breastgrow

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Kim,

Wat ik van de endocrinoloog van de VU begreep was dat hij het niet gevaarlijk vond, alleen maar niet-werkzaam (vanwege te weinig werkzame stoffen in zo'n pil) en veel te duur.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Even een kickje, ik zag 'Breast gro' ook staan in de winkel. Wel erg prijzig alleen.

Ik ben vanaf 13 Maart 2006 aan de hormonen, nu heb ik nog geen AA cup. Het is vrijwel niets wat er zit.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Het schijnt heel persoonlijk te zijn. Ik kreeg al een AA van een half jaar uitsluitend androcur; nu na 2 jaar real life zit ik op een B.
Maar ik ken ook verhalen van mensen die er helaas nauwelijks op reageren. En die zijn dan aangewezen op een operatie.
Cyn.
BlackRose
ff weer wat posten

Bericht door BlackRose »

Ik denk dat veel van die (meestal prijzige) middelen veelal op de hoop van de mensen werkt die een bepaalde wens koesteren, of het nu gaat om borstgroei, 10 kilo op een week afvallen of van kaal naar weelderige haardos gaat. Meestal krijg je de garantie "niet goed, geld terug", maar volgens mij spelen ze hier op het feit dat veel mensen het vergeten of niet durven om hun geld terug te eisen. Ik geloof totaal niet in die dingen.
En als het helpt, kan je je afvragen wat het doet voor je gezondheid. Een hoge dosis hormonen, bv, kan meer effect hebben, maar verhoogt ook tevens de kans op borstkanker en tromboses.
Zonder iemand te willen ontmoedigen: bij mij was het effect van de hormonen vrijwel nihil. Ik heb een borstvergroting gehad (geen siliconen, wel fisiologisch water) en zit nu tussen een dikke B/kleine C - cup.
Maar blijkbaar is het bij iedereen anders, dus. En ergens wel logisch dat het effe duurt: bij tienermeisjes heb je ook niet van vandaag op morgen - ploep - een B-cup :lol:
Natuurlijk begrijp ik de andere kant ook, ik heb zelf lang rondgelopen met spiegeleitjes met een krent erop...
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Patricia27 schreef:Ik zit bijna op AA na 3 maand hormoongebruik (Androcur + Estradiol). Ben in ieder geval blij dat het groeit daar. Ik heb ook liever geen borstvergroting. Mja, als het niet anders is, dan moet het maar.

Eerst maar eens afwachten wat de moontjes verder doen.
Ik heb nooit veel vertrouwen gehad in die Estradot/Estradiol pleisters, nu heb ik progynova en hoop dat dit snel aanslaat.

Mijn borsten (kun je het borsten noemen denk ik wel is) zijn ook niet prikkelbaar meer, je voelt dat het niet groeit.

In de eerste 3 maanden toen ik hormonen ging gebruiken en androcur groeie het ook. Maar daarna is het naar mijn idee niet groter geworden.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Patricia,

Als ik het allemaal goed begrepen heb dan groeit het na zo'n 1,5 tot 2 jaar nog steeds (een beetje) door, ofschoon de dikste groei er na anderhalf jaar wel uit is.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie