Scapino
Moderator: Moderators
Scapino
Naam: Scapino
Adres: Winkelketen met winkels door het gehele land / webwinkel
Website: www.scapino.nl
productbeschrijving: Vooral schoenen (en ook kleding) voor niet al te veel geld.
Adres: Winkelketen met winkels door het gehele land / webwinkel
Website: www.scapino.nl
productbeschrijving: Vooral schoenen (en ook kleding) voor niet al te veel geld.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Ik vind het altijd wel een goeie winkel om bijvoorbeeld voor niet al te veel geld laarzen te kopen. Het personeel is meestal klantvriendelijk en behulpzaam (zelfs als je zegt dat je het voor een ander pohaalt vragen ze of je wil passen (als grapje)). De webshop is wat matig gevuld en soms vallen de schoenen wat klein, maar voor het geld dat je er voor betaald is het prima te doen. Mijn ervaringen zijn trouwens alleen in filiaal Sassenheim .
Leuke winkel, leuke schoenen voor weinig geld. Dus leuk als je modieuze laarzen wilt kopen die volgend jaar uit de mode zijn. Jammer genoeg verkopen ze mijn maat niet en kan ik er dus niets kopen. Flink balen, want die leuke modieuze laarzen kosten dan niet 35 euro zoals bij Scapino, maar meteen 200 euro bij een of andere vage internationale webshop die niet naar Nederland verzend
-
- ff weer wat posten
Winkel waar geen verkoopster naast je komt staan. In de drie die ik ken in Belgisch Brabant kies en pas je alles zelf en neemt mee naar de kassa.
Er zijn leuke spulletjes te vinden, en één op de twee van mijn handtassen komt van Scapino (lekker goedkoop én veel vakjes, mindere kwaliteit, maar voor die prijs koop je gewoon een nieuwe ). Verder modieuze kleding voor alledag.
Inderdaad jammer dat de damesschoenen er maar tot maat 41 gaan. Ik kom, zoals bij de meeste schoenwinkels, er steeds een beetje neerslachtig buiten...
Liefs, BlackRose.
Er zijn leuke spulletjes te vinden, en één op de twee van mijn handtassen komt van Scapino (lekker goedkoop én veel vakjes, mindere kwaliteit, maar voor die prijs koop je gewoon een nieuwe ). Verder modieuze kleding voor alledag.
Inderdaad jammer dat de damesschoenen er maar tot maat 41 gaan. Ik kom, zoals bij de meeste schoenwinkels, er steeds een beetje neerslachtig buiten...
Liefs, BlackRose.
-
- ForumFan
heb er voor het eerst laarzen aangepast en gekocht. Er was een rustig afgelegen hoekje. Inderdaad heb je er geen last van verkoper/sters. Ook wel eens makkelijk Dit jaar redelijk veel laarzen in de aanbieding met veel keus tot inderdaad maat 41. Alhoewel in Roden vond ik er meer tot maat 43 dan bijvoorbeeld in Leek, Surhuisterveen. Dus per filiaal kan het nogal verschillen. De normale schoenen komen helaas zelfden boven de 41 uit en als ze er al zijn dan vind ik ze vreselijk.
Kleding eens gekocht met behulp van verkoopster maar wel met bekende verhaal van dat het voor iemand is. (en dan is het een voordeel dat ik voor een bewoner iets moet kopen
Kleding eens gekocht met behulp van verkoopster maar wel met bekende verhaal van dat het voor iemand is. (en dan is het een voordeel dat ik voor een bewoner iets moet kopen
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
Alle paren gaan tot maat 42 en zijn vrijwel altijd te bestellen in 43...aldus Scapino Overvecht LauraBlackRose schreef: Inderdaad jammer dat de damesschoenen er maar tot maat 41 gaan
Op het moment loopt de actie 2 halen 1 betalen nog. O.a. leren laarzen van 89,95 afgeprijst naar 14.95. Dan heb je 2 paar laarzen a 180 euro voor 15 Als je creatief bent kan je echt heel voordelig uit zijn.
"Veel plezier met uw aankoop'
The bitch is back...
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Ik ben al een hele tijd niet meer bij Scapino geweest, maar 2 paar leren laarzen voor 15 euro dat klinkt bijna als te mooi om waar te zijn. Toch nog maar eens kijken, als ik deze week nog tijd heb.Lauwtje schreef:
Alle paren gaan tot maat 42 en zijn vrijwel altijd te bestellen in 43...aldus Scapino Overvecht Laura
Op het moment loopt de actie 2 halen 1 betalen nog. O.a. leren laarzen van 89,95 afgeprijst naar 14.95. Dan heb je 2 paar laarzen a 180 euro voor 15 Als je creatief bent kan je echt heel voordelig uit zijn.
"Veel plezier met uw aankoop'
Ik herinner me nog hoe ik daar in filiaal overvecht heb staan kijken, toen alle schoenenrekken nog bij elkaar achter in de winkel stonden. Dat gaf me toen een gevoel dat je je daar lekker anoniem tussen de schoenenrekken kon verschuilen ...Ben ik even blij dat ik die tijd achter me heb gelaten...
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
En helaas is Scapino ook verbouwd maar je valt als man op de vrouwenafdeling echt niet op, zeker niet in overvecht. Daar koopt 9 van de 10 mannen schoenen voor de vrouwen(75% allochtoon, no offense ). Kom nog een keer naar overvecht, krijg je 20% korting van me lolArike schreef: Ik ben al een hele tijd niet meer bij Scapino geweest, maar 2 paar leren laarzen voor 15 euro dat klinkt bijna als te mooi om waar te zijn. Toch nog maar eens kijken, als ik deze week nog tijd heb.
Ik herinner me nog hoe ik daar in filiaal overvecht heb staan kijken, toen alle schoenenrekken nog bij elkaar achter in de winkel stonden. Dat gaf me toen een gevoel dat je je daar lekker anoniem tussen de schoenenrekken kon verschuilen ...Ben ik even blij dat ik die tijd achter me heb gelaten...
The bitch is back...
Dat is nog eens goed nieuwsLauwtje schreef:Ook de natural born female leeft op steeds grotere voet. Vanaf seizoen 2008 gaat scapino waarschijnlijk standaard tot 43 want er is veel vraag naar...dus wie weet wat dr bij de rest van de winkels gebeurt