Menstruatie periode "simuleren"
Moderator: Moderators
- Monique_3
- daar ben ik weer
Menstruatie periode "simuleren"
Hallo Allen,
Ik heb een vraag/bijdrage gepost hierover in het Transgenderisme forum omdat ik dacht dat deze (sub)rubriek hier niet geschikt voor was.
Als dat wel zo is hoor ik dat graag van de"moderators dan kan ik het alsnog ook hier plaatsen eventueel.
De link naar het geplaatste in het andere forum is:
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4309
Ik heb een vraag/bijdrage gepost hierover in het Transgenderisme forum omdat ik dacht dat deze (sub)rubriek hier niet geschikt voor was.
Als dat wel zo is hoor ik dat graag van de"moderators dan kan ik het alsnog ook hier plaatsen eventueel.
De link naar het geplaatste in het andere forum is:
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=4309
- Monique_3
- daar ben ik weer
Toch even ook hier posten dan
Heb van de moderators geen ja of nee gehoord dus zal ik het eerder geplaatste stukje/vraagje ook hier plaatsen zodat het voor iedereen toegankelijk is.
==============================================
Hallo Allen,
Had eens een vraag aan jullie.
Weet niet of dit de juiste (sub)rubriek is om het te plaatsen maar neem aan dat als ik het fout plaats ik het wel hoor
Tijdens de uitgebreid doorlezen/doorzoeken van de site kwam ik vandaag ook de volgende Onderwerken/bijdragen tegen:
Tampon ?
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2753
Hoe ver gaan jullie met kunstmiddelen?
http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=771
Zeker naar aanleiding van het eerder geposte onderwerp "Tampon?" heb ik de volgende vraag/opmerking.
Ikzelf heb weleens het gevoel dat ik best zou willen weten hoe het is om als vrouw een menstruatie periode te hebben.
Wetende dat het natuurlijk best lastig is en niet altijd fijn.
Toch vind ik dat je moeilijke dingen niet perse uit de weg moet gaan.
Zijn er meer mensen net als mij die inderdaad ook die gevoelens hebben en idd ge-expirimteerd hebben met het dragen van maandverband en/of tampons !? En hoever gaan jullie daarin dan? Op internet is er heel weinig over te vinden helaas, een zeer klein aantal mensen schrijft er iets over jammer genoeg, of het is gewoon iets wat de meeste mensen niet bezighouden dat kan ook natuurlijk
Het meest reeele wat ik heb gevonden tot nu toe in een forum op internet is een persoon die soms gebruik maakt van maandverband en die ook echt gedurende de periode vochtig maakt met rode vloeistof etc.
Hoop dat er serieus met deze vraag word omgegaan en ik niet als belachelijk word gemaakt! :-/
==============================================
Hallo Allen,
Had eens een vraag aan jullie.
Weet niet of dit de juiste (sub)rubriek is om het te plaatsen maar neem aan dat als ik het fout plaats ik het wel hoor
Tijdens de uitgebreid doorlezen/doorzoeken van de site kwam ik vandaag ook de volgende Onderwerken/bijdragen tegen:
Tampon ?
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2753
Hoe ver gaan jullie met kunstmiddelen?
http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=771
Zeker naar aanleiding van het eerder geposte onderwerp "Tampon?" heb ik de volgende vraag/opmerking.
Ikzelf heb weleens het gevoel dat ik best zou willen weten hoe het is om als vrouw een menstruatie periode te hebben.
Wetende dat het natuurlijk best lastig is en niet altijd fijn.
Toch vind ik dat je moeilijke dingen niet perse uit de weg moet gaan.
Zijn er meer mensen net als mij die inderdaad ook die gevoelens hebben en idd ge-expirimteerd hebben met het dragen van maandverband en/of tampons !? En hoever gaan jullie daarin dan? Op internet is er heel weinig over te vinden helaas, een zeer klein aantal mensen schrijft er iets over jammer genoeg, of het is gewoon iets wat de meeste mensen niet bezighouden dat kan ook natuurlijk
Het meest reeele wat ik heb gevonden tot nu toe in een forum op internet is een persoon die soms gebruik maakt van maandverband en die ook echt gedurende de periode vochtig maakt met rode vloeistof etc.
