Foto's of photo's of kiekjes

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

vind je een foto van jezelf hier bijdragen aan een completer forum

ja
18
56%
nee
6
19%
niet van belang
4
13%
het gaat alleen om de tekts inhoud
0
Geen stemmen
geen van boven 4 andere mening
4
13%
 
Totaal aantal stemmen: 32

adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Foto's of photo's of kiekjes

Bericht door adriana »

Hi allemaal,

ik geloof zachtjes aan dat ik de enige ben waar bij de naam geen plaatje (foto) is gevoegd :(
En dat zal wel zo blijven :cry:

Maar de schijn bedriegd jullie denken nu wel waar blijft Adriana durft ze niet in beeld, is ze zo verlegen, sommigen zullen denken misschien ziet ze er niet uit :cry:
Hecht ze aan haar wel doorgekoude en uit gekristaliseerde privasie :D , nee niets van dit alles.

Adriana zal hier haar gezichtje niet laten zien, daar moet je enige moeite voor doen :evil: want Adriana's foto wat zeg ik foto's en dan niet alleen het gezichtje :D maar de hele dame :oops: zij was jullie allemaal :lol: voor want sinds february j.l. heeft onze hof fotografe madame Paula in haar galerie 5x Adriana reeds geplaats (met toestemming uiteraard)
Dat de hof fotografe naderhand allerlei leuke baantjes aanbood als van haar fotografische vaardigheden gebruikt zou worden gemaakt in ruil :evil: voor een goed "betaald" baantje was inderdaad te doorzichtig :o en daar trapten jullie fatsoensrideresssssseeeennnnn :roll: niet in.

Blijft toch dat Adriana 5x aanwezig is alleen je hoeft er niet altijd naar te kijken :D en dat is misschien soms wel eens prettig woehahahahah.

Voor de goede orde dit is geen reclame opdracht van of voor onze hof fotografe :D , zij weet van niets :-? en zal net zo verrast :lol: zijn als jullie, tot kieks. :roll:

Groetjes Adriana
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

Hoi Adriana,

Een foto is maar een foto dat is waar maar ik vind zelf persoonlijk dat wanneer ik een stukje tekst lees van iemand die iets heeft geschreven leuk is dat ik het koppie erbij kan zien..en zekers als wanneer ook eens die foto,s om de zoveel tijd eens ververst word door een andere..foto.. het maakt het forum iets levendiger en gezelliger vind ikzelf...

Kijk jou ken ik al in real live en kan je ook zo voor de geest halen no problemos maar er zijn anderen die ook wel eens op het forum iets neer kladden en die ik nog nooit gezien heb is het wel fijn als je daar een plaatje van hebt...mooi knap of lelijk daar gaat het niet om het is gewoon iets levendiger en het verhaal word completer..en denkbeeldiger..

Zou het van jou ook wel leuk vinden als je ook een fotootje bij je tekst zou gaan plaatsen...maarja kan je niet dwingen natuurlijk hihihi..... 8) 8) 8)

Groetjes destiny
Gebruikersavatar
Bibi
ff weer wat posten
Berichten: 64
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Randstad
Contacteer:

Foto's

Bericht door Bibi »

Hoi Adriana,

Hmm hier kan ik niet op mee stemmen ben ik bang.........
Toch wel een beetje jammer.

Ennu Des, leuk... een foto, maar dat is gewoon niet voor iedereen weggelegd "Als je begrijpt wat ik bedoel"

Nou ja heb er maar een leuk gelijkend plaatje bijgezet krijgen mensen toch een indruk.

Ik denk dat het wishfull thinking is als je aanneemt dat iedereen hier een foto gaat plaatsen ..............

Op het partnerforum (om maar iets te noemen) zul je, behalve Johnn, weinig tot geen foto's aantreffen, want alhoewel mijn eega anoniem door het leven kan als Paula zal er weinig anoniems overblijven als ik mijn pasfoto op het forum knal.

Ja sowwy,het zit me een beetje dwars,ik leef mee met diegenen die om wat voor reden dan ook liever anoniem blijven en daar ben ik er dus (noodgedwongen) ook eentje van. :cry: :cry:

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Laat ik er dit van zeggen... ik zou liever de mogelijkheid hebben (alleen) een fotootje te plaatsen in het profiel, zodat degenen die er een "kop" bij willen hebben, even kunnen kijken. Zou ik persoonlijk beter vinden dan diezelfde foto bij elk bericht. Maar of dat technisch haalbaar is?

