haar op rug en schouders
Moderator: Moderators
haar op rug en schouders
Hoi,
Ik heb dus haar op schouders en rug (daar niet alleen natuurlijk pfffff....) en ik zou graag horen hoe jullie dit verwijderen. Het is bijna niet zelf te doen, vooral mijn schouderbladen...
Hoe doen jullie dat? als je daar natuurlijk haar hebt zitten..
Groetjes,
Danilo
Ik heb dus haar op schouders en rug (daar niet alleen natuurlijk pfffff....) en ik zou graag horen hoe jullie dit verwijderen. Het is bijna niet zelf te doen, vooral mijn schouderbladen...
Hoe doen jullie dat? als je daar natuurlijk haar hebt zitten..
Groetjes,
Danilo
Ik heb ook zo'n epilady maar bij mijn is het niet echt een succes, wat betreft pijn valt het wel mee als je het een paar keer gedaan hebt. Maar het resultaat valt mij wat tegen. Als ik vandaag mijn borsthaar, benen, billen, of wat dan ook epileer zijn morgen de eerste haartjes / stoppels alweer zichtbaar. Tevens heb ik, waarschijnlijk omdat de haartjes minder stug worden, veel last van ingroeiende haren.
Dus ik zit ook al te denken aan laser behandeling. Alleen zit ik nog met het kosten plaatje. En hier in het noorden is weinig keuze in plaatsen waar dit gedaan kan worden. (naar wat ik op internet kan vinden)
Liefs Greta.
Dus ik zit ook al te denken aan laser behandeling. Alleen zit ik nog met het kosten plaatje. En hier in het noorden is weinig keuze in plaatsen waar dit gedaan kan worden. (naar wat ik op internet kan vinden)
Liefs Greta.
Vandaag bij Laser Aesthetic® geweest ivm mijn ongewenste haren en volgende week kan ik al gelijk beginnen met de eerste behandeling
Ze hebben een combinatiprijs gemaakt voor mijn rug, schouders, helft bovenarmen, borst/buik, nek en gezicht. Heb extra 15% korting gekregen omdat voor 15 september de eerste behandeling is, bij elkaar toch nog veel geld maar goed het is verspreid over een jaar...
Het begin is er
Groetjes, Danny
Ze hebben een combinatiprijs gemaakt voor mijn rug, schouders, helft bovenarmen, borst/buik, nek en gezicht. Heb extra 15% korting gekregen omdat voor 15 september de eerste behandeling is, bij elkaar toch nog veel geld maar goed het is verspreid over een jaar...
Het begin is er
Groetjes, Danny
- Adeline_
- dagelijks aanwezig
haar op rug
Ik laat het gewoon epileren door m'n zus
Groetjes Adeline
Groetjes Adeline