voor de gezelligheid het: "wat heb ik vandaag gedaan to

Algemeen

Moderator: Moderators

Megan
dagelijks aanwezig

voor de gezelligheid het: "wat heb ik vandaag gedaan to

Bericht door Megan »

Hoihoi

Gewoon om een beetje de gezelligheid erbij te houden en niet alleen over de moeilijke en leerzame punten te hebben het:

"wat heb ik vandaag gedaan topic"

Wat heb ik vandaag gedaan?

Ik ben eerst naar sittard geweest (was me portomonee weer eens verloren :oops: ) want die was gevonden

Toen ik in Sittard was ben ik natuurlijk ook even de stad in gegaan.
Heb daar bij de clockhouse 2 hele leuke truitjes gehaald.

Toen in ik terug in Heerlen was ben ik met mijn zusje daar ook nog ff wat gaan winkelen (had het haar beloofd)
En heb daar nog een leuk tasje en 2 jeans broeken kunnen vinden bij de Lady shop hier

Verder ben ik aan het verhuizen dus heb ik daar vooral me mee beziggehouden

En zoals elke dag nog een kwartiertje met mijn poesje gespeeld
Tis echt een lief beestje maar superondeugend hahaha

Ik zal binnenkort wel eens een foto laten zien :)

Kus Megan
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

wakker geworden, beetje tv-kijken, honden uitgelaten, een zogenaamde 'Tunastick' naar binnen gewerkt en zometeen naar Groningen voor een multieffect voor mn gitaar 8)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Megan
dagelijks aanwezig

Bericht door Megan »

Ik kom net van de platenzaak af
Had me nog plaatjes besteld en die waren binnen

Kom ik daar aan heb ik met me domme hoofdje 2 platen dubbel besteld hahahaha

gelukkig kom ik altijd de dubbele platen wel weer kwijt :P
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

Vandaag heb ik afgesproken met een leuke jongen die nu mijn vriendje is :D :D :D :D

Hij accepteerd me zoals ik ben al moet ie er natuurlijk wel aan wennen

Rachelle LOVES Eddy :oops:
Megan
dagelijks aanwezig

Bericht door Megan »

OOOOOOH wat leuk :D

Gefeliciteerd joh

Ik ben zelf vandaag voor het eerst naar buiten gegaan

Het was 3 uur snachts had een lange zwarte jas aan en er was geen hond op straat en ik was op de fiets.....

MAAR TOG :D

Het was ook echt leuk :)
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

*leest laatste bericht van meagen en krijgt flashbacks naar vroegah* :P alleen toen was er wel een hond op straat... :lol:

vandaag flink met m'n gitaar en nieuw effectpedaal zitten rommelen :)
omfgwtfbbq!!one1
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Tja ik wilde vroeger wel een Line6 POD, of een Behringer vAmp ... *mijmert*
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Vandaag niks..

Gister 1,5 uur bij de kapper gezeten (haren geblondeerd) en daarna de rest van de dag gewinkeld. 2 leuke ONLY broeken gekocht, bij C&A nog een sexy topje en nog een mooi truitje.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Wat heb ik vandaag gedaan.....?

Goh... normaal gesproken zou ik mijn belevenissen alleen aan m'n dagboek toevertrouwen, maar oke, ik maak een uitzondering en zal deze dag ook hier opschrijven...

Zaterdag 16 december

Lief dagboek,
Oh, wat heb ik gisteravond genoten met m'n vriendje! Ik zweef op een wolk van verliefdheid totdat de wekker mij uit m'n warme bedje rammelt. Helemaal geen zin in omdat het buiten regent dat het giet, maar ik moet vandaag toch even wat boodschapjes doen. Dat begint bij de bakker. Terwijl de schat achter de balie mijn bruin brood tot gesneden bruin omtovert, vraagt ze hoe het staat met mijn operatie. Oh, ze zijn zo lief daar en medelevend! Dat was al zo vanaf het begin. Daarna ga ik naar het winkelcentrum van Bloemendael, wat modelbouwspulletjes kopen voor een kennis. Heb ik vroeger ook nog gedaan, modelbouwen. Toch voel ik me een beetje vreemde eend in de bijt tussen al die mannen die verlekkerd naar de vitrines zitten te kijken waar treintjes en autootjes hun aanstaren. De man die mij beleefd vraagt waar hij mij mee van dienst kan zijn, kijkt raar op als ik zonder blikken of blozen uitleg wat ik nodig heb. Ik zie hem denken: hoe kan een vrouw die niets van modelbouw afweet dat nou weten... Hoewel ik er in een ver verleden ook nog geweest ben herkent hij mij dus helemaal niet. Na nog wat rondgeneusd te hebben in het winkelcentrum rijd ik via Driehuis naar huis, maar ik heb nog een kadootje nodig omdat ik morgen op verjaren moet. Traditiegetrouw wordt dat altijd een kerststuk, maar de creativiteit van de gemiddelde bloemist op dit gebied neemt steeds meer af. Toch valt mijn oog op iets wat een bloemist buiten heeft staan, en wonderwel slaag ik er in een keer. Gewapend met een rode ronde schaal met daarop een weelderige uitstalling van dennegroen en allerlei ander spul loop ik naar de kassa. Het is behoorlijk druk, want half Velsen moet nog gauw een boom kopen. Wanneer de verkoopster mijn nieuwe aanwinst mooi en zorgvuldig inpakt kijkt ze mij af en toe met een half oog aan. Ze kan twee dingen denken: ik val een beetje door de mand en ze herkent mijn verleden, of ze herkent mij nog van Man Bijt Hond. Ik laat haar maar lekker in de waan. De laatste in de rij is de drogist. Ik kan uren ronddolen tussen al die snuisterijen en make-up, en vind ook nog wat ik mooi vind: tweekleurige metallic nagellak. Verder heb ik nog elastiekjes en klemmetjes nodig voor m'n haar en stiekum verstopt achter de kerstversieringen zie ik een paar creolen die ik ook meteen maar meeneem.
Wanneer ik thuiskom en alles uitpak zie ik nog de troep van de vorige avond liggen. Tjonge, hebben we zo huisgehouden? Gauw maar even opruimen die handel, maar ik ben er niet zo erg met m'n gedachten bij. Niet alleen denk ik aan m'n vriendje, maar ook aan m'n beste hartsvriendin voor wie morgen en dinsdag hele belangrijke dagen gaan worden. Ik bel haar op, liggend op m'n bedje, wens haar het allerbeste en beloof voor haar te duimen en een kaars te branden. Maar tijdens dat gesprek wordt ik behoorlijk emotioneel - zo intens leef ik met haar mee. Ja, dat wordt wat als ik geopereerd moet worden....