Liefs - Ilona
Laatst gewijzigd door ilona op wo jun 19, 2002 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Everybody 's free... to feel good :-)
antoinette
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: In de buurt van utrecht

Bericht door antoinette »

hoi,

dat lijkt mij ook een goed idee een foto bij je gebruikers profiel en mischien is het ook mogelijk om niet zomaar in de gebruikerslijst te kunnen kijken maar dat je er voor moet inloggen.
ik weet niet of dat haalbaar is .

groetjes antoinette.
Gebruikersavatar
Kim Femme
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: do jul 05, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland

Bericht door Kim Femme »

Hoi allemaal,
Levendiger, gezelliger, leuk........ ja ik ben het helemaal eens met Destiny. Heb dan ook "ja" gestemd in bovenstaande enquete.
Al kan ik mij het standpunt van Bibi ook goed voorstellen.
Uit privacy overwegingen knip ik n.l. mijn vrouw (mijn grootste "supporter" notabene) uit de vele foto's die van mij in travestie zijn gemaakt wanneer deze straks gaan dienen voor mijn website die er nu toch eindelijk eens een keer moet komen.
Op dit moment is het nog even frutten om voor het forum een foto te verkleinen (er blijft n.l. niks van over) maar hulp komt eraan dus over een paar dagen moet dat gelukt zijn.
groetjes,
Kim
"Verdroom je leven niet, leef je dromen"
http://www.flickr.com/photos/kim_femme
Gebruikersavatar
emma_ts
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: za mei 04, 2002 0:18
Locatie: belgie

Bericht door emma_ts »

ik vind dat die foto's het forum wat levendiger en menselijker maakt.
die tekening heb ik omdat ik nog niet met mijn transitie ben begonnen :(

emma
Gebruikersavatar
racine
dagelijks aanwezig
Berichten: 199
Lid geworden op: za jan 05, 2002 1:00
Locatie: Kop van Drenthe
Contacteer:

Bericht door racine »

Hallo allemaal,

Ik heb gestemd:
geen van boven 4 andere mening

Foto's verlevendigen het forum, maar het hoeft niet persé een foto van jezelf te zijn. Wat mij betreft mag ook een afbeelding zijn, die je leuk vind(t) [het blijft moeilijk...] of die je stemming weergeeft. Je moet hierbij wel de normen en waarden hanteren, die gebruikelijk zijn op het forum.
Plat gezegd, geen vieze plaatjes.
Als het technisch mogelijk zou zijn, is een foto van jezelf wel een optie onder het onderwerp "Hallo allemaal", met verplicht inloggen. (en dan een resolutie die 2 x zo hoog is, 80x80 en < 6kb is wel een gepriegel om het leesbaar te houden)

Met vriendelijke groet,
Racine
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi allemaal.

eerst Kim 2 x posten betekend volgens de h.h. posting regelement dat je 2x2 = 5x mag stemmen, ik probeer duidelijk niet om deze poll te "pushen" :D
Zoveel meningen en in feite is voor alles wat te zeggen, ik vind dat wat Ilona stelt je foto bij gebruikers profiel plaatsen, verkiesbaar boven steeds het zelfde "hoofdje" hoe mooi :oops: ook.

Extreem zou je ook bij elke posting een ander kiekje :roll: kunnen plaatsen maar dan vrees ik dat in sommige gevallen met veel posten er niet genoeg voorhanden zijn en men terugvalt op de periode "voor de oorlog"en daar hebben we ook niets aan :o ,

Een leuke afbeelding :lol: zoals van Bibi , Emma 85 en Racine TV is ook een goed idee, in ieder geval ook dit onderwerp heeft diverse ideeen naar voren gebracht en daar ging het om, ik blijf bij mijn eerste posting hierover maar wil wel over naar uiteraard een mooi :oops: kiekje bij je profiel info.

Groetjes Adriana

n.b. vergeet niet de knop in te drukken :evil: welke maakt niet uit :lol:
Gebruikersavatar
johnn
Forum / Website Beheerder
Berichten: 1365
Lid geworden op: ma jun 18, 2001 2:00
Locatie: Weiteveen
Contacteer:

Bericht door johnn »

Ik vind het wel een goed iets dat men een plaatje bij de berichten kan zetten.
Je krijgt dan een beetje idee van de mens achter het bericht....
Echter...wat Ilona oppert is ook zo gek niet....heeft hetzelfde voordeel, maar is net ff iets discreter...
Dat er mensen zijn die - om wat voor reden ook- gen foto van zichzelf neerzetten kan ik ook begrip voor opbrengen.
Die zouden misschien met het systeem van Ilona dat wel doen/durven/kunnen......

maar goed.....wat is 'goed' en wat is 'fout' .......denk dat ieder dat voor zichzelf moet invullen.......
Groetjes,
Afbeelding

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Gebruikersavatar
Sascha
dagelijks aanwezig
Berichten: 81
Lid geworden op: ma jun 11, 2001 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Sascha »

Ik wil niet aansprakelijk worden gesteld voor gebarsten monitoren, spontaan weggesprongen contactlenzen of het opnieuw aanschaffen van een toetsenbord omdat je je koffie laat vallen als je een foto van mij zou zien.

