleen de prijs is hoger dan bij Wessles in Vreden . Ik was er gewoon even aan het winkelen en had geen pumps of laarzen nodig anders was er wel een paar voor mij bij geweest. Ze hebben ook een web-site.
groetjes Bea.
Mocata Italian Shoefashion is gevestigd in winkelcentrum:
De Driehoek 19 :: 7571 ET Oldenzaal :: Telefoon: 0541- 539095
De keus is niet zo groot maar toch wel mooie modellen en modieus. Alleen de prijs is hoger dan bij Wessles in Vreden . Ik was er gewoon even aan het winkelen en had geen pumps of laarzen nodig anders was er wel een paar voor mij bij geweest. Ze hebben ook een web-site.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ForumFan
op youtube bevind zich een filmpje "shoes" wat wel grappig is voor ons schoenfanaten. Zag het zelf op http://www.vidmeter.com/ maar daar staat het maar vermoedelijk enkele dagen op. Het staat nu op plaats 2 van meest bekeken filmpjes.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum