Nieuwe profielen

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Nieuwe profielen

Bericht door Dollie »

:cry: Het is nu dinsdagavond 26 sept. 2006 en ik constateer een triest dietepunt , bij de laatste 10 nieuwe profielen heeft slechts 1 hele persoon de moeite genomen een fotootje mee te sturen , overigens is dat ene fotootje zo slecht dat er niets op te zien is. Gewoonweg triest. Alsof we hier met iets illegaals bezig zijn.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Bericht door San10 »

Het antwoord is in mijn geval heel simpel.
De fotootjes moeten zo dusdanig klein zijn, zowel qua pixelgrootte
als qua kiloBytes, dat ik er geen zin in heb.
Een A4tje snap ik heus wel dat dat onzin is, maar 6kilobyte?
Jemig. Ik heb t wel geprobeerd, maar het werd zo klein dat het niet mooi werd, te onduidelijk enz.
Ja, daar heb ik dan gewoon echt geen zin in.
Ik vind het echt jammer dat ik er bv niet één van deze
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
in kan zetten. :evil:
Ik droom, dus ik ben.
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Re: Nieuwe profielen

Bericht door San10 »

Dollie schreef::cry: Het is nu dinsdagavond 26 sept. 2006 en ik constateer een triest dietepunt , bij de laatste 10 nieuwe profielen heeft slechts 1 hele persoon de moeite genomen een fotootje mee te sturen , overigens is dat ene fotootje zo slecht dat er niets op te zien is. Gewoonweg triest. Alsof we hier met iets illegaals bezig zijn.
Waar is jouw profielfotootje trouwens dan?
Ik droom, dus ik ben.
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Dan beheers je het verkleinen van een afbeelding niet goed. Ook met slechts 6 kB kun je er wat aardigs van maken, zeker in zwrt/wit. Stuur ander je foto maar naar me op, dan verklein in 'm wel even.

kitty@freemerfolk.nl

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Bericht door San10 »

Mmm, fotosjop Cs is dacht ik goed genoeg, alleen ikzelf heb er gewoon geen zin in.
In Afbeeldingniet en in Afbeeldingook niet.

Maar dus minstens zoAfbeelding groot.

Tsja, is gewoon een keuze; is iedereen vrij in, fotootje mag, maar hoeft niet, is niet verplicht; wel typisch trouwens dat de breedte van waar de mensen hun fotootje staat véél breder is en dat dat volgens mij niet alleen met de profieltekst te maken heeft, maar met dat er eertijds wél grotere fotootjes hebben mogen staan, maar dat met het grote aantal leden nu enz enz...

Trouwens iets anders, op het openbare gedeelte van deze site sta je ook met je profielfoto als je die hebt.
Stel nu dat mensen dat wegens omstandigheden niet zouden willen sinds iedereen het kan zien, Dollie?

En Dollie waar blijft jouw profielfotootje nou, want je haalt uit naar anderen terwijl jezelf achtewege blijft.
Ik droom, dus ik ben.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Hallo San10,

Ik kan je op beide punten 'uit de droom' helpen.

Ik ben al vanaf het begin van deze site erbij 'betrokken' en het formaat van de profiel foto's is nooit anders geweest dan dit formaat.
Wel heb je gelijk dat er indertijd voor gekozen is om het dataverkeer wat binnen de perken te houden. (en dat is met het aantal leden van nu nog meer van belang geworden).

Dan het andere punt, je profiel foto kokmt niet automatisch bij je berichten te staan.
Zowel bij je berichten als bij je profiel kies je zelf welke foto je daar plaatst.....en dat kunnen dus 2 verschillende foto's zijn.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Bericht door San10 »

johnn schreef:Hallo San10,


Dan het andere punt, je profiel foto kokmt niet automatisch bij je berichten te staan.
Zowel bij je berichten als bij je profiel kies je zelf welke foto je daar plaatst.....en dat kunnen dus 2 verschillende foto's zijn.
Huh, ik zie bij m'n profiel wijzigen alleen de mogelijkheid tot het uploaden van dat avataartje.
Waar zet je dan een profielfoto?
Ik droom, dus ik ben.
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Je hebt 2 soorten 'profielen'.

1 is het profiel van het forum, en daar zit je goed met avatar.
dat is idd de foto die in je profiel staat en bij je berichten geplaatst wordt.

2 is de afdeling 'profielen' en daar kun je iets over jezelf kwijt met bijpassend een foto...en dat hoeft dus niet dezelfde foto te zijn.
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

johnn schreef:Je hebt 2 soorten 'profielen'.

