Ladderrecord

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Antje
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: ma jul 24, 2006 20:13
Locatie: Zwijndrecht

Ladderrecord

Bericht door Antje »

Hoi allemaal,

Het was een tijd geleden dat ik voor het laatst een ladder in m'n panty kreeg, dus ik begon me al een beetje geroutineerd te voelen op dit vlak. Tja, vroeg in de middag wilde ik me weer omkleden en voor ik het wist, zat er een ladder in m'n panty. Geen nood, er liggen in mijn kast wel meer panty's, alleen moest ik het doen met een iets dunnere. Voorzichtig trok ik deze aan en warempel, weer een ladder! Voor de goede orde: ik trek ze niet met blote handen aan, ik trek niet hard en ik gebruik een 'voetje' van een oude panty om te voorkomen dat nagels of eelt schade aanrichten. Gelukkig is mijn voorraad ruim voldoende en bij de derde panty lukte het. Vanmiddag afgereisd naar de koopgoot in Rotterdam en daar heb ik de pantyvoorraad weer aangevuld. Thuis zit ik later op het toilet en nee toch.... heel vilein klimt een nieuw laddertje omhoog :( Goed, ik doe vandaag geen nieuwe meer aan, maar 3 ladders in m'n panty's is toch wel een persoonlijk record :-?
Zijn er hier wellicht vrouwen die een hogere score halen, of bevind ik me nu op eenzame hoogte, c.q. onpeilbare diepte?
Overigens vind ik panty's wel een uitvinding. Mijn lange benen mogen er wel zijn, maar door diverse oorzaken (deze zomer een afdruk van een gekartelde trapper in m'n been, insectenbeten, af en toe een hardnekkig puistje) ben ik erg blij dat een panty mijn benen er een stuk geslaagder uit laat zien.

Liefs van Antje
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Uiteraard trek ik ook wel eens een ladder in een hagelnieuwe panty, maar dat gebeurd toch eigenlijk zelden en zeker geen drie achter elkaar. Misschien moet je een iets grotere maat aanschaffen, dan trek je ze minder makkelijk kapot.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Antje,

Zoals Irene terecht schrijft: een grotere maat helpt, of een dikkere panty.
Voor mij is de grootste maat nog niet groot genoeg, maar ondanks dat gaan panties bij mij zo'n 3 - 4 maanden mee. Ik koop ze bij C&A, 45 Den.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Frederique_ schreef: Ik koop ze bij C&A, 45 Den.
Frederique

Sorry dat ik het zeg, maar dat zijn geen panties meer, maar maillots.
Cyn.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Cynthia,

Er staat echt "steunpanty" op de verpakking...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Wel ik breek dit record ook niet. Bij mijn vriendin in huis had ik regelmatig een ladder in de kousen. Maar nu ik bij haar na het uittrekken van de laarzen/pumps Spaanse sloffen aantrek heb ik daar ook geen last meer van.

Wel Frederique ik heb het voordeel bij de Duitse grens te wonen en in Duitsland zijn de maten van de kousen/panty's veel groter dan in Nederland. De grootste maat in Nederland zijn mij eigenlijk ook te klein en dan trek je er sneller een ladder in.
Ik zelf draag maat 46/48 maar ik heb ze ook al gezien in maat 58. Dus dames voor de echt grotere maten moet je in Duitsland zijn.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
Megan
dagelijks aanwezig
Berichten: 131
Lid geworden op: ma dec 11, 2006 11:34

Bericht door Megan »

Hmmmm dan moet ik inderdaad maar eens daar kijken

Tog vreemd hoor met die maten

Want ik ken ook genoeg vrouwen die gewoon extreem lange benen hebben.....
Plaats reactie