Michael Jackson travo ?
Moderator: Moderators
Michael Jackson travo ?
AMSTERDAM - Michael Jackson is gezien in vrouwenkleding in het Franse St. Tropez. De zanger droeg een blouse, strakke jeans en stilettohakken. Zijn gezicht verborg hij onder een blauw hoedje dat hij diep over zijn ogen had getrokken. Verder had hij ook nog een knaloranje handtas bij zich. "Hij is helemaal veranderd, het leek net alsof hij zijn billen zelf ronder had gemaakt", zegt een ooggetuige.
Jackson liep rond in de Zuid-Franse badplaats met een jong meisje, naar verluidt zijn 8 jaar oude dochter Paris, toen sommige mensen de poplegende aanzagen voor een vrouw. Een bron vertelt: "Ik had in de verste verten niet in de gaten dat ik met een man van doen had. Michael droeg dezelfde kleding als zijn dochter en ik bedacht me eigenlijk nog dat het best heel grappig was. Een echt moeder-dochter ding."
Leuk, ik had zo'n bericht al veel eerder verwacht over Michael. Hij probeert toch al jaren lang op zijn zus (janet) te lijken.
Jackson liep rond in de Zuid-Franse badplaats met een jong meisje, naar verluidt zijn 8 jaar oude dochter Paris, toen sommige mensen de poplegende aanzagen voor een vrouw. Een bron vertelt: "Ik had in de verste verten niet in de gaten dat ik met een man van doen had. Michael droeg dezelfde kleding als zijn dochter en ik bedacht me eigenlijk nog dat het best heel grappig was. Een echt moeder-dochter ding."
Leuk, ik had zo'n bericht al veel eerder verwacht over Michael. Hij probeert toch al jaren lang op zijn zus (janet) te lijken.
- Monica Dreamgirl
- ForumFan
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
- Ciska Lacomte
- Banned Lid