vinden muggen moontjes lekker

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eline
ff weer wat posten
Berichten: 26
Lid geworden op: di sep 25, 2001 2:00
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

vinden muggen moontjes lekker

Bericht door Eline »

hoi allemaal,

Ik heb weer wat stoms. Dit is de derde zomer alweer dat ik lekgestoken word door muggen, dit is ook de derde zomer dat ik vrouwelijke hormonen slik. Hebben er meer van ons er last van dat ze opeens veel meer aangevallen worden door muggen?
Ik word er niet goed van :evil:
Jessie
dagelijks aanwezig
Berichten: 249
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00

Bericht door Jessie »

:-)
Laatst gewijzigd door Jessie op za sep 21, 2002 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wendy_
ff weer wat posten
Berichten: 40
Lid geworden op: di feb 05, 2002 1:00
Locatie: Limburg

Bericht door Wendy_ »

Hoi Eline en Destiny,

Tja moontjes kan ik helaas nog niet over meepraten. Maar denk inderdaad dat een klamboe of een hor toch wel redelijk werkt.

Tja en wat bultjes betreft sinds ik begonnen ben met epileren kan ik daar over meepraten maar ook dat is dagje later weer verdwenen dus ach ja zou zeggen zet bordjes naar de buren misschien trappen ze erin hihi :) :) :)


groetjes Wendy
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: vinden muggen moontjes lekker

Bericht door Laila »

hoi Tommygirl,
Ik heb weer wat stoms. Dit is de derde zomer alweer dat ik lekgestoken word door muggen, dit is ook de derde zomer dat ik vrouwelijke hormonen slik.
Ik denk dat het niks te maken heeft met het slikken van hormonen maar alles met de geur van je parfum, deodorant o.i.d.
Je bent zoet en sappig, voor de muggen... zeg maar. :lol: :D
Hebben er meer van ons er last van dat ze opeens veel meer aangevallen worden door muggen?
Vroeger wel...nu veel minder. Ik smeer me elke avond in met Autan, een anti-muggenbeet stick. Helpt tussen de zes en acht uren per nacht. Wel moet je overal, een beetje aanbrengen.
Ik word er niet goed van :evil:
Naast de raad van Wendy en Autan kun je ook nog een paar citroenplanten op je slaap-kamer zetten, al heb ik dit gehoord uit de volkswijsheden. :wink:

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
Gebruikersavatar
Diana
ff weer wat posten
Berichten: 37
Lid geworden op: do apr 25, 2002 0:51
Locatie: NH
Contacteer:

muggen en moontjes

Bericht door Diana »

Hoi Tommygirl,

Ik denk niet dat het met moontjes te maken heeft. Meer de geur die je van jezelf hebt of bij je draagt.
Ik gebruik geen moontjes, maar weet niet beter of de muggen moeten mij altijd hebben. Gebruik liters Autan, slaap onder een klamboe en toch kan ik niet voorkomen dat ik gestoken wordt.
Schijnt te komen door een stof in het bloed :cry:
En het duurt ook tijden voordat zo'n bultje dan weer genezen is.
Overigens schijnt het inderdaad te helpen citroenplanten te gebruiken als afweermiddel (niet bij mij dus). Of zo'n theelichtje met citroengeur.

En mocht dat ook niet helpen.... dan zal je er mee moeten leren leven, net zo als ik.

Sterkte
Diana
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

Bericht door adriana »

Hi muggen haatsters,

Heb gehoord van muggen die het "T"virus :-? dragen en nog dagelijks "slachtoffers" :evil: maken en verder nog gehoord dat zalfjes, citroen plantjes geen enkel effect hebben ook nog gehoord dat sommigen het helemaal niet erg :oops: vinden als ze door zo'n "T" mug gestoken zijn en verder nog gehoord dat het virus nooit meer verdwijnt uit je systeem :D en niet gehoord maar wel zeker weten, dat er velen zijn die blij zijn dat ze dit "virus"hebben gekregen :D , lang leve de mug :wink: :wink:

groetjes, Adriana
Gebruikersavatar
Laila
ff weer wat posten
Berichten: 33
Lid geworden op: do apr 18, 2002 2:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Bericht door Laila »

Hi 'T adriana ,
Heb gehoord van muggen die het "T"virus :-? dragen en nog dagelijks "slachtoffers" :evil: maken en verder nog gehoord dat zalfjes, citroen plantjes geen enkel effect hebben ook nog gehoord dat sommigen het helemaal niet erg :oops:
Dat hoop ik toch niet zegh...we hebben al genoeg lange wachtlijsten in de T'siteit wereld. Neuhh ik hang meer Diana's uitleg aan over muggen en het zoeken van zoetig bloed...
vinden als ze door zo'n "T" mug gestoken zijn en verder nog gehoord dat het virus nooit meer verdwijnt uit je systeem :D en niet gehoord maar wel zeker weten, dat er velen zijn die blij zijn dat ze dit "virus"hebben gekregen :D , lang leve de mug :wink: :wink:

Eenmaal aangestoken, maar heus niet door een mug, raak je het inderdaad nauwelijks kwijt, al pogen travestieten regelmatig verlost te worden van hun gevoelens. Vaak lees je ook dat de kleding voor de zoveelste keer de vuilnisbak in verdwijnt.

Geef mij maar een citroenplant. Het T- virus, ben ik al van verlost!

Laila,
Did you know wich way to turn to, yes I said...

the right one...

...and still with joy.
adriana
Eredivisie
Berichten: 502
Lid geworden op: zo nov 18, 2001 1:00
Locatie: zuidholland

muggen

Bericht door adriana »

Hi Laila,

jammer dan weer een poging om het "T" zijn "wetenschappelijk" te onderbouwen mislukt, zijn we weer net zo ver als 2 dagen geleden en met muggen bultjes rijker:D

groetjes Adriana
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Muggen komen voornamelijk op lichaams temperatuur af en de hoeveelheid aanwezige muggen bij jou in de buurt is weer afhankelijk van de hoeveel heid open water.
Hier in Lelystad aan het Ijselmeer heb je er heel wat meer dan in het wat drogere binnenland.
Het zijn overigens de eierleggende vrouwtjes die bloed zuigen en ze hebben dit nodig voor de opbouw van de eitjes.
Ik heb ooit eens gelezen dat de hoeveelheid cholesterol in je bloed een rol zou spelen bij de keuze van het te zuigen bloed.
In dat geval zou het kloppen dat ik daardoor de afgelopen jaren minder gestoken wordt dan voorheen.
Immers oestrogenen verhogen je HDL cholesterol en dat breekt je LDL cholesterol af waardoor je totale cholesterolgehalte zakt na verloop van tijd.
Maar de cholesteroltheorie is mijns inziens nooit bewezen.
Muggen zijn wel dragers en dus ook verspreiders van een heleboel virussen en door de huidige transport en reismogelijkheden komen er met de muggen vanuit verre streken niet alleen muggen mee maar ook enge tropische virussen.
De laatste jaren worden er in westerse landen ziektes geconstateerd die niets in die landen te zoeken hebben
Bijvoorbeeld het Westnijl virus in Newyork Rusland en zelfs Israel.
Ook de Malariamug wordt steeds vaker in het westen aangetroffen.
Zorgelijk beestje dus en niet bepaald mijn favoriet insect.
Plaats reactie