Videojug - Videos met make-up instructies, en meer
Moderator: Moderators
Videojug - Videos met make-up instructies, en meer
Altijd al willen weten hoe je een smokey eyes effect creëert met make-up? Altijd al willen weten hoe je een krultang moet gebruiken? Altijd al willen weten hoe je elegant uit de auto stapt zonder je slipje aan iedereen te laten zien?
Dan is deze site iets voor jou! http://www.videojug.com/
Videojug is een soort Youtube, alleen dan voor instructievideos. Je vind er behalve uiterlijke verzorging ook instructies over hoe je het beste een shirt kunt strijken, of hoe je je tanden moet poetsen, enzovoorts. Maar ik heb een vermoeden dat de meeste hier vooral in de instructies over het uiterlijk geintresseerd zullen zijn.
Ik vind het in ieder geval een hele leuke site!
Dan is deze site iets voor jou! http://www.videojug.com/
Videojug is een soort Youtube, alleen dan voor instructievideos. Je vind er behalve uiterlijke verzorging ook instructies over hoe je het beste een shirt kunt strijken, of hoe je je tanden moet poetsen, enzovoorts. Maar ik heb een vermoeden dat de meeste hier vooral in de instructies over het uiterlijk geintresseerd zullen zijn.
Ik vind het in ieder geval een hele leuke site!
FireFox instaleren en de extensie "download them all"Joyce_ schreef:Hoi Loesje,
Inderdaad een erg leuke site.
Nu nog een manier vinden om de filmpjes op te slaan .
Joyce ... die hoognodig make-up kwasten moet gaan aanschaffen
Succ6 gegarandeerd
geen enkele beveiliging (op het web) houd deze meid tegen
- pinkslipper
- ForumFan
Deze stond boven aan in de lijst "How to Kiss Someone Passionately" ik vind hem leuk gedaan en toch vol met tips.
Nu nog iemand om mee te oefenen
Enorm leuke site, komt zeker in mijn lijstje met bladwijzers. (ja hoor firefox gebruikster)
Nu nog iemand om mee te oefenen
Enorm leuke site, komt zeker in mijn lijstje met bladwijzers. (ja hoor firefox gebruikster)
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.