BNN "Je zal het maar hebben".

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Juliette schreef:
Toch is de huisarts meestal de eerste waar je terecht komt met je 'problemen'. En als die al geen juise diagnose kan stellen omdat hij niet weet wat het is schiet het niet echt op.
Hij hoeft ook geen diagnose te stellen, alleen maar een verwijsbriefje te schrijven voor een gendertherapeut (vanwege de verzekering), je moet wel een heel slechte huisarts hebben als zij of hij daar moeilijk over zou doen.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Zowel een huisarts als een ziekenhuis zullen nooit zelfstandig een diagnose kunnen stellen. Het enige wat ze kunnen doen is de goede vragen stellen waardoor jij de juiste diagnose over jezelf kunt stellen.

En ach... Wie is het nooit overkomen dat een ander iets in je woorden hoort wat je er nooit in hebt willen leggen...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
SamanthaA
daar ben ik weer
Berichten: 13
Lid geworden op: ma jan 01, 2007 13:11

Bericht door SamanthaA »

Och mijn huisharts stuurde me naar een psycholoog, en de psycholoog zei dat ik zelf erachter moest komen wat ik voelde en wilde. Werkt ook niet echt hoor!
If you can't be yourself, who can you be?
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Die psycholoog heeft gelijk - maar kan jou daar als het goed is vanuit zijn vakgebied best mee helpen: door jou de goede vragen te stellen waardoor je proces sneller loopt als dat je het allemaal op eigen houtje doet...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Plaats reactie