1 is het profiel van het forum, en daar zit je goed met avatar.
dat is idd de foto die in je profiel staat en bij je berichten geplaatst wordt.

2 is de afdeling 'profielen' en daar kun je iets over jezelf kwijt met bijpassend een foto...en dat hoeft dus niet dezelfde foto te zijn.
En bij de afdeling ''profielen' mag de foto ook wat groter zijn.
Cyn.
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

We gaan vooruit

Bericht door Dollie »

Het is nu donderdagavond 28 sept. 2006 en nu staat er bij de nieuwe profielen wel degelijk een prachtige duidelijke foto. Alleen .. het is Laurent , een fransman die waarschijnlijk verkeerd verbonden is.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
San10
dagelijks aanwezig
Berichten: 126
Lid geworden op: zo aug 06, 2006 16:09

Re: We gaan vooruit

Bericht door San10 »

Dollie schreef::cry: Het is nu dinsdagavond 26 sept. 2006 en ik constateer een triest dietepunt , bij de laatste 10 nieuwe profielen heeft slechts 1 hele persoon de moeite genomen een fotootje mee te sturen , overigens is dat ene fotootje zo slecht dat er niets op te zien is. Gewoonweg triest. Alsof we hier met iets illegaals bezig zijn.
Dollie schreef:Het is nu donderdagavond 28 sept. 2006 en nu staat er bij de nieuwe profielen wel degelijk een prachtige duidelijke foto. Alleen .. het is Laurent , een fransman die waarschijnlijk verkeerd verbonden is.
Mag ik vragen, wat is je probleem nou eigenlijk met die profielfoto's?
De toon waarop je het brengt de hele tijd, stoort me eigenlijk ook enorm.

Als je mensen wilt 'zien', kijk dan bij de contactpagina's of zoiets.
Maar laat ons hier in onze waarde.
Als er van ons enkelen geen profielfotootje bij willen hebben staan,
wat is het punt dan; het gaat toch om de persoon, niet om het gezicht?
Het is toch een praatforum, geen vleeskeuring?
Ik droom, dus ik ben.
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Ik heb er geen behoefte aan om een foto van mij op mijn profiel of avatar te zetten. enerzijds omdat ik eigenlijk het niet leuk vind om zo bekend te worden en omdat ik geen volledige transformatie toe pas. Draag ook tijdens het vrouw zijn mijn eigen bril. Heb ooit eens een leuke leesbril gekocht maar daar kon ik mijzelf niet eens in de spiegel zien dus maar gauw mijn heren bril maar weer opgezet. Ook gezien sommige commentaren heb ik dus ook niet de neiging om foto's te plaatsen van mijzelf. Vermoedelijk bang voor commentaar enz.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

mijn reactie

Bericht door Dollie »

Beste San10,
Mijn probleem is dat het er hier niet leuker op wordt, je meldt jezelf ook niet op de site van een aquariumvereniging met de mededeling dat je geen aquarium hebt maar misschien ooit in de toekomst. Daar zit niemand op te wachten. Volgens mij willen die aquariumgasten gewoon zien wat jij ervan terechtbrengt, en niet wat je er niet van terechtbrengt. Maar als je dit niet snapt, dan is dat spijtig. Ik ben er nu een weekje vandoor. Discussie gesloten.
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Dollie: San is niet de enige die je niet begrijpt hoor, maar ze heeft het zo goed verwoord, dat anderen misschien geen behoefte meer hadden daar nog wat aan toe te voegen.

Irene
Kleine stapjes
Dollie
daar ben ik weer
Berichten: 20
Lid geworden op: do sep 29, 2005 20:42
Locatie: Heerlen
Contacteer:

nog een reactie

Bericht door Dollie »

De bus is vertraagd, dan is er nog even tijd voor een laatste reactie. Ik bestrijd natuurlijk dat deze hele site een praatforum is , alleen dit forum is om te praten, de afdeling profielen is om je voor te stellen. Dat het daardoor een vleeskeuring zou worden is grote onzin. Irene , Dhiaderma, en San 10 , jullie hebben een totaal andere travestiebeleving als ik. Ook ik wil mijn identiteit geheim houden maar dan door zo goed mogelijk tot vrouw te transformeren en niet door het maar gedeeltelijk te doen en me volledig af te schermen van de buitenwereld. Maar ga gerust door op de manier zoals jullie het beste lijkt. Overigens heeft Laurent , de fransman , vrij vlug zijn vergissing bemerkt en heeft zijn profiel met foto verwijderd . Ik moet gaan , groet Dollie
Ik ben Dollie en ben 40 jaar.Mijn hobby is te zien op mijn website.
Plaats reactie