Ik heb daarvoor een homepage en hoef dan niet zo nodig echt overal mijn kop elders op de foto te hebben.

Dus maar op zoek gegaan naar een leuk plaatje... bevalt me best.
Waarheid:
De waarheid van de één
De waarheid van de ander

In het midden vind je de echte waarheid
Gebruikersavatar
Diana
ff weer wat posten
Berichten: 37
Lid geworden op: do apr 25, 2002 0:51
Locatie: NH
Contacteer:

Bericht door Diana »

Zoals zo vaak is er voor alle opmerkingen, meningen en idee'tjes wel iets te zeggen. Dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Laat iedereen gewoon doen wat voor haar/hem het beste is zodat iedereen gewoon gezellig met het forum mee kan doen wanneer ze dat willen.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi Sascha,

als ik inlog op jouw homepage moet ik dan de koffie vooraf, tijdens of daarna nuttigen :D of mag het ook zonder :lol: in ieder geval toetsenbord in een ijzeren frame met drie dubbel gelaagd glas over de toetsen, monitor met gepanserd glas afgedekt dus nu op zoek en klaar voor het leuke plaatje, en zie je had het al geplaatst in stereo uitvoering zelfs hier op trav. org., niet veranderen het enigste zou de maat kunnen zijn (mag het een onsje meer) :oops: :oops: :oops:

groetjes, Adriana
Gebruikersavatar
ilona
ForumFan
Berichten: 431
Lid geworden op: za jun 23, 2001 2:00
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door ilona »

Sascha schreef: Ik heb daarvoor een homepage en hoef dan niet zo nodig echt overal mijn kop elders op de foto te hebben.
Yep Sas... ik hoef het ook niet zonodig bij elk bericht... zo'n kop erbij. Maar tegelijkertijd vind ik dat men me mag zien... no need to hide... no need to worry. De ellende is allen, dat als je een foto naar je profiel upload, dat bij elk berichtje zichtbaar wordt... wil je je toch niet voorstellen he... 1000 foto's van Iloontje... of Sasha???

En een homepage... die heb ik dus bewust niet. Als TS zeg ik... er zijn 1000-den plekken op het internet waar "haar" specifieke story verteld wordt. Om tot de ontdekking te komen... de verhalen verschillen maarv weinig... als het gaat om genderdysforie. Waarom zou ik er het mijne aan toevoegen???

En ik ben evenmin een exibitioniste. Dus wat mij betreft... een pasfootje bij m'n profiel is genoeg. Al die koppen onder elkaar geeft me slechts een gevoel mee te spelen in een slecht geregistreerde klucht.

Liefs - Ilona
Everybody 's free... to feel good :-)
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi all,

Saskia wrote:

Ik heb daarvoor een homepage en hoef dan niet zo nodig echt overal mijn kop elders op de foto te hebben.

Yep Sas... ik hoef het ook niet zonodig bij elk bericht... zo'n kop erbij. Maar tegelijkertijd vind ik dat men me mag zien... no need to hide... no need to worry. De ellende is alleen, dat als je een foto naar je profiel upload, dat bij elk berichtje zichtbaar wordt... wil je je toch niet voorstellen he... 1000 foto's van Iloontje... of Sasha???

Niet voor niks, dat ik bijna dagelijks iets anders upload. 'T wordt zo vervelend hé, als je in al die antwoordjes, tegen jezelf zit aan te kijken. Op het internet....een pagina of wat mooie gedenkwaardige sisters gedownload...met toestemming en voila...genieten maar.
En een homepage... die heb ik dus bewust niet. Als TS zeg ik... er zijn 1000-den plekken op het internet waar "haar" specifieke story verteld wordt. Om tot de ontdekking te komen... de verhalen verschillen maarv weinig... als het gaat om genderdysforie. Waarom zou ik er het mijne aan toevoegen???
Kreeg gisteren een paar franse en Belgische links...my G'd...er komt geen end aan, aan al die T's...zou je toch denken, dat je aardig uniek bent in dit gevoel, nou mis poes....via België naar Frankrijk en verder naar Griekenland, de Balkan, Midden Oosten, Azië en Rusland naar Scandinavië.....Engeland....U state me nights....tot zelfs in hoeken en gaten, waarvan ik nog nooit had gehoord.
En ik ben evenmin een exibitioniste. Dus wat mij betreft... een pasfootje bij m'n profiel is genoeg. Al die koppen onder elkaar geeft me slechts een gevoel mee te spelen in een slecht geregistreerde klucht.
U zult wel geregiseerde klucht bedoelen. Geeft nie...ooit wat gedaan in Theaters enzo. Gisteren kreeg ik werkelijk de kriebels...In Cannes, waar ik ooit [...] nog steeds en mooi Mevroie....en gek en komisch en...en ...en...

Liefs - Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Plaats reactie