Hoop dat er serieus met deze vraag word omgegaan en ik niet als belachelijk word gemaakt! :-/
-
- Eredivisie
Zijn er meer mensen net als mij die inderdaad ook die gevoelens hebben en idd ge-expirimteerd hebben met het dragen van maandverband en/of tampons !? En hoever gaan jullie daarin dan?
Een beetje een vreemde vraag eigenlijk.
Bedoel je als travestiet of als transseksueel na een SRS ?
Als travestiet weet ik niet goed waar je met een tampon naartoe zou gaan.
Een maanverband is niet echt een probleem , dat kan je eigenlijk altijd wel dragen.
Ik heb dat zelf nooit gedaan als travestiet, nu na mijne SRS ga ik niet meer buiten zonder maandverbanden in mijn handtas.
Is gewoon handig in de eerste maanden na de SRS, maar zelfs nu 8 maand na de SRS neem ik er toch nog mee.
Het is wel effe zoeken hoor, want je hebt zoveel merken en zoveel maten ... je hebt eigenlijk geen idee in het begin.
Ik vond het zelf wel ergens grappig dat ik op mijn 35ste voor het eerst maandverband moest gaan kopen.
Het is toch wel een onderdeel van je vrouw zijn.
Uit eigen ervaring :
Een aanrader is bijvoorbeeld Always + Freshelle.
Dat is een maandverband + een speciaal doekje om te reinigen.
Heel praktisch voor de hygiëne en dus ook om infecties te vermijden.
Het is namelijk zo dat een vagina best kan gereinigd worden met zeep die een neutrale PH heeft, die speciale doekjes van Always zijn hier speciaal voor ontworpen.
Groeten,
Melina
Een beetje een vreemde vraag eigenlijk.
Bedoel je als travestiet of als transseksueel na een SRS ?
Als travestiet weet ik niet goed waar je met een tampon naartoe zou gaan.
Een maanverband is niet echt een probleem , dat kan je eigenlijk altijd wel dragen.
Ik heb dat zelf nooit gedaan als travestiet, nu na mijne SRS ga ik niet meer buiten zonder maandverbanden in mijn handtas.
Is gewoon handig in de eerste maanden na de SRS, maar zelfs nu 8 maand na de SRS neem ik er toch nog mee.
Het is wel effe zoeken hoor, want je hebt zoveel merken en zoveel maten ... je hebt eigenlijk geen idee in het begin.
Ik vond het zelf wel ergens grappig dat ik op mijn 35ste voor het eerst maandverband moest gaan kopen.
Het is toch wel een onderdeel van je vrouw zijn.
Uit eigen ervaring :
Een aanrader is bijvoorbeeld Always + Freshelle.
Dat is een maandverband + een speciaal doekje om te reinigen.
Heel praktisch voor de hygiëne en dus ook om infecties te vermijden.
Het is namelijk zo dat een vagina best kan gereinigd worden met zeep die een neutrale PH heeft, die speciale doekjes van Always zijn hier speciaal voor ontworpen.
Groeten,
Melina
mmmm, "als twee vrouwen samenwonen, worden ze na verloop van tijd tegelijkertijd ongesteld. . . . ."
real world:
Als ik heel veel trek in chocolade krijg, kun je er de klok op gelijkzetten dat mijn vrouw een week later ongesteld word! . . . . .
we lachen erom maar het is echt waar . . . . . .
dus ik heb ook mijn 'perioden". . . . . en tepels. . . . . . . .verband ergens?. . .
nee, ik bedoel niet maandverband. . . . .
maar het is wel leuk om het soms te dragen. . . .
real world:
Als ik heel veel trek in chocolade krijg, kun je er de klok op gelijkzetten dat mijn vrouw een week later ongesteld word! . . . . .
we lachen erom maar het is echt waar . . . . . .
dus ik heb ook mijn 'perioden". . . . . en tepels. . . . . . . .verband ergens?. . .
nee, ik bedoel niet maandverband. . . . .
maar het is wel leuk om het soms te dragen. . . .