Kitty verlaat Travestie.org
Moderator: Moderators
Kitty verlaat Travestie.org
Meiden,
Ik had het al een beetje laten doorschemeren, maar ik ga jullie hier verlaten. Reden is eigenlijk heel simpel: ik zit aan het einde van mijn transitie, vlak voor mijn SRS, en ja.... ik heb mijn weg gevonden, leef gewoon mijn leven. Ik heb geen behoefte meer om in de wereld van transseksualiteit te blijven hangen, dat punt ben ik vrijwel voorbij.
Ik blijf nog wel een beetje actief op Isis, waar ook mijn dagboek staat en ik het verslag zal plaatsen van mijn SRS.
Liefs en kus, Kitty.
Ik had het al een beetje laten doorschemeren, maar ik ga jullie hier verlaten. Reden is eigenlijk heel simpel: ik zit aan het einde van mijn transitie, vlak voor mijn SRS, en ja.... ik heb mijn weg gevonden, leef gewoon mijn leven. Ik heb geen behoefte meer om in de wereld van transseksualiteit te blijven hangen, dat punt ben ik vrijwel voorbij.
Ik blijf nog wel een beetje actief op Isis, waar ook mijn dagboek staat en ik het verslag zal plaatsen van mijn SRS.
Liefs en kus, Kitty.
Kitty
Je had het al aangekondigd, en het is een logische stap in je ontwikkeling.
Om eerlijk te zijn zit ik ook in een dergelijke fase, maar ik verlaat t.org nog niet. Wel moet het iedereen opgevallen zijn dat mijn bijdragen in aantal flink afgenomen zijn de laatste tijd.
De voornaamste reden dat ik blijf is om nog wat van mijn ervaring aan anderen over te kunnen dragen.
Maar we houden contact.
Je had het al aangekondigd, en het is een logische stap in je ontwikkeling.
Om eerlijk te zijn zit ik ook in een dergelijke fase, maar ik verlaat t.org nog niet. Wel moet het iedereen opgevallen zijn dat mijn bijdragen in aantal flink afgenomen zijn de laatste tijd.
De voornaamste reden dat ik blijf is om nog wat van mijn ervaring aan anderen over te kunnen dragen.
Maar we houden contact.
Cyn.
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
Voor degene die me zullen missen kun je op m'n website mij nog blijven volgen. Ik houd daar kleinschalig m'n belevenissen bij...
www.freemerfolk.nl >> Kitty Mermaid >> Media en Nieuws.
Kus, Kitty...
www.freemerfolk.nl >> Kitty Mermaid >> Media en Nieuws.
Kus, Kitty...
Hoi hoi Kitty,
"May the road rise to meet you
May the wind be always at your back
May the sun shine warm upon your face,
the rains fall soft upon your fileds
and, until we meet again,
may God hold you in the palm of His hand."
the Irish blessing.
Heel veel liefs en sterkte met je verdere leven!
Babette.
"May the road rise to meet you
May the wind be always at your back
May the sun shine warm upon your face,
the rains fall soft upon your fileds
and, until we meet again,
may God hold you in the palm of His hand."
the Irish blessing.
Heel veel liefs en sterkte met je verdere leven!
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Kitty,
Ik wens je ook veel geluk in alles wat je de komende jaren en zeker ook daarna gaat meemaken. Toch wel jammer dat ik dan niet die ervaringen hier kan lezen, want dat deed ik wel altijd met veel plezier met jouw bijdragen aan dit forum.
> Meet Kitty... and a world opens up...
Echt ontmoeten zit er dan niet meer in, maar ik heb altijd nog de opname van Man Bijt Hond
Veel liefs,
Joyce
Ik wens je ook veel geluk in alles wat je de komende jaren en zeker ook daarna gaat meemaken. Toch wel jammer dat ik dan niet die ervaringen hier kan lezen, want dat deed ik wel altijd met veel plezier met jouw bijdragen aan dit forum.
> Meet Kitty... and a world opens up...
Echt ontmoeten zit er dan niet meer in, maar ik heb altijd nog de opname van Man Bijt Hond
Veel liefs,
Joyce