voor de gezelligheid het: "wat heb ik vandaag gedaan to
Moderator: Moderators
Ik heb vandaag op dit forum rondgesnuffeld, en op het web gesurfed om te kijken hoe ik eruit zou willen zien. Ik vraag me nu ook al af of een pruik niks voor me is ! Het is hier gezellig, ik woon op kamers in een oud huis en ik heb een klein kerstboompje en kerstverlichting staan en luister zachtjes naar Joni Mitchell en droom zachtjes over de toekomst. Kleding is jammer genoeg duur, dus ik zal een hoop geduld moeten hebben voordat het een beetje zal zijn zoals ik het in gedachten heb. Eerst probeer ik mannenrokken omdat ik die dan vaker kan dragen.
Alvaste een hele fijne kerst toegewenst van mij!
Liefs,
Mina
Alvaste een hele fijne kerst toegewenst van mij!
Liefs,
Mina
-
- ff weer wat posten
Vandaag bitter weinig uitgevoerd...
Heel klein beetje zitten opruimen en een beetje zitten gamen. Boodschappen gedaan en een grote voorraad ingeslagen, want donderdagavond moet ik vijf nachtdiensten draaien en kom ik niet graag veel buiten. Met de feestdagen blijf ik ook liever uit winkels weg, veel te druk. 's Avonds met ons moeder en m'n schoonzusje naar de Weight Watcher - cursus geweest. Ben toch weer 900 gram afgevallen, yippie!
Voor de rest zitten surfen en forummen
Enfin, dat was mijn woensdag, want ik krijg nu de tijd in 't oog, en het is al donderdag
Liefs, BlackRose.
Heel klein beetje zitten opruimen en een beetje zitten gamen. Boodschappen gedaan en een grote voorraad ingeslagen, want donderdagavond moet ik vijf nachtdiensten draaien en kom ik niet graag veel buiten. Met de feestdagen blijf ik ook liever uit winkels weg, veel te druk. 's Avonds met ons moeder en m'n schoonzusje naar de Weight Watcher - cursus geweest. Ben toch weer 900 gram afgevallen, yippie!
Voor de rest zitten surfen en forummen
Enfin, dat was mijn woensdag, want ik krijg nu de tijd in 't oog, en het is al donderdag
Liefs, BlackRose.
Was gisteren naar hetzelfde feestje denk ik.
En pas om kwart over 3 thuis.
Maar om 7 uur ging de wekker weer.
Dochter naar school brengen, en op school helpen de kerstversiering op te ruimen.
Vanmiddag de meeste kerstboodschappen in huis gehaald.
AL zijn er nu al een paar dingen die ik vergeten ben.
EN vanavond met mijn dochter naar een balletvoorstelling geweest: the sleeping beuaty.
Nu snel opruimen en naar bed.
En pas om kwart over 3 thuis.
Maar om 7 uur ging de wekker weer.
Dochter naar school brengen, en op school helpen de kerstversiering op te ruimen.
Vanmiddag de meeste kerstboodschappen in huis gehaald.
AL zijn er nu al een paar dingen die ik vergeten ben.
EN vanavond met mijn dochter naar een balletvoorstelling geweest: the sleeping beuaty.
Nu snel opruimen en naar bed.
Cyn.
-
- ff weer wat posten
's Nachts werken, overdag slapen...veel meer gebeurt er niet Ik slaap meestal zoveel mogelijk, dan is het vlug door.
Mijn moeder zei dat ik met Kerst best kon binnenspringen, maar ik weet het nog niet. Het geeft zo'n rotgevoel als het dan leuk wordt en jij moet nog naar je werk vertrekken. Ach, er is nog altijd Nieuwjaar om de schade in te halen, hehe.
Liefs, BlackRose.
Mijn moeder zei dat ik met Kerst best kon binnenspringen, maar ik weet het nog niet. Het geeft zo'n rotgevoel als het dan leuk wordt en jij moet nog naar je werk vertrekken. Ach, er is nog altijd Nieuwjaar om de schade in te halen, hehe.
Liefs, BlackRose.
-
- ForumFan
Tja, dagen van gezelligheid zijn dit jaar niet gelukt helaas Vanaf kerstnacht behoorlijk gebruik gemaakt van de wc. en bed Moest werken maar heb dit afgezegd. Bleek dat er meerdere personen ook behoorlijk ziek waren geworden. Nu eindelijk weer wat "zin" aan even achter de comp. te zitten. Dus de kerstdagen waren in ieder geval k.....
Maar goed ik wens een ieder de dagen een gelukkig kerstfeest en een gelukkig 2007.
Maar goed ik wens een ieder de dagen een gelukkig kerstfeest en een gelukkig 2007.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum