BNN "Je zal het maar hebben".
Moderator: Moderators
En Quinty...Irene schreef:Dat zal Mila leuk vinden
Nou is het doorgaans wel een erg integer programma dat ik graag kijk. Het zal mij benieuwen.
/edit: Nou wilden ze meer dan twee jaar geleden al dat programma maken. Het is toen niet doorgegaan omdat ze niet een andere "je zal het maar hebben" thema konden vinden wat er goed bij aansluit en ze behandelen altijd 2 of 3 "aandoeningen" per aflevering.
Ben ook benieuwd wat nu de andere "ziekten" zijn.
chick on a mission
Das dan wel weer aardig, het gaat voor zover ik uit de gids kan concluderen over een VM transseksueel:
"21:55 Je zal het maar hebben
(BNN)
Serie gesprekken met 33 zieke jonge mensen. Vanaf dat je kunt lopen, beschouw en zie jij jezelf als een ander persoon. Maarten, voorheen Femke, vertelt zijn verhaal. Ook Ester kent geluk maar ook enorme dieptepunten. "
"21:55 Je zal het maar hebben
(BNN)
Serie gesprekken met 33 zieke jonge mensen. Vanaf dat je kunt lopen, beschouw en zie jij jezelf als een ander persoon. Maarten, voorheen Femke, vertelt zijn verhaal. Ook Ester kent geluk maar ook enorme dieptepunten. "
chick on a mission
- Chantal C.
- Forumdiva
Ze hebben mij daar toen voor benaderd. Bleek uiteindelijk dat ze te weinig mensen konden vinden... Maargoed ik zal wel even kijken van de week. Alleen Ruben Nicolai is al een verademing om naar te kijken!quintytamara schreef:/edit: Nou wilden ze meer dan twee jaar geleden al dat programma maken. Het is toen niet doorgegaan omdat ze niet een andere "je zal het maar hebben" thema konden vinden wat er goed bij aansluit en ze behandelen altijd 2 of 3 "aandoeningen" per aflevering.
Ben ook benieuwd wat nu de andere "ziekten" zijn.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Chantal C.
- Forumdiva
"Over mijn lijk" met Patrick vond ik erg indrukwekkend. Menig traan gelaten tijdens die uitzendingen...quintytamara schreef:Dat is zeker!!! Al vond ik Patrick ook wel schattig en het goed doen.Chantal C. schreef:Alleen Ruben Nicolai is al een verademing om naar te kijken!
Die Ruben is zo weinig mis mee dat hij haast misstaat in het programma.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ach, ik zou daar niet zoveel waarde aan hechten als ik jou was... 't is maar een huisarts...
Iemand vanuit een genderteam of mensen die verder ingewijd zijn in de materie zoals Paul Vennix of Tanja van Hengel zouden dat heel anders geformuleerd (kunnen) hebben.
Groetjes,
Frederique
Iemand vanuit een genderteam of mensen die verder ingewijd zijn in de materie zoals Paul Vennix of Tanja van Hengel zouden dat heel anders geformuleerd (kunnen) hebben.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !