Stravers - Amsterdam

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
5
36%
Goed
7
50%
Matig
2
14%
Slecht
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 14

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Stravers - Amsterdam

Bericht door Frederique_ »

• Naam: Stravers shoes
  • Adres: Slotermeerlaan 117 en Overtoom 139, ook webwinkel
  • Postcode en plaatsnaam evt land: 1063 JN AMSTERDAM en 1054 HG AMSTERDAM
  • Telefoonnr: 020-6135285 en 020-6169973
  • Website: http://www.stravers-shoes.com/
  • E-mail: info@stravers-shoes.com
  • productbeschrijving: normale, vaak wat luxere schoenen, deels ook fetish
Kijk ook eens op de genderkalender !
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik ben op bezoek geweest in de winkel aan de overtoom tijdens de opruiming van de zomerschoenen, ondanks de opruiming had men een redelijk groot aanbod. Wel was de vorm van de leest vaak hetzelfde (dat was in mijn geval, waarbij ik afhankelijk ben van maat 46/46,5 + goede leest wil het allemaal een beetje passen) ongunstig.

Ik kreeg de indruk dat ze niet vaak T*'s op bezoek kregen, maar men liet mij wel mijn gang gaan en men heeft mij ook bij vragen verder goed geholpen. Het aanbod op de website kwam niet volledig overeen met het aanbod in de winkel (in de winkel waren bepaalde maten uitverkocht die wel op de website stonden, op mijn vraag of die schoenen misschien in het andere filiaal stonden werd, na het zoeken in de computer, negatief geantwoord).

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Mijn ervaringen met Stravres zijn eigenlijk al gedateerd.
Maar ik wil toch inhaken op de ervaring van Frederique.

Het filiaal op de Overtoom heeft niet zoveel keuze als dat in Slotermeer.
Slotermeer is ook veel royaler opgezet.

Dus als je naar Stravers gaat, kun je het beste naar Slotermeer gaan.
Cyn.
Claudia34
is nieuw hier

Stravers

Bericht door Claudia34 »

hoi ik heb pumps gekocht bij stravers en werd leuk geholpen op de overtoom. en lekker schoenen passen en laarzen.

gr:Claudia34 :D
hoi allemaal,
ik ben lekker op zoek naar laarzen en pumps,en kleding.
wil je meer weten kijk op de site van travestie.org bij me profiel.

groetjes claudia34
Marian van Veen
daar ben ik weer

Bericht door Marian van Veen »

Enkele jaren geleden heb ik daar op een vroege zaterdagochtend pumps gekocht. Kon ze ook passen in de winkel (achterin bovenin) en het was daar gezellig want de dames zaten koffie te drinken. Er waren verder nog geen klanten aanwezig en de dames gaven ook advies en waren spraakzaam. Voelde me beslist niet opgelaten.
Simone XXX
daar ben ik weer

Bericht door Simone XXX »

Hoi allemaal,

Net bij Stravers een paar pumps gekocht, wat heerlijk dat het ook zo kan! (Zie mijn onderwerp ivm met Big Shoe). Ik kwam binnen en vroeg naar vrouwenschoenen, ik had op het internet gezien dat er ook aanbiedingen waren. Ik vroeg ernaar en keek er even tussen, de dame was de hele tijd bij om me van advies te voorzien en gezelschap te houden, zo voelde het in ieder geval. Ze praatte ronduit en rustig over de schoenen. Ik zag niets bij de aanbiedingen en zijn we samen de winkel doorgelopen en vond ik een paar laarzen en een paar pumps. Heel rustig, boven op een soort open halve verdieping inderdaad, kunnen passen, dan sta je niet zo midden in die winkel. Heb een paar verschillende modellen en maten gepast, was allemaal geen probleem, ben uiteindelijk alleen met de pumps vertrokken, de laarzen waren me wat te duur.

Al met al een heerlijke ervaring! Ga er zeker naartoe terug. De schoenen zijn niet extreem duur, eigenlijk de gewone prijs van iets betere damesschoenen met een paar procent er boven op. Ze hebben redelijke keuze. Ja kan altijd even op internet voorkijken en bellen of ze het model dat je aanspreekt hebben. De winkel is licht en stijlvol ingericht. Je kan ook eens met twee of drie vrouwen gaan, je kan dan boven rustig zitten, praten en passen. Dit bovenste deel staat wel in open verbinding met de winkel maar omdat het twee meter hoger ligt ben je toch afgezonderd een beetje.

Heel veel dan voor deze tip Frederique, was er zelf niet zo snel bij terecht gekomen, een aanrader voor een ieder die in of in de buurt van A'dam woont.

Liefs,

Simone
Plaats reactie