Grote borsten
Moderator: Moderators
Go wie is die quintytamara toch, altijd commentaar leveren, maar zich eerst voorstellen of een profiel aanmaken. Nee dat is er niet bij. Levert ze wel een bijdrage of kraakt ze alleen maar af.
Heb ik soms een woordje of zinnetje vergeten?
Groetjes Bea.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Ik probeer meestal een bijdrage te leveren. Op een van die bijdrage's reageerde jij ongelooflijk bot en vrouwonvriendelijk en gewoonweg te dom en te bekrompen voor mij om te bevatten. En vlak daarna nogmaals, vrouwen die broeken dragen moeten zich schamen en zijn geen vrouwen volgens TV-Bea. Dan moet ik heel hard lachen als ik steeds dat bijschrift lees: "beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven". En als uitgerekend jij dan stelt dat 'we' hier allemaal geheel of half in een verkeerd lichaam zitten pies ik in mijn broek. Ten eerste zit een travestiet niet half in een verkeerd lichaam, en jij hebt helemaal laten blijken geen greintje begrip voor vrouwen te hebben. Mijns nederige inziens.TV-Bea schreef:Go wie is die quintytamara toch, altijd commentaar leveren, maar zich eerst voorstellen of een profiel aanmaken. Nee dat is er niet bij. Levert ze wel een bijdrage of kraakt ze alleen maar af.
En ik heb me niet voorgesteld omdat heel veel mensen me hier al kennen en ik verder in mijn schrijven openhartig genoeg ben om wat over mij te weten te komen.
Groetjes,
Quinty
chick on a mission
Lieve Bea,TV-Bea schreef:Go wie is die quintytamara toch, altijd commentaar leveren, maar zich eerst voorstellen of een profiel aanmaken. Nee dat is er niet bij. Levert ze wel een bijdrage of kraakt ze alleen maar af.
Groetjes Bea.
Ik ben eerlijk als ik in het verleden ook wel eens harde woorden van haar heb gehad. En ook ik vroeg mij af wat jij hierboven schreef. Maar...ik heb Quinty iets beter leren kennen intussen en heb de moeite genomen om me een beetje in haar te verdiepen.
Jullie hebben alleen maar een totaal verschillend beeld van het 'vrouw' zijn. Dat mag. Niets mis mee. Zoveel mensen, zovel verschillende vrouwen. Maar het heeft geen zin om hierover een discussie op te zetten, om de simpele reden dat jullie het nooit met elkaar eens zullen worden.
Kitty.
Als ik dit zo lees, dan zeg ik hierover dat je niet altijd een elegante vrouw kan zijn. Soms moet je een hobbezak zijn en dan ben je ook vrouw. Als je bijvoorbeeld gaat klussen of schoonmaken, dat kun niet in je mooike kleren doen. En soms heb je er geen zin in en wil je een muts zijn in oude gescheurde kleren.
liefs, Josette
Het lijkt wel dat kleren de man-vrouw maken. In principe blijf je dezelfde of je nu een rokdraagt of een broek. Beide kunnen mooi zijn. Er lopen genoeg vrouwenrond die geen verzorging geven aan hun uiterlijk en met flodder broek/kleding zich toch happy voelen. Zich nieteens afvragen wat anderen van hun vinden. Als ik zo op een T&Tavond rondkijk zie ik ook grote verschillen, er is een vrij tenger persoon met super grote borsten, dan draai ik ook liever mijn hoofd om. Je hoeft niet alles mooi te vinden wat een ander draagt, en het thema broek of rok is toch een gepasseerd station lijkt mij. Het ene sluit het andere niet uit is mijn gedachte. Als je datgene aantrekt waar jij je goed in voelt dan is je doel op dat moment toch bereikt? Take it easy en maar er geen case van svp
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Discussies hebben mijns inziens ook zin als je het niet met elkaar eens wordt. Daar is wel één voorwaarde voor nodig: dat je naar elkaar wilt luisteren. Als ik naar Quinty's woordgebruik kijk dan lees ik daar weinig wil-tot-luisteren in. In die woorden lees ik een enorme drammer, die de eigen wil wel even door een anders strot heen zal duwen.
Nu herken ik dat heel goed - ik heb zelf ook zo'n drammer in huis. En een forum is een heerlijk medium om je mening eens goed neer te zetten - en op zo'n manier van mijn frustraties op sommige gebieden af te komen. Mijn advies: neem wat een ander schrijft niet te persoonlijk op (een ander kent je meestal niet anders dan uit je berichten - dat is altijd maar een deel van wat je werkelijk bent). En speel op de bal en niet op de persoon.
Groetjes,
Frederique
Nu herken ik dat heel goed - ik heb zelf ook zo'n drammer in huis. En een forum is een heerlijk medium om je mening eens goed neer te zetten - en op zo'n manier van mijn frustraties op sommige gebieden af te komen. Mijn advies: neem wat een ander schrijft niet te persoonlijk op (een ander kent je meestal niet anders dan uit je berichten - dat is altijd maar een deel van wat je werkelijk bent). En speel op de bal en niet op de persoon.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
En het is allemaal begonnen met een nieuwsberichtje. Ik ben het met Frederique wel eens dat je moet kunnen discuseren over dingen waar je het niet over eens bent (als je het wel eens bent ben je ook snel uitgediscusseerd). De persoonlijke aanvallen dragen echter niet bij tot een constructieve discussie, ook nu ben ik het weer met Frederique eens (het moet niet gekker worden )
Irene
Irene
Kleine stapjes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer: