X-factor
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
X-factor
Ik heb net een stukje x-factor meegekregen met een hoog T-gehalte.
drie T's waarvan er twee echt volledig door de mand vielen, en een kerel in een rok die verder ook niet veel in zich had.
Irene
PS.: onder het motto alle aandacht is nuttig.
drie T's waarvan er twee echt volledig door de mand vielen, en een kerel in een rok die verder ook niet veel in zich had.
Irene
PS.: onder het motto alle aandacht is nuttig.
Kleine stapjes
Ik heb het ook gezien en moet zeggen dat ik me mateloos ergerde.
Vooral ook omdat ik samen met mijn ex aan het kijken was en ik me weer moest verdedigen,en haar voor de zoveelste keer moest uitleggen dat ik niet zo ben en dat veruit de meeste ts'en niet zo zijn.
Één van de dames had ook al eens bij idols mee gedaan,ook toen moest ik mij verdedigen in een kamer vol ex schoonfamilie die krom lagen van het laggen om "mijn soort mensen"
In gedachten zag ik vanavond die zelfde mensen weer grappen en grollen over die gekke ex zwager van hun
Ik vind dat men ook wel hun best deed om deze dames zo belachelijk mogelijk in beeld te brengen..............alles voor de kijkcijfers.
Ook om de opmerkingen van de jury kon ik alles behalve lachen.
Bedankt rtl 4 je hebt weer eens laten zien hoe raar we zijn of zie ik het nu te zwart?
groetjes,
Helen
Vooral ook omdat ik samen met mijn ex aan het kijken was en ik me weer moest verdedigen,en haar voor de zoveelste keer moest uitleggen dat ik niet zo ben en dat veruit de meeste ts'en niet zo zijn.
Één van de dames had ook al eens bij idols mee gedaan,ook toen moest ik mij verdedigen in een kamer vol ex schoonfamilie die krom lagen van het laggen om "mijn soort mensen"
In gedachten zag ik vanavond die zelfde mensen weer grappen en grollen over die gekke ex zwager van hun
Ik vind dat men ook wel hun best deed om deze dames zo belachelijk mogelijk in beeld te brengen..............alles voor de kijkcijfers.
Bedankt rtl 4 je hebt weer eens laten zien hoe raar we zijn of zie ik het nu te zwart?
groetjes,
Helen
X-factor is en blijft een amusementsprogramma en zoiets geeft amusement (helaas). Alles voor de kijkcijfers.helen schreef:Ik vind dat men ook wel hun best deed om deze dames zo belachelijk mogelijk in beeld te brengen..............alles voor de kijkcijfers.
groetjes,
Helen
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Henk Jan gedroeg zich dus ook weer echt als een hufter Jammer dat het weer zo vooroordeelbevestigend was......
Het was nog een wonder dat een van hen door mocht.....zal wel weer met de kijkcijfers te maken hebben!Ik persoonlijk vond die van vorig jaar er het mooiste uitzien.....alleen jammer dat ze zong als een kraai!
Het was nog een wonder dat een van hen door mocht.....zal wel weer met de kijkcijfers te maken hebben!Ik persoonlijk vond die van vorig jaar er het mooiste uitzien.....alleen jammer dat ze zong als een kraai!
liefs,
Betteke
Betteke
Ach Juliette.......
maak je vooral niet te druk. Ook veel van de overige deelnemers zetten zich flink voor schut, en als mensen zo simpel zijn om te veronderstellen dat alle *T's* hetzelfde gedrag vertonen.........so be it.
In ieder geval probeer ik alle tv programma's met een 'hoog *T* gehalte te vermijden, ik wil en kan het niet aanzien, aldat exhibitionisme in verschillende vormen.
Groetjes Mila.
maak je vooral niet te druk. Ook veel van de overige deelnemers zetten zich flink voor schut, en als mensen zo simpel zijn om te veronderstellen dat alle *T's* hetzelfde gedrag vertonen.........so be it.
In ieder geval probeer ik alle tv programma's met een 'hoog *T* gehalte te vermijden, ik wil en kan het niet aanzien, aldat exhibitionisme in verschillende vormen.
Groetjes Mila.
Ik maak me absoluut niet druk hierover hoor Mila, want de x-factor doet waarvoor het besteld is, mensen laten lachen doordat anderen voor *** staan Of dat nou T's zijn of niet.mila schreef:Ach Juliette.......
Groetjes Mila.
Waar ik me dan wel aan stoor, is dat het programma Shownieuws, waar ik ter ontspanning nog wel eens naar kijk, haar transseksualiteit *Jovanna* betiteld als "schokkend".
