Ik zweer al tijden bij bolletjes (sport)sokken, lekker kneedbaar en goed in vorm te brengen, alleen het nadeel is, dat je een decolletee kan vergeten met die dingen.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Ja ikzelf heb met me zusje al wel iets gevonden maar idd die decollete is minders he
Ik heb zelf van die boterham zakjes met daarin keukenrolsnippers en douchegel (je moet tog wat he) en daaromheen idd de (sport)sok maar ja echt tevreden ben ik gewoon niet nee
Irene schreef:Ik heb een tijdje schoudervullingen gebruikt, maar er bestaan ook BH vullingen (bij iedere lingeriezaak te koop), die kosten ook haast niks.
Irene
En voor de minder lefhebbende onder ons, ook de kijkshop heeft ze.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Ooit begonnen met ballonnen, sokken etc etc maar deze bevielen niet zo
Ik heb zelf borstvergroters maat 3(grootste maat) bij de Wehkamp gekocht jaren terug. Na veel dragen en lekkage zijn ze wat uit vorm geraakt en toen heb ik bij action een set zelfklevende beha van siliconen gekocht en deze eroverheen bevestigd. Resultaat ongeveer een B - cup. Vervorming is ontstaan door dragen tijdens de slaap en kattennageltjes waar ze niet tegen bestand zijn Hoop dat ze het nog een jaartje vol houden en dan ga ik voor echte protheses..
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Voor dat ik borstprotheses had gebruikte ik (niet lachen) een afgeknipt kousje van een panty gevuld met vogelzaad...
Het voordeel is dat je ze precies op maat kan maken en dat ze redelijk goed de juiste vorm aannemen.
Wel goed dichtknopen
Patricia27 schreef:Ik heb die zelfklevende siliconenborsten van Blokker. Een paar weken geleden gekocht daar. Kostte maar 6 euro. En het werkt perfect.
Daarnaast draag ik hierover een voorgevulde BH.
ditto! zeker met een zgn 'padded' BH een goeie b-cup en echt vormvast maar toch lekker zacht.
als je de siliconen plak aan de binnenkant niet lekker vind plak je er gewoon een lapje stof van bv een oud t shirt in.
ze worden ook niet zweterig van binnen zo.
en ze kosten bijna niks bij blokker.
Ik had tien jaar terug voorlopige stoffen borstprothesen met voorgevormde vulling van bij een bandagist. Hebben steeds goed gewerkt, en als ik een goede BH droeg waren zelfs (bescheiden) decolletés geen bezwaar.
Maar ik denk dat ik nu ook voor Blokker zou kiezen
Ik koop bij V&D de duurdere ballons en vul ze met lauw water tot een mooie D cup. Een heerlijk gevoel en ze dansen zo lekker. Kans op kapotgaan is er haast niet; je kunt ze bijna niet kapot krijgen.