Grote borsten
Moderator: Moderators
-
- Eredivisie
Hoi Mila,
Ik ben ook post-op hoor.
En ik heb verder een heel vrouwelijk lichaam.
En mijn vriendje had het ook helemaal niet door.
Ik heb het wel verteld voor het vrijen.... het was dus geen probleem voor hem.
Hij is dus wel 100% hetero en is dus wel bereid om mij als vrouw te aanvaarden.
Ja het is dus wel mogelijk, al is het niet altijd eenvoudig.
Ik ben ook wel eens afgewezen wegens mijn trans zijn.
Groeten,
Melina
Ik ben ook post-op hoor.
En ik heb verder een heel vrouwelijk lichaam.
En mijn vriendje had het ook helemaal niet door.
Ik heb het wel verteld voor het vrijen.... het was dus geen probleem voor hem.
Hij is dus wel 100% hetero en is dus wel bereid om mij als vrouw te aanvaarden.
Ja het is dus wel mogelijk, al is het niet altijd eenvoudig.
Ik ben ook wel eens afgewezen wegens mijn trans zijn.
Groeten,
Melina
Oh ja, voor degenen die eea willen proberen, maar (nog) geen borstvullingen willen kopen een makkelijke tip;
2 (stevige) ballonnen met een maatbeker lauw water vullen, in dezelfde hoeveelheid dus, en die in je bh plaatsen. Als voorproefje voor het kopen van de overbekende kipfilets dus
Groetjes Mila.
2 (stevige) ballonnen met een maatbeker lauw water vullen, in dezelfde hoeveelheid dus, en die in je bh plaatsen. Als voorproefje voor het kopen van de overbekende kipfilets dus
Groetjes Mila.
-
- Eredivisie
Hoi Irene,
Waarom excuses ?
Is het niet juist de bedoeling van een forum om dit soort informatie met elkaar uit te wisselen ?
Ik vond de reactie van Mila heel erg goed trouwens.
Het is toch wel handig om over dat soort info te beschikken alvorens je een beslissing neemt over het al of niet gaan voor een borstvergroting.
Groeten,
Melina
Waarom excuses ?
Is het niet juist de bedoeling van een forum om dit soort informatie met elkaar uit te wisselen ?
Ik vond de reactie van Mila heel erg goed trouwens.
Het is toch wel handig om over dat soort info te beschikken alvorens je een beslissing neemt over het al of niet gaan voor een borstvergroting.
Groeten,
Melina
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Melina schreef:
Irene
Natuurlijk is het de bedoeling om dit soort informatie uit te wisselen, maar het is me al vaker opgevallen dat hoe onbenulliger de posting (in dit geval de mijne) hoe heftiger de reacties. Als ik een keer iets echt serieus post blijft het meestal rustiger.Hoi Irene,
Waarom excuses ?
Irene
Kleine stapjes
Wel lieve Irene, uiteraard komt de reactie op jou posting wel eens heftig over. Maar ook jij reageert weleens heftig op een ander zijn posting.
Mijn posting over vrouwen die geen vrouwen zijn omdat ze bijna mannenkleding dragen herinner ik mij nog heel goed. Dus dat moet geen reden zijn om er mee te stoppen. Het voegt alleen maar toe.
Maar ik ben niet boos op jou, maar mijn eigen mening is misschien iets bijgesteld. Al hoewel ik nog steeds denk van waarom toch zo slecht gekleed terwijl het zo mooi kan!!!!!
vriendelijke groeten Bea.
Mijn posting over vrouwen die geen vrouwen zijn omdat ze bijna mannenkleding dragen herinner ik mij nog heel goed. Dus dat moet geen reden zijn om er mee te stoppen. Het voegt alleen maar toe.
Maar ik ben niet boos op jou, maar mijn eigen mening is misschien iets bijgesteld. Al hoewel ik nog steeds denk van waarom toch zo slecht gekleed terwijl het zo mooi kan!!!!!
vriendelijke groeten Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
is logisch, mensen zijn nog steeds dieren, (hoewel velen dat niet willen inzien) en wij hebben dus ook dierlijke zintuigen, behoeften, etc...Megan schreef:Zit soms heftig reageren niet gewoon in de menselijke aard????
Ik weet van mezelf dat ik af en toe heel heftig kan reageren
Ook als ik het helemaal niet zo meen
zal nooit veranderen
wieeee
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Bea schreef:
Ik was ook niet van plan om te stoppen hoor Bea.
Irene
Dat bedoelde ik ook niet hoor Bea. Ik constateer alleen dat er vaak heftige discussies ontstaan als gevolg van luchtige onderwerpen en dat verbaasd me een beetje.Wel lieve Irene, uiteraard komt de reactie op jou posting wel eens heftig over. Maar ook jij reageert weleens heftig op een ander zijn posting.
Ik was ook niet van plan om te stoppen hoor Bea.
Irene
Kleine stapjes
Wel Irene dat verbaast mij niet omdat we ondanks dat we met zijn allen hier weten dat we geheel of half in een verkeerd lichaam zitten, toch verschillend zijn.
Ik ga het liefst als elagante vrouw door het leven. Terwijl anderen gewoon weer de broek aan trekken.
Groetjes Bea.
Ik ga het liefst als elagante vrouw door het leven. Terwijl anderen gewoon weer de broek aan trekken.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Nou Bea, hoe jij je over vrouwen uitlaat. Jij zit volgens mij helemaal in het goede lichaam. De meeste travestieten trouwens.TV-Bea schreef:Wel Irene dat verbaast mij niet omdat we ondanks dat we met zijn allen hier weten dat we geheel of half in een verkeerd lichaam zitten, toch verschillend zijn.
Quinty
chick on a mission