Nee sorry het is nu nog erg vroeg in de ochtend, maar nee ik snap hem niet, mijn vrouw weet alles, maar waar zou ze in toneel spelen ? Ik ben wel erg benieuwd. . . . . . . . . . probeer haar al heel lang op iets te betrappen, maar het lukt maar niet (in positive zin bedoeld).Hum.... na het 'weten' speelt de vrouw ook vaak toneel. Begrijp wel wat je bedoelt hoor
Gelezen.....
Moderator: Moderators
Lana schreef:Ik ga ook alimentatie vragen aan mijn vrouw als we ooit gaan scheiden, gewoon om het feit dat ik zolang moest toneelspelen als man, terwijl ik dat helemaal niet wil(de). . . . geintje natuurlijk, maar ja die vrouw heeft in al die jaren gewerkt voor die man in huis neem ik aan die daardoor naar zijn werk kon en als hij thuis kwam zijn voer klaarstond e.d. Dus die alementatie is voor bewezen diensten in het verleden, niet voor het heden.
Dus die boerenlul moet WEL dokken.
Wel doodzonde zeg, BEN je vrouw en wil je man worden. . . hoe is het mogelijk, maarja haar keus . . .
Zo weer stof om te reageren.
Met het 'toneelspelen' bedoel ik dat de vrouw, als zij eenmaal er achter komt wat er aan de hand is, vaak ook toneel speelt. Het 'huisje boompje beestje' beeld intact wil houden naar buiten toe.
groetjes elsa