beenhaar

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

SaartjeTS
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 19:38
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door SaartjeTS »

Hallo meiden

Heeft iemand een goed excuus om van dat verschrikkelijk beenhaar af te komen? Remember, ik woon nog (steeds) thuis en mijn ouders vinden een dikke "bos" :o (been)haar (en op andere plekken) het ultieme teken van mannelijkheid, en ze hebben al laten blijken dat ik dit niet moet proberen :cry: laat staan aan denken. Ikzelf wil er asap vanaf ... maar ik wil natuurlijk de anderen ook een beetje ontzien.

En kom aub niet af met: koop een koersfiets ofzo :D :D :D


Thx.
Groetjes
S.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Saartje

Dit is nu een bvoorbeeld van 2 niet vereneigbare wensen.

Ofwel je geeft je ouders je zin en laat het (voorlopig?) staan.
Ofwel je volgt je eigen gevoel en haalt het eraf
Met als gevolg ruzie thuius (ik kan niet inschatten hoe hoog dit gespeeld zal worden)

Aan jou de keuze
Cyn.
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Je zou natuurlijk kunnen beginnen met ontharen, zeker in de winter is de kans dat je ouders dat merken niet zo groot. Je zou het tegen de zomer weer kunnen laten staan voor het geval ze je in een zwembroek moeten zien.

Irene
Kleine stapjes
SaartjeTS
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 19:38
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door SaartjeTS »

Thnx Cynthia

Ik weet het ....ik doen nu & dan een klein stukje (achterkant bij de voet) zodat niemand het merkt maar eigenlijk zou ik idd van onder mijn wimpers haarvrij willen zijn.

Ik zal het nog een paar maanden moeten uitzingen (tot de volgende warme zomer) 8)
Het is voor mij idd heel stressy ieamand anders proberen te zijn dan wie ik eigenlijk wil zijn / ben. Ik heb hier eigenlijk al meer gezegd tegen mensen die ik alleen maar van het phorum ken (no offense) dan tegen mensen die ik 20+ jaar ken :cry: :cry:
Mijn moeder heeft een heel grote kinderwens.... en iedereen verlangt van mij dat ik ASAP kinderen ga maken (wat wel leuk kan zijn).

Enfin stof genoeg voor een ander draadje dat weldra gepost zal worden op in andere categorie.

Grtz.
S.

Ps. sorry dat ik af en toe Engelse termen gebruik.
Ik ben IT'er en redelijk wat van mijn collega's komen van Engeland / Ierland.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

SaartjeTV schreef:Ps. sorry dat ik af en toe Engelse termen gebruik.
Ik ben IT'er en redelijk wat van mijn collega's komen van Engeland / Ierland.
Saartje

Is voor mij geen enkel probleem.
Wek zelf ook in de IT en heb vroeger bij een ingenieursbureau gewerkt met meer dan de helft amerikanen en australiers. Voertaal daar was dus engels.
Cyn.
SaartjeTS
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 19:38
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door SaartjeTS »

Irene schreef:Je zou natuurlijk kunnen beginnen met ontharen, zeker in de winter is de kans dat je ouders dat merken niet zo groot. Je zou het tegen de zomer weer kunnen laten staan voor het geval ze je in een zwembroek moeten zien.

Irene
Ik weet het.. het enige probleem is dat ze de gewoonte hebben dat soms ze onaangekondigd de badkamer komen binnenstormen... :oops: :oops: ja
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Tja sommige dingen moet je gewoon voor later bewaren want wat in vat zit verzuurt niet ? Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje hoor... :wink:
  • "Nou Ma, broer, ik ben even naar de T&T hoor!"

    "..."
Ik schaam me er niet meer voor... maar rekening houden met de mensen waar je van houdt is ook heel belangrijk, en het is wel fijn als je de basis behoudt.
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Iris Dark
daar ben ik weer
Berichten: 21
Lid geworden op: ma jan 01, 2007 1:24
Locatie: Landgraaf
Contacteer:

Bericht door Iris Dark »

SaartjeTV schreef:Hallo meiden

Heeft iemand een goed excuus om van dat verschrikkelijk beenhaar af te komen? S
Je zou kunnen zeggen dat die haren je enorm irriteren, dat ze jeuken.
Gewoon afscheren als je dat graag wilt.
Het is wel vreemd als je haren op je armen hebt staan en je benen spekglad zijn, dat contrast valt op. Je armen moet je dan ook doen.

