Mij 2! Van harte!paula23 schreef:ik feliciteer vandaag minamina schreef:Ik ben vandaag tante geworden!
voor de gezelligheid het: "wat heb ik vandaag gedaan to
Moderator: Moderators
Wel ik ben vandaag lekker wezen winkelen. Uitverkoop!! Eerst bij de bovenkleding? lekker rondgeneust en wel wat leuks gezien. Maar dat was nu noch te duur. Met de eigenaresse de afspraak gemaakt dat als ze het nog verder af ging prijzen ze mij zou bellen. Was nu 30 % en dan zou het 50 % zijn.
Daarna nog even bij de lingerie winkel binnen gelopen. Even voor het kijken. Maar daar een heel leuke BH gepast en die zat zo mooi en goed dat ik hem gekocht heb. ( het is dan wel heel mooi dat je plak prothese hebt zodat je ook BH's kunt passen zonder veel problemen met dat de prothese vallen zo weg glippen.) Wel dat was voor mij een hele plezierige meevaller. ging nog 25% korting af.
Groetjes Bea.
Daarna nog even bij de lingerie winkel binnen gelopen. Even voor het kijken. Maar daar een heel leuke BH gepast en die zat zo mooi en goed dat ik hem gekocht heb. ( het is dan wel heel mooi dat je plak prothese hebt zodat je ook BH's kunt passen zonder veel problemen met dat de prothese vallen zo weg glippen.) Wel dat was voor mij een hele plezierige meevaller. ging nog 25% korting af.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Vandaag na laat uit bed gestapt te zijn.....................
Heb ik een lekkere brunch klaar gemaakt voor mijn vriendin en gezellig met kaarslicht gegeten.
Daarna zijn we wezen winkelen.
In drie winkels (Blokker, Kwantum en Intra tuin) een aardigheidje gekregen.
Wij hebben ook leuke spulletjes gekocht voor ons huis.
Kleuren bepaald voor de woonkamer (rood, wit, zwart)
Daarna alweer heerlijk gegeten.
Deze keer hebben we samen het eten klaar gemaakt en alweer bij kaarslicht gegeten.
Nu hebben de dames zich mooi gemaakt en gaan alweer met kaarslicht en een wijntje naar de film Angel Eyes kijken.
Wat daarna gaat gebeuren weet ik nog niet.
Maar mijn vriendin wel......................
Heb ik een lekkere brunch klaar gemaakt voor mijn vriendin en gezellig met kaarslicht gegeten.
Daarna zijn we wezen winkelen.
In drie winkels (Blokker, Kwantum en Intra tuin) een aardigheidje gekregen.
Wij hebben ook leuke spulletjes gekocht voor ons huis.
Kleuren bepaald voor de woonkamer (rood, wit, zwart)
Daarna alweer heerlijk gegeten.
Deze keer hebben we samen het eten klaar gemaakt en alweer bij kaarslicht gegeten.
Nu hebben de dames zich mooi gemaakt en gaan alweer met kaarslicht en een wijntje naar de film Angel Eyes kijken.
Wat daarna gaat gebeuren weet ik nog niet.
Maar mijn vriendin wel......................
- mireille
- Eredivisie
Ik was vandaag verzeild geraakt in een kluwen mensen, lange rijen... Totale chaos want er was een wervelwind door het gebouw gegaan, alles schots en scheef en op de grond.... Totale ontreddering... Net op het moment dat ik me af ging vragen of de Verenigde Naties misschien humanitaire hulp moesten gaan sturen naar dit rampgebied kon ik afrekenen bij de kassa...
wat een chaos zeg, de Zara tijdens de uitverkoop! Zowaar erger dan als in de weken voor Kerst
wat een chaos zeg, de Zara tijdens de uitverkoop! Zowaar erger dan als in de weken voor Kerst
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
-
- ff weer wat posten
Gisteren wezen shoppen Eigenlijk veel voor mijn twee neefjes en één nichtje gekocht en nog een paar geschenkjes....eeeeh....buiten een paar armwarmers niets voor mezelf...
Gisterenavond mijn haar gekleurd, dus heb ik nu rode krullen
Vandaag op bezoek geweest bij een vriend, en wegens gebrek aan kooklust zijn we een frietje uit gaan halen, in mijn favoriete frituur daar in de Limburg...de uitbater is namelijk een hele leuke kerel én nog vrij, hehehe.
Liefs, BlackRose.
Gisterenavond mijn haar gekleurd, dus heb ik nu rode krullen
Vandaag op bezoek geweest bij een vriend, en wegens gebrek aan kooklust zijn we een frietje uit gaan halen, in mijn favoriete frituur daar in de Limburg...de uitbater is namelijk een hele leuke kerel én nog vrij, hehehe.
Liefs, BlackRose.
-
- ForumFan
Gisteren de laatste hand gelegd aan de wekelijkse schoonmaakprogramma, boodschappen gedaan bij de Aldi en daar de hand weten te leggen op een leuke damesbroek. Kom er af en toe wel eens leuke dingen tegen en voor een prikkie Gewoon tussen de boodschappen gooien en klaar is kees. Alhoewel hoop je wel dat er toevallig geen bekende achter je in de rij staat en dit tussen de jam, fruit, shag enz ziet liggen Maar goed de broek past mij perfect.!!
Verder 's avonds nog een verjaardagfeestje gehad
En vandaag? Tja de jaarlijkse afsluiting van dit geheel. Administratie bewerken en afsluiten. Nieuwe opzetten voor 2007. Als ik er aan toe kom een terugblik schrijven in mijn dagboek? En vanavond het oud en nieuw uitzitten. Ben dit jaar thuis omdat ik wil weten hoe mijn hond op al het geknal reageerd en mocht het verkeerd gaan dan ben ik in ieder geval aanwezig.
Wel ga ik nog even tot na de wisseling bij een buurvrouw zitten die daarna rondom half één vertrekt naar haar familie. Dus ik denk dat het niet laat wordt voor dit persoontje.
Verder 's avonds nog een verjaardagfeestje gehad
En vandaag? Tja de jaarlijkse afsluiting van dit geheel. Administratie bewerken en afsluiten. Nieuwe opzetten voor 2007. Als ik er aan toe kom een terugblik schrijven in mijn dagboek? En vanavond het oud en nieuw uitzitten. Ben dit jaar thuis omdat ik wil weten hoe mijn hond op al het geknal reageerd en mocht het verkeerd gaan dan ben ik in ieder geval aanwezig.
Wel ga ik nog even tot na de wisseling bij een buurvrouw zitten die daarna rondom half één vertrekt naar haar familie. Dus ik denk dat het niet laat wordt voor dit persoontje.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Ik heb gisteren panty's gekocht, maar in vredesnaam wat een dingen zijn dat toch. Hhihihiih, denk ik, ik vraag het aan een vriendin van me die ze soms draagt, blijkt dat ze er ook geen verstand van heeft...
Nou hij past net, maar voor mijn gevoel isie te kort...weten jullie toevallig hoe dat zit met die maten?
Nou hij past net, maar voor mijn gevoel isie te kort...weten jullie toevallig hoe dat zit met die maten?
Je moet redelijk de maat hebben die je op je heup hebt (vrouwenmaat) of een maat grotermina schreef:Ik heb gisteren panty's gekocht, maar in vredesnaam wat een dingen zijn dat toch. Hhihihiih, denk ik, ik vraag het aan een vriendin van me die ze soms draagt, blijkt dat ze er ook geen verstand van heeft...
Daarin moet je even kijken