Morgen ga ik lekker zwemmen met de freedivegroep en daarna met die rode schaal met dennegroen verjaardag vieren....

Kusss, Kitty X X X
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Patricia27 schreef:Kleding voor het najaar/winter heb ik inmiddels zat. Kan bijna niets meer kwijt in m'n kast :D .
En dan komt straks het voorjaar weer en de zomer.
Kun je er wel een kast bijkopen.
Cyn.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Gisteren een drukke dag gehad. Huis schoonmaken en eindelijk had ik zin om de kamer met kerstspulletjes in te richten. Dit jaar was ik er op de één of andere manier er nog niet aan toe. Gelukkig lukte het deze middag wel en ik zit eindelijk in de kerstsfeer. :) 's avonds lekker in mijn suede broek, witte blouse + suede hesje in de huiskamer gezeten en wat zitten schrijven op de computer (inderdaad ben ik ook met een dagboekje begonnen :oops: )

Vanmorgen zoals de laatste tijd veel vaker gebeurt als Dhiamara begonnen, afwassen, keuken nog even schoonmaken en was in de machine gooien. Daarna omkleden en met de hond lopen Van plan om vandaag nog kerstkaarten te schrijven, parkietenhok schoonmaken en hopenlijk ook eindelijk weer eens boven op te ruimen. :cry:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
helen
ff weer wat posten

Bericht door helen »

Gisteren?

hmmm had mijn dochter een judo rournooi in pesse(niet direct naast de deur) we moesten om 9 uur aanwezig zijn voor de weging.
Na drie wedstrijdjes was het al gedaan(poule bestond uit drie personen) en ging mijn dochter wederom met de eerste prijs strijken.
Zo'n tournooi is meestal een kwelling voor mij omdat ik toch een beetje rekening moet houden met mijn mijn ex en dochter qua kleding.
Dus geen hakken handtas en makeup,en een ruim fleecefest om mijn borsten niet zo op te laten vallen want die laat ik onder geen enkele voorwaarde meer thuis.
Wel een leuk gesprek gehad met een moeder van de school van mijn dochter wiens zoontje ook op judo zit.
Zij bleek erg begripvol te zijn.

Om drie uur weer thuis,even een paar boodschapjes doen voor het weekend.

Om 5 uur douchen,haar doen en opmaken.

Om 8 uur in de auto naar hengelo voor mijn allereerste t en t avond.
Dit was een openbaring voor mij,nog nooit heb ik mij zo op mijn gemak gevoeld als gisteravond.
Nog nooit had ik lotgenoten irl gesproken.
Heb gewoon een stel leuke meiden leren kennen(en een leuke knul).
Zal als het ff kan de vogende keer zeker weer gaan.

Al met al een nuttige dag dus.

Groetjes,

Helen
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Gistermorgen eerst de hele morgen uitgeslapen, 's middags wat TV gekeken en de boel wat opgeruimd. 's Avonds die kl*teplinten aan de muur geprobeerd te lijmen, wat (weer) niet lukte. Wat een krime. Ik heb vast de verkeerde lijm, of de verkeerde methode, of beide...

Vanavond naar het concertgebouw. Ik heb daar echt zin in!

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Megan
dagelijks aanwezig

Bericht door Megan »

Gister heb ik vooral zitten verhuizen in de regen zonder jas (me enige jongensas was onder geplast door me kat :-? )

Daarna thuis gekomen en omgekleed en weer flink geoefend met de make-up (gaat echt al steeds beter :D)

Toen lekker met me zusje op de bank film gekeken

En vanmorgen op de bank weer wakker geworden met alle make-up op en een gezicht dat aanvoelde alsof ik oma was hahaha

Daldelijk gezellig de verjaardag van me zusje vieren en daarna weet ik het ngo niet
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

vandaag alsnog sinterklaas gevierd met m'n vader en wat er hier allemaal rondloopt 8) de buit is: 2 lipstickdingen, oogpotlood, oogschaduw, foundation, nagellak en van alles om dit allemaal weer van me af te krijgen :P
en natuurlijk de standaard chocoladeletters 8)
omfgwtfbbq!!one1
Plaats reactie