@Megan: Heb je jouwn kerstkadootje nog gekregen ?

Ben benieuwd naar je pijnlijke ervaringen.
Ik hield het niet uit met een epileerapparaat.
Kusjes...Iris
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lange mouwen is ook een optie, hoewel ik ook niet al te dol ben op haren op mijn armen. Overigens ken ik voldoende bio vrouwen die hun benen tot in detail ontahren en hun (vaak donzige) armbeharing gewoon met rust laten.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Als ik zie wat sommige bio-vrouwen op hun armen hebben... dan denk ik: ik laat mijn armen lekker met rust ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
SamanthaA
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jan 01, 2007 13:11

Bericht door SamanthaA »

De eerste keer dat ik mijn benen schoor waren mijn ouders 2 weken op vakantie. Hup meteen de eerste dag, alles eraf. na twee weken is het haar ongeveer weer een halve centimeter tot een centimeter (nog steeds korter dan ik had, maarja) dat heb ik gewoon verborgen gehouden door me aan te kleden voor ik beneden kwam en goede sokken te dragen (zodat je niet met hoog water zit).

Wat ook een optie is maar een heel lastige vergezochte.
Ga wielrennen! bij goede wielrenners worden de benen geschoren wegens de vele massage's. En wat betreft je oksels, zou ik gewoon weg halen, zeg dat het plakt of stinkt, trouwens ik ken veel meisjes die het ook bij mannen vies vinden!

Maar wat je ook doet, ontketen vooral geen ruzie! Je kan beter het niet doen en wachten tot later, dan dat je je ouders forseert en nog minder mag, of erg gekwetst wordt.
If you can't be yourself, who can you be?
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

In opstand komen tegen je ouders is een heel natuurlijke gang van zaken. Dat je ouders controleren of je je benen scheert lijkt me niet echt een normale situatie. Bij je partner is overleg wel gewenst denk ik, maar je ouders. Ik kan me voorstellen dat je in de zomer in zwemkleding liever niet te veel aandacht trekt, maar in de winter zie ik het probleem niet.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Deedee
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di jan 04, 2005 23:40
Locatie: Oss
Contacteer:

Bericht door Deedee »

Je kan natuurlijk ook gaan sporten, en zeggen dat je daarvoor je benen moet scheren ivm met massageolie.
Zo heb ik het ook gedaan en het werd door iedereen als zoete koek aangenomen.


Groetjes van Didi
_______________________________________
Niets is een zwaardere opgave dan het waarmaken van een droom.
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Bericht door paula25 »

SaartjeTV schreef:Hallo meiden

Heeft iemand een goed excuus om van dat verschrikkelijk beenhaar af te komen? Remember, ik woon nog (steeds) thuis en mijn ouders vinden een dikke "bos" :o (been)haar (en op andere plekken) het ultieme teken van mannelijkheid, en ze hebben al laten blijken dat ik dit niet moet proberen :cry: laat staan aan denken. Ikzelf wil er asap vanaf ... maar ik wil natuurlijk de anderen ook een beetje ontzien.
hi, afgelopen zomer heb ik gewoon benen en armen geschoren, een oranje capri broek met enkelsokjes aangedaan, niemand die wat zei en ik was erg blij (en koel) - welk excuus?? uhmm.. gewoon doen
SaartjeTS
ff weer wat posten
Berichten: 62
Lid geworden op: ma jun 19, 2006 19:38
Locatie: Oost-Vlaanderen

Bericht door SaartjeTS »

paula23 schreef:
hi, afgelopen zomer heb ik gewoon benen en armen geschoren, een oranje capri broek met enkelsokjes aangedaan, niemand die wat zei en ik was erg blij (en koel) - welk excuus?? uhmm.. gewoon doen
Ik weet het, maar ik wil ze nu niet nog meer kopzorgen bezorgen dan ze nu al hebben.
Ik denk persoonlijk dat ze dit (tv(s) zijn) er nu even niet kunnen bijnemen.
Enfin op een mooie dag zal ik me wel eens verspreken :wink:
Plaats reactie