Echt heel erg jammer vond ik dat... zeker ook dat ze qua stem gewoon heel erg trots mag zijn !
Shownieuws, op de strafbank !!!
Echt heel erg jammer vond ik dat... zeker ook dat ze qua stem gewoon heel erg trots mag zijn !
Shownieuws, op de strafbank !!!
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Ik was een beetje nieuwsgierig geworden en heb toch nog eens de uitzending opgezocht op internet... en tja wat moet ik er van zeggen: x-factor is nu eenmaal x-factor en ze hebben het ook zeker niet nagelaten om het even extra nadrukkelijk voor de camera te brengen.
En Arike heeft daarom besloten om haar zangtalenten volgend seizoen toch maar niet aan x-factor te gunnen
Maar is Gracia nu echt zo dun, of lag dat aan de instellingen van mijn scherm
En Arike heeft daarom besloten om haar zangtalenten volgend seizoen toch maar niet aan x-factor te gunnen
Maar is Gracia nu echt zo dun, of lag dat aan de instellingen van mijn scherm
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Ik heb net de stoute schoenen aangetrokken en ook even naar de desbetreffende uitzending gekeken op het net.
What can I say? Als mensen zichzelf voor schut willen zetten, dan moeten ze dat toch zelf weten?
Ik zag-en hoorde- 2 idd erg obvious transen, waarvan gracia het levende voorbeeld is waarom je *NOOIT* je lippen en jukbeenderen op moet laten vullen....wat zag dat er vreemd uit zeg?
De overige kandidaten zagen er ook niet zo florissant uit.
Het is en blijft een soort leedvermaak programma, nix meer, nix minder.
Groetjes Mila.
What can I say? Als mensen zichzelf voor schut willen zetten, dan moeten ze dat toch zelf weten?
Ik zag-en hoorde- 2 idd erg obvious transen, waarvan gracia het levende voorbeeld is waarom je *NOOIT* je lippen en jukbeenderen op moet laten vullen....wat zag dat er vreemd uit zeg?
De overige kandidaten zagen er ook niet zo florissant uit.
Het is en blijft een soort leedvermaak programma, nix meer, nix minder.
Groetjes Mila.
Ik herken dit zo ontzettend. Op tv zie je mannen die als grap als vrouw verkleed gaan of slechte travo's, en dan je moeten verdedigen tegen -in mijn geval- mijn vrouw. Ik baal hier altijd behoorlijk van. Maarja het schijnt leuk te zijn. Ik vind het minder dan minder ! Hebben jullie zeker nooit die uitzending gezien van die z.g.n dr. Phil. Over mannen met geheimen in hun huwelijk. Die dr. Phil moeten ze opsluiten in de diepste kerker die er te vinden is op deze aardbol.Vooral ook omdat ik samen met mijn ex aan het kijken was en ik me weer moest verdedigen,en haar voor de zoveelste keer moest uitleggen dat ik niet zo ben en dat veruit de meeste ts'en niet zo zijn.
Jammer dat het allemaal zo negatief moet, het zou zo leuk kunnen zijn.
Die uitzending die heb ik toevallig gezien (tenminste een aflevering waar het ging over t's en hun huwelijk enzo), en ik vond het echt walgelijk. Het kwam er op neer dat het allemaal de schuld is van de man. Alsof we er bewust voor gekozen haddenLana schreef:Hebben jullie zeker nooit die uitzending gezien van die z.g.n dr. Phil. Over mannen met geheimen in hun huwelijk. Die dr. Phil moeten ze opsluiten in de diepste kerker die er te vinden is op deze aardbol.
Dat zijn mannen die heel slecht gekleed gaan als vrouw. Opzettelijk een snor laten staan e.d. Ik weet nog steeds niet wat dan de bedoeling ervan is. Ik walg ervan. Maar om even terug te komen op die dr. PHil: Hij waarschuwde op een gegeven moment in die uitzending dat kinderen wel eens hun eigen vader al rukkend aan zijn geval gekleed in een badpak zouden kunnen tegenkomen in de badkamer. Hij gooide alle travestieten op een grote hoop. We zijn echt allemaal zo. Het was te beschamend voor woorden. Ik zat toevallig deze uitzending te bekijken met mijn vrouw. Ik schaamde mij zo ontzettend diep voor die man dat hij dit zo voorstelde als zijnde dat we allemaal alleen maar dat doen. Ik wist niet wat ik daarop moest zeggen, mijn vrouw deed maar net of ze het niet goed gezien had. Ik ben al heel lang travo, maar bovenstaande situatie is niet van toepassing op mij en ik denk op velen van ons niet.