hair

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
nancy steels
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do mei 16, 2002 21:16
Locatie: antwerpen
Contacteer:

hair

Bericht door nancy steels »

:cry: Misschien een domme vraag die al vele malen gesteld is maar toch : ik ben een transgender die via hormonale behandeling borstontwikkeling heeft gekregen ( ben ik ontzettend blij mee :D )De beharing vind ik echter niet estetisch, volgens de arts en het team dat me begeleidt kan ik nog wat wachten omdat de behandeling de haargroei zal doen verminderen of... ontharing, ik heb een aantal adressen gekregen, de prijs valt lelijk tegen :(
Graag vernam ik jullie ervaringen terzake : m.a.w. waar is de beste prijs/kwaliteit verhouding te vinden ? ( nou ja ik ben een zakelijke meid )
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nancy steels
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: do mei 16, 2002 21:16
Locatie: antwerpen
Contacteer:

hair

Bericht door nancy steels »

:P :P :P hey, bedankt voor het antwoordje, ik heb ondertussen via de belgische genderstichting een adres in antwerpen gekregen.Heb natuurlijk ook naar de site gekeken die jij opgegeven hebt. De prijzen in antwerpen liggen wel een stuk lager :o , vergelijken is natuurlijk moeilijk, het type laser lijkt me identiek . Ik ga binnenkort voor de tweede sessie, de eerste was vrij pijnlijk :cry: maar voor wat hoort wat :wink: veel resultaat zie ik nog niet. T&T vind ik heel leuk, mooi initiatief en veel beter dan wat in Belgie op dit vlak ondernomen wordt, hoe goed bedoeld ook :-? Jammer genoeg mis ik op de één of adere manier telkens een bijeenkomst :oops:
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Re: hair

Bericht door Jessie »

:-)
Plaats reactie